Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltam kint....háát bukót ugyan nem néztem....de semmi különös nem volt..

30 pénzért elviheted az egy alkalommal használt Givi HPSX01 bukómat. Xs méret ezüst...és grátisz kapod a shoxban vett bogárhálót.
Beépített napszem...leszedhető állrész...ezüst. Dobozban...minden vackával együtt.. Februárban vettem.
Bagóért van!
Felhívtam Őket, tegnap vitték el az utolsó plexit , de rendelni tudnak, béléshez meg csak így juthatok

Írnátok véleményt (mármint akik kint voltatok), hogy érdemes-e kimenni pl sisakot nézni? Felnyitható, napszemüveges kupak érdekelne, a telefonban 34e körül mondta a srác kedvezménnyel, de nem volt ismerős a márka (Jumper, vagy mi a franc). Eléggé dögrováson vagyok, nem mocorognék, ha nem muszáj.

Persze ha belegondolok, a legolcsóbb mindenképp a régi felújítása lenne

Ki mit vett?!
Ma 10-14.
Ki volt végül az RMC-nél? Érdemes kimenni? Kellene új plexi és bélés (vagy új sisak)! Meddig tart a vásár? Mintha azt mondtátok volna, hogy ma is van?!
Ez a legjobb......azt legalább nem értik félre.
Na akkor nem koszonok.faraszto egyebkent.
Ez tény, kamionos kolléga a büfében nemrég ki volt akadva azon, hogy elengedett egy motorost mire az a lábát lóbálta.....erre azt üvöltötte, hogy a szemét motoros le akarta a rúgni a tükrét (szerinte ezt jelezte) miközben ő rendes volt vele és ezután inkább eltapossa a motorosokat.....nem tudtam elmagyarázni neki, hogy csak megköszönte a motoros, nem hitte el.....én is inkább a vészvillogóval köszönök meg amit kell.
Nekem nincs..........elvagyok.
Ha tesznek rá, az legyen jó, főleg, hogy erre is kitalálták már a tutit, nem értem mit variálnak annyit.
Nekem hiányozna . Sokkal elegánsabb így köszönni, ráadásul ezt minden autós érti
Na ez most olyan csaba600 asra sikerult.
Elakadasjelzo...............huhh .,.....nemmindegy hogy van vagy nincs egyaltala?
MOTORRAD nyílt nap lebonyolítás:

Ami pozitívum volt, hogy nem volt felvezetés és a 20p helyett 30p-re lehetett elvinni, de kb. ez minden.

Hogy mi bajom volt amúgy?:
- 9-re odaértem, ekkora voltam a V-stromra kiírva, de a gixxert 11h helyett 12h-re átírták, valami csókos miatt. A vége az lett, hogy 11h-kor rinyálni kezdtem, mert előtte 3/4 órán át néztem a gépet a bejárat előtt, amit azért nem adtak oda, mert "az megy majd vele a következő körben, aki most a DL650-et vitte". De könyörgöm, addig miért nem vihettem el? Ráadásul utána mégsem a gixxert vitte, na akkor gurult a gyógyszerem Megkaptam
- 3 ember bonyolította összesen az egészet: 1 "pultos", 1 értékesítő és a szerelő. Dumálni nem igen lehetett velük, pedig erőlködtem volna ezt-azt megtudni, folyamatosan vevőztek, gyakorlatilag egyáltalán nem volt nyílt nap feelingje, csak mintha bármilyen más hétköznap bementek volna páran motorokat próbálni.
- A telefonban 1000Ft reg díjat mondtak, a helyszínen motoronként kérték az 1000-est, amit persze levásárolhattál. Kérdeztem van-e sisaktisztító spray, volt, Pronto (kb. egy kartonnyi) Kérdeztem van-e 100ml-s láncspray (motul mintaboltban 2000Huf, gondoltam az jó lesz), nem volt, és nem is rendelnek, mert csak kartonban lehet Ahányan voltunk, elfogyott volna, de sebaj. Gondoltam veszek valami pólót, mondom adjon már GSX-F-eset, vagy Busásat, vagy általános Suzukist, vagy valamit. Vagy méret nem volt, vagy fehér volt, vagy 11e volt . Vettem egy combtáskát, csak hogy viszonozzam a sok kedvességet (amúgy benn hagytam volna a 2 rugót)
- a csúcspont a hangulatomra, hogy 3 kis nyikhajj távozás közben még ráült az 1800-as csopira, és az egyik majomja eldőlt vele Az eredmény: letörött kuplungkar vég, görbült sebváltó, karcos tükör. Kértek tőle 10eFt-ot a karért Ezt persze mondhattam volna pozitívumnak, de a szervezés szempontjából igazolta a kevés embert, több emberrel, felügyelettel nem igen lett volna ilyen. Fültanúja voltam, hogy nem sokkal ez után jött egy csóka, aki vitte volna, de ugye a törött karral nem tudta próbálni, igazából ez mérgelt fel

