köszi az infót lánc ügyben.
Nekem a regina 20 nál lett cserélve.
Ez most DID patentszemes, (szintén nem lazult meg sosem) és most 44 nél járok. Annyit észrevettem hogy a 21 szemes hossz éppen határon van, cápafog nincs elöl sem, van hová húzni még hátra bőven, de a lánc szakaszosan néhol megnyúlt.
Talán még ezt a szezont kibírja.
A bridstone gumijaim oldalt repedeznek, egyenlőre nem mélyen, de többet nem veszek ilyet.
Eddig 4 motor 6 fő. Úgy tudom Perik még függőben tartja a dolgot. Úgy tudom hely még lenne.
Nincs kameránk, így szerintem nem. De majd csinálunk képeket a tengerről...
A Pilot Road 2 ugyan 110/70 -ben van, viszont 130/70-ben tudtommal nincs. Viszont van a Michelinnek egy Road2 alapokra épülő Pilot Street gumija is, ami nem is drága. Én ezt próbálnám ki!
Az előző BT45-nek mi a története? Te raktad fel és használtad el, esetleg azzal vetted és már öreg, kockás volt? Az újabb BT45-ösök nagyon jó gumik, még kézzel tapintva is puhának hatnak, ugyanakkor bírják a kilómétereket. A hátsó mondjuk hajlamos a kockásodásra...
Egyszer kipróbáltam utána már nem kellett többé gondolkodni, hogy milyen gumit vegyek, csak hogy hol az olcsóbb
Gyorsan bemelegszik, tapad mintha az úthoz ragasztották volna, és ennek ellenére sokáig bírja. Na nem 20e-ig, de 11-12ekm simán megvan
Ha biztonságosan is akarsz motorozni, akkor ilyet vegyél, ha csak melóba jársz a vassal és nem szereted a kanyarokat, akkor a Heidenau (kb legolcsóbb) is megteszi, de csak óvatosan.
Bárhogy is döntesz, én a gumin nem spórolnék a helyedben. Inkább most plusz 2-3eFt, mint később perec miatt full Service. Sport Démonnal soha nem estem, míg a BT45 kicsúszott alólam...
A csónak alakú a pondrós beülő. Kb 6 éve jött divatba. Először mi is röhögtünk rajta de jól véd a hidegtől és az áramvonalasabb forma miatt jobban repül a cucc vele. Vízre szállni. Bár sikerül néha. A zene címe valamilyen lovas. De ennél többet nem tudok.
A DID a legjobb egyértelműen. Annyival nem drágább amennyivel tovább bírja.