Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4 év után kezdenek gyengülni a gumik. ha idén még elkoptatod akkor jó. :-D
19-20 között van mindenhol a Street. Hasonlít a Road2-re ami ebben a méretben 32 000. Mozgatja az én fantáziámat is...
Én 1400-nál szoktam tankolni.
3-4 éves de már jelenkeztek érte de még nem vitték el. amugy 9900ért árulta a srác.
Ajánlottak ma nekem Michelin Pilot Street-t vadi újat 20 pénzért.
Nem tudom mivel járnék jobban
Ránézésre jó.
Mi ez BT45?
Mikori? Ha nem kemény akkor mindenképp játszós.
Mennyiért adja?
És hogy akarod, postával? Ha nem sürgős, én fel tudom eszkábálni a dobozomra kényelmesen, és egy közös gurulásra elviszem.
Ki ez egyébként? Használt gumi kereskedő? Mert akkor pálinkával megyek, és örök barátságot kötünk.
Ő lenne az azt írja 4mm-s a profil
Használt? Kinél? Mit nézzek rajta? :-)
Mintamélységet meg évjáratot tud mondani, meg képet is tud küldeni, de amúgy ha ragaszkodsz hozzá megnézem neked.
Lenne egy gumi amit megkéne nézni
Mi kellene?
Nem jársz mostanság Tatabánya felé?
Hidegen alacsonyabb, ha jól bemelegszik akkor megy feljebb.
...lehet ,hogy fals levegőt szív..
Sziasztok. Az mitől lehet GS500 nál hogy az alapjárat egyszer 1000 máskor meg 1400. Meg lámpánál egy idő után leesik pár százat. Köszönöm ha segítetek.
Van közöttünk olyan aki keni ,vágja a photoshop-ot.?
Volt aki 1 tankkal elment Moszkvától Berlinig!




Na ja, mindjárt jön vmi pilóta v. tengerjáró kapitány és bejelenti, h ő nyert, mert x.ezer mérföldet ment egy tanknyival.
Nem....mert én.....Magnummal 1600km-t és nem volt tele a tank....
A réginek csak 17-es a tankja és 3,5 l a tartalék. Én 270-300 között szoktam tartalékra rakni.
Renaultommal 1 hete mentem 830-850 körül, mikor megjelent a szegénységjelző, szóval én nyertem.
1.4 benzin, 5,9-es fogyasztása volt, azt hittem beszart a tartalékjelző.
Azért ilyen jó a fogyasztása, mert nem kell forgatni, nem kell figyelgetni a nyomatékcsúcsot, mert jelen van az erő alacsonyabb fordulaton is. Jó motorhangok jönnek már ilyenkor is, és nem kell váltogatni emelkedőn sem. 4-5000-en olyan érzést kelt mint egy sor4 8000-en. Emiatt teljesen komfortos ez a fordulatszám, mindig meg is lepődök, amikor a fordulatszámmérőre nézek, hogy csak annyit mutat.
A másik, hogy 60-tól lazán 6.-ban használható, nincs hiányérzeted, nem érzed, hogy fulladozna stb. és mint tudjuk, ilyenkor fogyaszt legkevesebbet egy motor. Egyszer mentem egy Ducatival, ott 60-nál 2-esnél feljebb nem volt érdemes váltani, nem csoda, hogy többet eszik. Fogyasztási versenyeken is mindig minél előbb felváltanak, ezen nagyon sok múlik. Aranyszabály: az 1-es mindig nagyon szomjas, a 6-os pedig a leginkább fogyasztás barát, és ez lineárisan, arányosan igaz a többi fokozatra is.
Pl. ha 1.-ben elforgatsz egy motort 4000-ig és így közlekedsz tartósan, biztos lehetsz benne, hogy sokkal többet fog fogyasztani mint amikor 6.-ban mész 4000-en. Ennek az az oka, hogy ugyanannyi idő alatt 6.ban ugyanolyan fordulaton sokkal nagyobb utat tesz meg a motor mint első fokozatban.

Forgatni is lehet természetesen, de akkor ez is többet fogyaszt.
2 pont a vidéki versenytőnek!
600 at gastraval.ennyertem.
Most hétvégén tankoltam 300 km-re 14,2 litert!
Én meg már 500-at is a DL-lel.
Köszi Tibi!
En eccer mentem 290 et.
Csodalkoztam is nagyon.