Persze lehet elkényeztettek a kawások az előző 2 alkalommal, na de kérem uraim, akkor is. Itt egyértelműen a termék adta el magát, nem a sales-es...

Viszont bejött a boltba amíg vártam egy indiai arc, nagyon érdekelte a GSR750, de nem ismerte a suzukikat, előtte csak kawája volt. Eloszlattam minden kételyét
MOTORRAD nyílt nap 2/2:

GSX-R 1000:
A blokkról nem magyarázom a benyomásom, egyszerűen k.rva jó 2-esben ugyan a hangja nem annyira jött be, és alul nem éreztem annyira nyomatékosnak az első két fokozatban, mint vártam, de kompenzálta a többi 4, viszont így sem jutott eszembe egyszer sem a gyengeségre még csak utaló szócska sem

A műszerfal kb. ugyanaz, mint az enyémen, szuper szép Az elakadásjelző itt sem gombos, nekem nagyon rossz helyen volt, inkább a lábammal köszöntem ha elengedtek, tolókapcsolós ez is, ráadásul a motor hosszával párhuzamosan mozog

Mozgékonyságra nagyon bejött, kéri hogy döntsd, szinte könyörög ugyanakkor kellően stabil nagyobb tempónál is. Mintha összenőtt volna az úttal, semmi csúszkálás, vagy szél általi dőlöngélés, pedig fújt rendesen. Nekem bejött, bár igaz a mondás, hogy nem lehet vele lassan menni Másképp tényleg elfárad hamar a kezed.

ataaa ennek örülni fogsz: kimondottan törpés motor. A fejem szinte túllógott a plexin, rövid volt és így kicsit kényelmetlen, 200 fölött pedig hátra kellett csúsznom, hogy legyen valami szélvédelmem, és még így fullra ráhasalva is gáz volt 240-nél, így a tiltást nem néztem meg

Ha ilyet veszel arra készülj, hogy kell a púpos gúnya, mert elég egy picit kikukkantanod a plexi mögül és már feszítheted is a nyakad hogy ne törje ki (vagy gyúrd a csukjád)
Az Ogreségből adódóan nekem városban használhatatlan. A lámpáknál szokásos módon előregurulva egyszerűen nem bírtam annyira kitörni a nyakam, hogy lássam a lámpát, így üresben felegyenesedve vártam, és a startnál szinte mindig beragadtam. Másrészt puncimágnes, nem kérdés

150cm fölött nem ajánlom, úgyhogy törpék hajrá

A Busát sajna nem engedték kivinni, de sebaj, majd leszervezem a hazaiakkal saját szervezésben. A teremben volt egy, arra ráültem, sokkal kényelmesebb volt, mint az ezredes, így az utóbbit örökre elfelejtem.
MOTORRAD nyílt nap 1/2:

V-Strom 1000:
1-4. fokozatig tetszett. Az 5-6-ot gyakorlatilag csak utazásra találták ki. Lehet én is sznob lettem, de akkor is nagyképűen az utóbbi kettőben sterilnek éreztem, pedig mindkét mod-ot, ill. mod nélkül is kipróbáltam. Az 1-4. viszont már más tészta. Folyamatosan, egyenletesen húz már egész lentről, ez bejövős volt, viszont 200-nál elfogyott minden, így maga a blokk nekem elég ingerszegénynek tűnt, a mostanit jobban élvezem.

A műszerezettségét általánosítanám a Suzuki helyében minden olyan kategóriában, amiben a "túra" szó szerepel. Egyszerűen tökéletes Na jó, csak hogy kötekedjek, az elakadásjelző bal oldalra pakolása zavart, de biztosan szokható (ráadásul tolókapcsolós , nem gombos). Ezt leszámítva minden nagyon jó. A kezelőszervek kényelmesen elérhetők, az órán mindent, de mindent látsz: külső levegő hőmérséklet, hűtőfolyadék hőmérséklet, seb.fokozat, és a többi szokásos. A mutató fehér festése első ránézésre gagyi műanyag hatást kelt, azt modjuk a motor külső színéhez igazítanám és máris tutter.

