Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Légyszi írd már le, hogy kell az órát beállítani a műszerfalon! Nekem csak service manualom van hozzá, kezelési könyvem nincs...
"Pillanatnyi fogyasztás kijelző"?
Nekem is van fönt, esőben pl. jól tud jönni, h nem kapod teljesen telibe ill. a kialakításától - típustól függően azért ad némi szélvédelmet, persze van akinek pont szar, mert a magassága olyan h a bukójára-fejére tolja a szelet és az nem túl kellemes. Próbáld így is ki, meg leszedve és eldöntöd h marad v. sem. Ha nem zavaró, akkor szerintem hagyd.
Így van. Amikor olvasgatom ezeket az 5l-eres fogyikat, lehet sejteni, hogy valószínűleg "tempomatos" gurulásról beszélünk 6.-ban végig nem túl magas fordulaton. Akkor viszont nincs kihasználva a motor, szóval szerintem időnként érdemes megküldeni, húzatni, forgatni, és nagy sebesség. A profi fék sem dísznek van, akkor már érdemes használni, nemcsak gurulva lelassulva a kanyar előtt a szerpentinen, mert különben egy átlagos is megteszi. A sűrű fékezés természetesen megint komoly fogyasztás növelő hiszen a motort újra fel kell gyorsítani. Érdemes figyelgetni ilyenkor a pillanatnyi fogyasztás kijelzőt: horror adatokat lehet leolvasni.
Érdekességképpen az 1.2-es bandival 4,6-8,5 l közötti fogyasztás sikerült eddig,olyan 5,7 körül lehet az átlag.
Ploce-Vir sziget 1,5óra alatt közben 1 tankolással,meg egy pulcsi felvétellel........5 szegmens jelzi a tankban lévő mennyiséget,kb 10-12 percenként eltűnt 1-1,meg elfogyott min. 1mm gumi.....
Csak rá akart segíteni a lóerőkre!
Én is erre tippeltem.
Nekem folyamatos 180+-nál adott ilyen fogyasztást...
"Csak" nyomatékcsúcsig, a Le max-ig a doboz miatt nem pörgettem
Én nem.................a kawasakis képek után.
7.78l/ 100km-en én is meglepődtem. Persze, ha forgatta rendesen, akkor érthető.
Szerintem tankold tele.................ez fontosabb mint az alant leírt bő lére eresztett duma.
Csilli-villi
Sokan fölteszik, gondolom a semmitől több, bár nekem idomos volt, így nem tudok mihez viszonyítani
A motoron van plexi is. Van ennek komoly hatása, vagy inkább csak optikailag jelentős? ( Ermax ? )
Végül is megnézni meglehet. Az sosem baj.
Igen, doboz is van hozzá. Indulhatnak a túrák. A kis ETZ-vel 3 teljes szezonomban 13000 km-t túráztam, remélem sikerülni fog ezzel is.
A túratársaim fognak legjobban örülni a Gs-re váltásomnak. Talán ezzel nem leszek már olyan büdös. :-) ( Pedig mindig Repsol Competition 2t-t használtam. Egy vagyon volt, de a kipuf. mindent elárult.)
Egy percre hagyom csak őrizetlenül a vasat és még a kertemből is elkötnék:
Nem számolom, csak húzom
És hol tartok?
Húzom a strigulákat
Lovi fogyasztását ne vedd alapul, mert ő minden motorból a max. fogyasztást hozza ki.
Dobozt rá és hajrá!
Köszönet a segítő hozzászólásokért. Persze nézegetek én mindent, (google, youtube...stb.), de azokban bíznék, akik maguk tapasztalatait tudják megosztani velem itt.
Az elmúlt napokban már mentem 250 kilométert és nem tudok betelni vele.:-)) Űgy érzem,-ha technikailag. motorikusan nem nyúltam mellé- ez lesz az én igazi túramotorom.