Abban a tartományban, amiben Te szeretnéd használni, csak egy túrán mentem, akkor nekem 4l-t evett, hozzáteszem 120kg vagyok, és az volt életem legjobb fogyasztása, általában 5l körül (vagy fölötte) etettem, persze pörgettem is, de csak ésszel. 8000-es fordulaton érzi igazán elemében magát, alatta "csak" vegetál. Lehet vele nagyon sportosan is menni, ha ezt kimotorozod, utána bármi könnyen megy majd (szerintem), nagy potenciál van a gépben...
Szia! Lapozz vissza vagy esetleg keress rá a "kutyacsont"-ra. Tsanyi megadta egy ismerőse számát aki GS-t bontott néhányhónapja. Én a kutyacsontot hoztam el. Lehet megvan még a teló is. Szerintem 5 köröl oda is adja.
Korongcsere: nem állítócsavar van, mint pl a Ladáknál, hanem fémkorong - ezeket kell cserélgetni szelepállításnál.
Véleményem szerint ennyi km-nél felesleges az ellenőrzés, már ha tényleg 35ezer van benne.
Olaj: gyakorlatilag bármelyik 10-40-es - esetleg 15-50-es olaj jó bele. Persze a motorkerékpárokba valók közül. Én spec a Repsolt favorizálom - a Syntetico 10W-40 az autotékásoknál 2ezer körül van.
Az általad megadott sebességtartományban használva a gépet nem lesz lerakódás a motorban. Esetleg a benzintankban, mert ilyen sebesség mellett a GS majdnem termeli a benzint. Viccet félretéve kb 3,5 liter körül fog fogyasztani.
Attól függ, mit tankolsz bele, de mindebre van megoldás
1.) üa. szűrő a tank és a karbi közé
2.) prémium 100-as naftát teszel bele: ilyen tempónál keveset fog enni, viszont nem lesz lerakódás (32ekm-nyi érvem van mellette)
Olaj:
Nekem csak 10w-40 volt benne, ez a gyári is, csak a márkákat cseréltem:
- először Motul 5100
- majd Midland (svájci cucc)
Utóbbit majd 25ekm-en át használtam és nagyon bevált. Jó ár és kiváló minőség egyben. Keress rá, sok helyen kapni.
Mindenesetre bármit választasz sűrűn ellenőrizd a szintjét, ez a lelke a vasnak. Ha nem pörgeted nem eszi annyira, de nem árt úgy sem 500km-enként nézni (szerintem)
Köszönöm a választ. A korong csere mit jelent ? ( Teljesen új vagyok itt, 3 napja van meg a motor, és próbálok sok mindenben tájékozódni.) A motoromban közel 35000 kilométer van. Szívesen veszek mindenfajta tanácsot. Milyen márkájú olajat tanácsos használni?
Én ezt a motort kizárólag "öreges" túrázásra vettem. Biztosan sokan ki fognak nevetni, de arra is kíváncsi vagyok, hogy ha többségében 80-90 km/h sebességgel járok, okozok-e a motorban lerakódásokat?
Hát manual szerint 6000 km-ként, de szerintem az egy kicsit túlzás. Nekem 80e. van benne és 1x cseréltek korongot és kb. 3e km-el ezelőtt ellenőriztem, már az egyik, asszem szívó határon volt (0,03), szóval valszeg a következő ellenőrzéskor cserélni kell. A tűrés nagyon kicsi 0,03 - 0,08 mm. Szóval századokról van szó.
Üdv!
Új vagyok itt és a segítségeteket szeretném kérni.
A 2004-es GS-be megadta magát a hátsó teleszkóp.
Az érdekelne ezzel kapcsolatban, hogy hol tudom jó árban beszerezni az újat, utángyártottat, de az árakat elnézve esetleg bontottat.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Jó esetben ez simán megy. Tavaly egy ilyen, pontosan ennek is a sporttársam által elkövetett 147 km-es oda-vissza repülésnek köszönhetem, hogy csak 2. lettem a kupában. http://www.xcontest.org/2013/h...
Köszi Zoli! A BMV is kedvenc. Azok speed rid ernyők. Ez most az új divat. Kiba gyors és egy fékmozdulatra bármilyen bukfencet megcsinálnak vele. http://youtu.be/8rJ5dslebkc
Tby, csörgettél valamikor?
Olyan buzi a telefonom hogy a heti szokásos újraindításom után dobál be néha olyanokat hogy nem fogadott hívásom volt XY-tól.
olaj: én Repsol Moto 4T Rider használok, ez ásványi, de szerintem a tiédbe nyugodtan rakjál szintetikusat v. félszintetikusat.
Lerakódni max. bogár fog.
Kérdezz bátran, de előtte azért googlizhatsz is.
Véleményem szerint ennyi km-nél felesleges az ellenőrzés, már ha tényleg 35ezer van benne.
Olaj: gyakorlatilag bármelyik 10-40-es - esetleg 15-50-es olaj jó bele. Persze a motorkerékpárokba valók közül. Én spec a Repsolt favorizálom - a Syntetico 10W-40 az autotékásoknál 2ezer körül van.
Az általad megadott sebességtartományban használva a gépet nem lesz lerakódás a motorban. Esetleg a benzintankban, mert ilyen sebesség mellett a GS majdnem termeli a benzint. Viccet félretéve kb 3,5 liter körül fog fogyasztani.
1.) üa. szűrő a tank és a karbi közé
2.) prémium 100-as naftát teszel bele: ilyen tempónál keveset fog enni, viszont nem lesz lerakódás (32ekm-nyi érvem van mellette)
Olaj:
Nekem csak 10w-40 volt benne, ez a gyári is, csak a márkákat cseréltem:
- először Motul 5100
- majd Midland (svájci cucc)
Utóbbit majd 25ekm-en át használtam és nagyon bevált. Jó ár és kiváló minőség egyben. Keress rá, sok helyen kapni.
Mindenesetre bármit választasz sűrűn ellenőrizd a szintjét, ez a lelke a vasnak. Ha nem pörgeted nem eszi annyira, de nem árt úgy sem 500km-enként nézni (szerintem)
Én ezt a motort kizárólag "öreges" túrázásra vettem. Biztosan sokan ki fognak nevetni, de arra is kíváncsi vagyok, hogy ha többségében 80-90 km/h sebességgel járok, okozok-e a motorban lerakódásokat?
Ők is jók!
Ezek nagyon profik. 15 körül javították az enyémet. Azóta több év telt el és tökéletes.
Hiflofiltro HFA 3503
+ itt érdeklődhetsz: http://www.sugomotor.hu/
Új vagyok itt és a segítségeteket szeretném kérni.
A 2004-es GS-be megadta magát a hátsó teleszkóp.
Az érdekelne ezzel kapcsolatban, hogy hol tudom jó árban beszerezni az újat, utángyártottat, de az árakat elnézve esetleg bontottat.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Olyan buzi a telefonom hogy a heti szokásos újraindításom után dobál be néha olyanokat hogy nem fogadott hívásom volt XY-tól.
Az esti részben tolta a rekordot a sósivatagban és annyira elérzékenyült a végén, hogy meggyónta: 25 éve tiszta