Tetszett a súlya, nagyon könnyű (de tényleg, k.rvára ), ebből adódóan tök jól kezelhető. Patkára föl-le, kátyú, mart út, aknafedél, villamossín, körforgalom, földes járdasziget, autók közötti haladás, minden tuti A sportosságot nem találtam benne, persze nem is erre van, de azért egy 1000-es mindenes géptől vártam volna kicsit ilyet is, legalább a nyomatékgörbén.

Összességében tetszett, bár gyanús, hogy városon kívül "csak" az aszfaltot elhagyva nem unnám magam rajta, persze ettől függetlenül, lehet ha lenyugszom és tatter leszek (majd úgy 30-40 év múlva ) a chopper helyett ezt a kategóriát választom. A 182cm-el csak pipiskedve ért le a lábam, egyértelműen ogre kategória, így ha összemegyek mégsem. A hátsó féket kellett még szokni, hogy rendesen fogjon, elég határozottan bele kellett állni, de gondolom ez is szokható
Érdekes a km, de képek alapján szép, talán még igaz is lehet. Bár a magyarázat engem is érdekelne...ha valaki megnézi, írja le
Ha komolyan olyan, mint amilyennek mondja, hamar el fog menni.
7 éves motor 1000km-rel? Ezt azért megmagyaráztatnám a hirdetővel. Az enyém ugyanennyi idősen 32ekm-el ment el, és tényleg nem használtam sokat hobbimotor lévén. Ez meg 1000-rel?
Hogy? Be sem járatta (1600km)! 800eFt persze iszonyatosan sok érte, nem "lehet", hanem kötelező alkudni!
Ha úgy döntesz hogy GS, ez nagyon szépnek tűnik, talán lehet belőle alkudni is kicsit...
GS500
AKI GS-t akar venni a következő arcot mindenképp keresse meg, fog segíteni

MARTIN MOTOR
Horváth Zsolt
horvath.gsr kukac hotmail pont com
Megvolt ma a mustra, szerintem korrekt a manus, rendben volt a gép, elsőre indult, minden "hezitálás" nélkül, ráadásul hidegen.

Tekintve, hogy elintézi a honosítást és a nevedre írást, ad 2 év garit a blokkra és ingyen kapsz hozzá egy teljes idomkészletet (nem vicc, gaben design-jának a hivatalosan gyártott változata) nem értem, hogy miért hezitálsz 390e-en? Ennyiért tuti nem kapsz ennyi mindent...

Mindenképp menj és nézd meg személyesen is, vidd el egy próbakörre, de jótanácsként mondom, vigyél $-t is, mert nem szabad otthagyni.
25 kw ost.
A2-vel?
Ennyiert vegyel egy sv-t.
650e-ért ott az exem a Budakalászi Suzukiban. 1 tulajos, mindent tudok róla
Unalmasnak bocs, de motorozni nem tudók mondhatják csak. 600-as, 650-es gépekkel is simán tartja a tempót (na nem egyenesben, ott 185 körül már kezd lemaradozni
Én még nem vagyok abban a helyzetben, hogy túl sokat mondhatnék A GS 500-ról, mivel három hete vettem egy 2005-ös évjáratú szép gépet. De az " unalmas tanulómotor" jelzőhöz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy viszonylag hosszú előtörténetem során ( 54 éves vagyok) 250-es Pannoniával kezdtem , majd már öregen ETZ-vel újrakezdtem, majd most a GS-sel másodfokú újrakezdőnek tartom magam. Ezen motorok után hogy unalmas lenne? Hát nem, inkább némi nagyképű mértéktartással azt mondanám, hogy figyelemreméltó. De inkább nem leszek nagyképű mértéktartó, hanem őszintén elmondom neked, hogy ez a motor az említett gépekről átülve állati módon megy. Ha 18 évesen ilyen gépen kezdhettem volna....És egyáltalán, van olyan, hogy unalmas motor? Én egy szép Sisonnak is utánnafordulok...Jó választást, jó motorozást kívánok. Hallgass magadra! :-))
CB500/CBF500 sajnos nem fér bele az A2 35kW-os korlátjába.
Azt vedd amelyik jobban tetszik......oszt ennyi.