Végül elértem a fickót, aztmondja hogy valós, hát gondolom. Menjek el és nézzem meg, tip-top, elintézi a papírmunkát is. Képet nem küld, emailre nem válaszol, csak telóra. Nem értem az ilyet, miért ekkora fáradtság kattintani a telefonnal hármat. Azért másszak oda-vissza 500 km-t, hogy megnézzem.
Nincs ott különbség, csak dagadt vagy és rátehénkedtél
Az enyém is rozsdásodik azt Japánban rakták össze, de hát könyörgöm, 25 éves... annnyi idő után még a műanyag kanna is elkezd rozsdásodni
Ha majd eladom, én is nyomom majd ezt a dumát, hogy a Spanyol az szarabb, az enyémet meg, Szamurájok rakták össze, akiknek még a szarás is precíziós tevékenység.
Hali
Töltsd ki a reglapod, ez olyan bemutatkozásféle, thx.
Én két év alatt mentem 15ezer körül, ami nem sok, nem is kevés, de motorozgattam, van aki a fórumon csak 5-6000km-t megy, ami 1-2 nagyobb túra egy nyáron és a többit áll a vas.
Szerinted akkor reális a 25ezer? Végülis csak 21 éves a motor.
Kérj egy képet az első hátsó féktárcsáról makróval és megsaccoljuk mennyi lehet bennük.
Az enyém is Németországból van, én hoztam be, óra szerint 40ezerrel és hengert kellett cserélni, mert ette az olajat. Lófaszt 40K volt benne, soha nem tudom meg mennyi, le is szarom, most tökéletes motorikusan.
89, vagy 2000 utáni, szinte mindegy, nem romlik el, csak eltömődik, vagy sokat áll és valami elmálik, vagy eldobod és töröd... erősebb a régi 52 paci az új meg 47, de max Rossi érzi a különbséget, cserébe a régi többet eszik átlag picivel, burkoltnál meg sokkal többet, de ez ilyen.
Az enyém 89-es és 5,2-es átlaggal járok, jó szar a csuklóm, sokat fékezek, húzom neki, szeretem azt jól is van. Illetve lenne, mert időm ráülni, na az már nincs
Hali!
Látom, elolvastam, de ezekben az esetekben szoktuk mondani, hogy nem motort árulsz, hanem csak hirdeted, hogy neked van egy motorod.
850-ért már komoly gépet kapsz, 500-550 a teteje egy idomosnak, amit még ér is és az extrák, na azoktól csak eladhatóbb, nem drágább.
Nekem szerencse, ha majd eladom, mert GS-ből a 300ezreseket, meg a 500ezres kategóriát keresik, utána már inkább SV, megkapod 600-ért és azért az komolyabb cucc.
Szép motorod van, gratulálok, használd sokat, ha megvan a másikra a különbözet, akkor meg hirdesd meg és add is el, 550-ért kb...talán 600, de az a teteje...
Nekem is volt fent. A hirtelen mozdulatokat nem szereti. Egyszer agy meredek (mercédeszjel) alakú körforgalomban csúszott meg, mert nagyobb tempóval mentem be és hirtelen kellett mozdulni. Másodszor meg a kanyargás előtt melegítve a gumit sikerült úgy megcsúsznia az elejének hogy majdnem pofára estem.
Igen, ezt is megértem, kocsinál ugyanezt eljátszottam az "extrákkal", és mivel luxus kicsit ez a motoros sportág, nincs ára semminek...tudom, vagy engedek, vagy örök élet+1 napra lesz egy GS-em
A Dunlop Arrowmax, egy világ szarja beton kemény gumi. Er5-re rakták gyárilag, az utolsó szeriakra. 18 ezret elmegy a hátsó is, cserébe egyik túrán 150 km motorozás utána 40 fokos melegben is meg tudott csuszni egy visszaforditoban..
Aki tudta, azonnal lecserelte. Gyakorlatilag ettől a gumitól szinte minden jobb csak!
Az a baj, h az extrákat nem nagyon lehet belerakni reálisan az árba, mert az emberek motort akarnak, nem extrákat. Lehet jobban jársz, ha az extrákat leszeded és külön próbálod eladni. Persze az is lutri meg macera.
A ciberével valszeg én is így járnék, ha el akarnám adni. Szerintem szarnának rá, h yoshi dob, sportlégszűrő, PC, bubis plexi, doboz konzol stb. van rajta. Sajna annyit nem adnának pluszba érte, amennyit érnek.
sejtettem...
tudom, h magas az ár, de a különbözet hiányzik a nagyobbhoz...ha jövőre lesz több zsé, akkor valószínű, hogy csökken a kikiáltási ár is...
A piaci állapotokra csak egy kis válasz.Lassan féléve áll lovié 650-ért budakalászin idomos kinyalt állapotban.
És nem vették meg.
GS-t olcsóbban keresnek.
Ennyi az egész.
patika állapot itt megvan...
csak (mert múlt 7végén tekertem vele) 300km-t futott dunlopokkal, meg minden mással...
gondold el, ha még a 650ből alkudnak is..
valóban nem a legolcsóbb
de 700-750ért vannak még a gyári gumival, nulla felszereltséggel...
ezen meg amit lehet kapni hozzá, rá van szerelve...és nem mókolva van.
bajom semmi vele, minden szervizét/karbantartását megcsináltam, tudom, milyen, ha marad, csak tovább növelem a kilométereket benne
Persze még bele is hegesztettem