ataaa ! ha a 811-esen jössz pátkán a benyakúton koccanhatnánk. (mikor ?) írj ide vagy csörrents rám esetleg.
kis javallat: a rétesestől a velencei kilátó, és utána Nadap fele Lóberénynél vissza a 811-re ?
Ha csak én mondanám hajlamos lennék fékezési hibára fogni.
De mivel tőlem jobbak is mondták én inkább nekik hiszek meg amit én tapasztaltam.
Szóval PR széria elöl kilőve.
Hátul meg van 5 rugó különbség szóval leszek most fillérbaxó.
Nem egy Pr2-t koptattam már el.
Tuti hogy a fékezési technika a ludas, mert haver FZ6-osán is az van és úgy szoktunk szerpentinezni hogy neki elől sincs majrécsíkja. Nem tudom hogy csinálja.
Bár ő is óvatosabb fékező mint én, azt mondta eleinte nem is nagyon szerette használni az első féket.
Mondjuk rétesezőnél találkozhatnánk egy mindenkinek jó időpontban, aztán Északról megkerülve a tavat könnyes szemekkel megcsodálhatnánk a felcsúti stadiont, aztán Üvegtigris aztán Szécsényi-hegy (nem voltam még ott és már nagyon felmennék)
Ezek tippek, várom a kiegészítő javaslatokat.
Más a gumikeverék is, nem csak a minta. A PR2-re többen is panaszkodtak, hogy elöl csúszik, a PR3-ra nem igazán. Nem tartom kizártnak, hogy csak fékezési hiba miatt csúszott a PR2 is, de nem volt kedvem kísérletezgetni vele, főleg hogy minimális az árkülönbség.
Egyébként szerintem ugyan az a két gumi, annyi különbséggel hogy a PR3 esőben, porosabb úton meg változó körülmények között jobb, mert plusz vágások vannak benne. Ugyanakkor nagyobb tempózásoknál pont ugyanez a hátránya. Láttam már szétszakadozott PR3-at. Mondjuk szerintem ahhoz már 1000-es sportgép kell hogy ne bírja...
Revolutionék mellett az szól még, hogy nagyon olcsón fel is szerelik a gumit.
Amúgy a PR3 eddig nagyon jól bevált előre, kellett már benne rohadt nagyot fékeznem és ráadásul utassal, úgy se csúszott meg.
(a velencei kilátónál se nem )