Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hasonló cipőben jártok.
Nyáron kiszámíthatóbb az időjárás, csak akkor meg tele a part.
140-ig be sem dőlök a kanyarba, csak ellenkormányzással lenyomom. Mondjuk ezt is csak egy éve csinálom így, azelőtt ficánkoltam össze-vissza, mintha attól gyorsabb lennék.
Mi is akkor,csak Bosznián át le Dubrovnik,ott 2 éj alvás,másnap Montenegro,3.nap fel Senjig aztán 4. nap haza,ha meg nem futamodik a csapat az idő miatt,szerdán döntünk.
Biztos van olyan,attól szeretnék tanulni.......Chrobák Jani szokott okítani a Kakucs ringen,az jó lehet.
Csütörtök reggel/délelőtt Nagykanizsáról.
Én elhiszem neked, de biztos van olyan is, aki nálad is hamarabb megáll - vagy nem Lehet, hogy akivel most összefutottál, nem volt épp a legjobb.
Én abban hiszek,ha uaolyan sebességről én 3-5m-el előbb megállok mint aki oktatja,akkor nekem van igazam,a tények makacs dolgok.
840? Atyaúristen.
Én tavaly voltam először a 25-ösön Ózd-Eger között. Az is kellemes meglepetés volt. Lassan megint el kéne menni.
A kiulesre nem all ra az ogre testalkatom es a derekam.
Bar a legnagyobb gondom hogy atuleskor megremeg a motor es kiugrik a ritmusbol.
... mármint a kuplung behúzása...
Ahol én tanultam, ott úgy mondták, első a kuplung és a gáz visszaengedése, második a hátsó fék taposása, és ezután jön az első fék behúzása, anélkül, hogy a kormányon támaszkodnék, közben pedig a tekintet a horizontot fürkészi. Ha jut idő visszaváltásra is, szerintük az már nem egészen hívható vészfékezésnek.
Nekem elég hitelesnek tűnt, amit mondtak, meg amit gyakoroltattak.
De nem én fogom eldönteni, hogy ki miben higgyen
Mondjuk nem leszek törzsvendég ilyen helyeken......legutóbb a hegylakók egyik cikke nyomán alakult ki vita,hogy akkor most kiülünk vagy sem,közúton sztem nincs értelme,meg nagyon hely sincs hozzá.
Azt tudtad hogy 3 tréning 3 féleképp oktat..............nem egységes?
És van hogy homlokegyenest mást mondanak?
Motamot alapítvány szervezésében Pécsett,ingyenes.
Tetszett,mindig tanul vmit az ember,én pl. azt,hogy vészfékezésnél nem foglalkozunk vele,hogy hányadikban van a motor és nem húzzuk be a kuplungot csak a megállás pillanatában,ami akár 20-30 centivel is rövidítheti a fékutat,ami lehet pont elég a baj elkerülésére.Ez nekem nem nagyon megy,reflexszerűen behúzom miközben lassulok,és közben pont oda pöccintem a váltót ahol a legnagyobbat tudok motorfékezni és a végén szépen rácsúsztatom a kuplungot,ekkor riszál a hátulja,ha jó ütemben kapom el akkor segít ívre borítani is,de az meg nem vészfékezés....
tetszik a megfogalmazás!
Amikor nem esik.
Tulajdonképpen mikor indultok?
Voltam tegnap felétek is,Héreg-Tát az emberes lett ,átfűztem magam a Pilisen,Salgótarján,Cered,Ózd,Mátra......végig mellékutakon,ennyit még soha nem kanyarogtam itthon,840km....
180-ast is fel lehet tenni?
Igen érdemes. És az még nem is a drágábbakból van.
Üdv!

Úgy néz ki hamarosan hátsó gumit kell cserélnem.
Mit tudnátok ajánlani a ma forgalomban levők közül?
Eddig Heidenau volt fenn. A vizes tapadáson kívül elégedett voltam vele de eléggé megdrágultak. Conti, Mitas, Sava van 13-15 környékén és Michelin Pilot Street 22ért. Érdemes 7-9 ezerrel többet adni a Michelin-ért?
A speed világbajnok 105 kg volt. Amikor a szörf volt a fő sportom 100kg voltam és kevesen voltak gyorsabbak. Persze nem csak a gyorsaságról szólnak ezek a sportok de minden vitorlázó szerkezet minél nagyobb annál jobban működik. Lovi neked már csak meg kellene tanulnod. http://youtu.be/t15LZ1Er-a8
négyütemű , és az aranymetál jó "futóműve" ?
Milyen egy jó motor? Sokan próbálták már megfogalmazni, és nem is olyan egyszerű. Számomra olyan mint ez a tánc. / Véletlenül akadtam rá./ :

http://youtu.be/ZRsan_COiD0
Na majd szeptemberben lerángatom futón a motort.