ennyire nem értek hozzá én sosem szerettem a szerpentint, múlt évben volt az hogy tetszett egy kicsit én ezekhez vagyok szokva: link
sportgépeseknek ez lenne a kánaán mert itt mindig tudja milyen a kanyar
Igen, de azért nem, mert mindig nem lehet gyorsulni, még egy rakéta sem teszi. És mesterségesen lassítani és gyorsítani csak azért, hogy fogyasszon, meg nem felváltani had pörögjön 13000-en megint csak idiotizmus. De most már hagyjuk, ezt már kiveséztük.
Azt azért sokszor tapasztaltam hogy hibába van sportgépe,egyberészes szines rugdalódzója valakinek meg olvadszélű gumija a motoron attól még nem lesz gyors.
Főleg nem utcai fos aszfaltos ismeretlen szerpentinen..................ahogy szotyi mesélte a sportmotoros srácokról hogy nem mennek be olyan kanyarba amit nem tudnak milyen.
Sőt még csak az se számít hogy lelógjon a motor oldalán.
Ez csak elmélet, igazad van, nem kell véresen komolyan venni. Persze hogy lehet izgalmasan jókat motorozni akkor is, ha nem fogyaszt 50 litert a motor. De a fizika, az fizika, ott nincs mellébeszélés.
tegyél fel egy crossgumit
amúgy a fogarason simán mentem a lábtartóig döntött sportgépesek után bütykös gumival, de gondolom nem a határon motorozott a banda
Ez így kb nekem magas.
Gyakorlatilag magamból indulok ki.
Ha teligázt húzok 4 mp alatt 100-on vagyok az mondjuk 10 alatt 200.
4-ben motorfék szart sem ér ha 120-ról pillanat alatt kell visszaesni 70-80-ra.
Sose voltam annyira pró hogy fülön forduljak mindenhol 120-150-el.
Szerpentinen ezért sem váltogatok simán 3-ban végigtöfögök mert ha 4-5-ben egy szűkebb kanyarban visszeseik a sebességem olyan szintre ahol már nem él a gép pedig igen toleráns.
Egy sornégyes sportgép ilyenkor döglődik.
Inkább hagyom 3-4-ben és növelem a fordulatot.
Oszt a gyorsabbak megvárnak a szepentin végén.
Nem tudsz végigmenni olyan fokozatban ami minden kanyarhoz ideális mert nincs egy kanyar.Hameg le-fel szteppelsz csak darabosabb lesz az egész és megint gáz-fék ráncigálás lesz.
Ez főleg 100 feletti lóerőnél van.
Ha a megfelelő fokozatban gurul, nagyobbnál sem kell a fék, ami kicsi mégis, arra ott a motorfék, az meg már annyira finomhangolás, hogy nem nő tőle (jelentősen a fogyasztás).
Ataaa rááll egy viszonylag gyors sebességre és fékezés nélkül simán kanyarodik.....táton egy kezemen megszámolhatom hányszor láttam a féklámpát..........egy jóval erősebb gépen azért fog kelleni fékezni is............és a fogyasztás a fék-gáz combótól növekszik nem a sebességtől.
Egy 750-es gixxeren a kanyarkijáraton ráhúzod a gázt jó eséllel combos fékkel fogsz a következőbe beesni míg gs-en a fékhez sem kell nyúlni.
És emiattis fog többet kajálni bármi nagyobbat vesz az ember.
Nya meg a legfontosabb kiafaszt érdekel a fogyasztás............azalényaeg hogy jól essen.......................mint dobogókőn vasárnap.
Ez szerintem teljesen agyament gondolkodás Ne mondd már, hogy a mai motorokkal, ahhoz hogy kihasználjuk a vasat, 200 alatt nem is szabadna közlekedni.
A motorozási stílusomat meg baromira nem a fogyasztásból lehet kikövetkeztetni. Lehet 150-nel viszonyla gazdaságosan szerpentinen is száguldani, ahol más lehet, hogy 100 fölé sem menne, de a logikád alapján erre is azt mondanád, hogy nem használja ki a gépet. Butaság.
Sokan épp azért vesznek erősebb masinát, hogy legyen benne tartalék, ha szükség van rá (előzésnél, vészhelyzetben, emelkedőn...stb).
Hogy az unásig felhozott példával éljek ismét, nézd meg ataaa motorozási stílusát, vonj párhuzamot a fogyasztásával, és már meg is cáfoltad a saját elméleted...
sportgépeseknek ez lenne a kánaán mert itt mindig tudja milyen a kanyar
Főleg nem utcai fos aszfaltos ismeretlen szerpentinen..................ahogy szotyi mesélte a sportmotoros srácokról hogy nem mennek be olyan kanyarba amit nem tudnak milyen.
Sőt még csak az se számít hogy lelógjon a motor oldalán.
amúgy a fogarason simán mentem a lábtartóig döntött sportgépesek után bütykös gumival, de gondolom nem a határon motorozott a banda
Gyakorlatilag magamból indulok ki.
Ha teligázt húzok 4 mp alatt 100-on vagyok az mondjuk 10 alatt 200.
4-ben motorfék szart sem ér ha 120-ról pillanat alatt kell visszaesni 70-80-ra.
Sose voltam annyira pró hogy fülön forduljak mindenhol 120-150-el.
Szerpentinen ezért sem váltogatok simán 3-ban végigtöfögök mert ha 4-5-ben egy szűkebb kanyarban visszeseik a sebességem olyan szintre ahol már nem él a gép pedig igen toleráns.
Egy sornégyes sportgép ilyenkor döglődik.
Inkább hagyom 3-4-ben és növelem a fordulatot.
Oszt a gyorsabbak megvárnak a szepentin végén.
Nem tudsz végigmenni olyan fokozatban ami minden kanyarhoz ideális mert nincs egy kanyar.Hameg le-fel szteppelsz csak darabosabb lesz az egész és megint gáz-fék ráncigálás lesz.
Ez főleg 100 feletti lóerőnél van.
miután rájöttem hogy vissza kell váltani a kanyarokban elkezdett tetszeni a dolog
Egy 750-es gixxeren a kanyarkijáraton ráhúzod a gázt jó eséllel combos fékkel fogsz a következőbe beesni míg gs-en a fékhez sem kell nyúlni.
És emiattis fog többet kajálni bármi nagyobbat vesz az ember.
Nya meg a legfontosabb kiafaszt érdekel a fogyasztás............azalényaeg hogy jól essen.......................mint dobogókőn vasárnap.
A motorozási stílusomat meg baromira nem a fogyasztásból lehet kikövetkeztetni. Lehet 150-nel viszonyla gazdaságosan szerpentinen is száguldani, ahol más lehet, hogy 100 fölé sem menne, de a logikád alapján erre is azt mondanád, hogy nem használja ki a gépet. Butaság.
Sokan épp azért vesznek erősebb masinát, hogy legyen benne tartalék, ha szükség van rá (előzésnél, vészhelyzetben, emelkedőn...stb).
Hogy az unásig felhozott példával éljek ismét, nézd meg ataaa motorozási stílusát, vonj párhuzamot a fogyasztásával, és már meg is cáfoltad a saját elméleted...