Hát nekem már 2 haverom is hagyott el bringát a fasza tescos v. vmi hasonló bringatartóról autópályán. Az egyik pont tavaly, a másik már régebbi story. Csak kisebb balesetek lettek belőle, amit a kötelező rendezett.
Mondjuk valszeg nem örülnék, ha 130-160-nál beköszönne egy bringa, főleg akkor, ha motorral van az ember.
Még mindig jobb mint a malteros vödör a 6-oson. Egyszer még a múlt században vé 6-os granadával utánfutóval jártunk dolgozni. Akkor láttam 150-nel 10 méter magas pattogással jönni magunk után.
Szerintem akkor sem eshet le, ha zár nem lett kulcsra zárva. Ha rápattintod a platnira, akkor az alul beakad a zárba-rögzítőbe és csak a piros pöcök megnyomása után enged ki. A kulcsra zárás szerintem csak a pöcök benyomását ill. magának a doboz kinyitását akadályozza meg. Nekem Monokey a rendszer, nemtom másik fajtáknál hogy van.
Pedig jó az. Az enyém simán bírja a 220-at. Nem voltot. Bár egyszer meglepődnék ha látnám pattogni az úton magam mögött. A BWS-re vettem kis givit, arra rá van írva, hogy max 110.
Akkor nekem is 6l körül fogyasztott, néztem is h mi a fasz van, aztán rájöttem h veled toltuk hazafelé rendesen.
GIVI MAXIÁval én is mentem már nem 1x telepakolva 200 felett, de 160-180-at rendszeresen és nem ül hátul senki, h adjon neki szélvédelmet. Szerintem stabil darabok, de csatlakozom az előttem szólókhoz, ha vki parázik akkor gumipókkal v. spanival át kell kötni.
Szerintem ki, de ahhoz vagy a dobozon lévő zárnak vagy valamelyik nyelvnek, pöcöknek vagy magának a platninak kell valahol eltörnie. Máshogy nem tudom elképzelni a dolgot.
Vagy még akkor ha csak rá lett fogatva a doboz a platnira, de a zár nem lett kulcsrazárva.. na akkor az ki tud nyílni, és akkor nagy eséllyel egyszer csak ugrik a doboz is. Kis szerencsével először csak a teteje nyílik ki és azt már ki lehet szúrni a tükörből is..
Azon gondolkozom, hogy a doboz kiakadhat-e a platniból. Megtörténhet-e ilyen? Mi a véleményed? Eddig úgy gondoltam, hogy ez nem fordulhat elő. De egyszer a dobozom majdnem leesett, az volt a szerencsém, hogy az utasom irányába lendült ki és megtámaszkodott a hátán, így le se esett. Arra gondolok, hogy még induláskor nem pattintottam be rendesen. De nem vagyok benne biztos.
Félreértések elkerüléséért. Van a doboz, az csatlakozik a platnihoz és a platni csatlakozik csavarokkal a konzolhoz. Na ebből a két kapcsolatból az utóbbi engedte el magát.
A platni konzolhoz rögzítésénél a csavarok nem anyával vannak odafogatva, hanem valamiféle szorítós (elnézést a pongyola fogalmazásért, fogalmam sincs mi lehet a megoldás neve) megoldással. Na ez nem bírta a repülést, és több helyen kiugrott a csavar a helyéről, és csálén állt a doboz. Ekkor doboz le, csavarhúzóval a helyére visszahajtottam a kimozgott csavarokat és ennyi.
Szóval eddigi tapasztalataim szerint csak akkor lehet elhagyni a dobozt amikor már mi is majdnem leesünk a motorról
Ha nagyon parázol, kösd át az egész hóbelevancot egy spaniferrel. Lelket nyugtatni tökéletes.. a krími túrán én is átkötöttem, mondjuk csak azért mert Sárkány aggódott, mivel legtöbbször ő jött utánam. Mondjuk azóta se volt átkötve és eddig csak egyszer akartam elhagyni, igaz akkor sikerült nagyon rosszul elkapnom egy későn észrevett fekvőrendőrt
Mondjuk valszeg nem örülnék, ha 130-160-nál beköszönne egy bringa, főleg akkor, ha motorral van az ember.
Fene a fizikaba.
En is ezt tettem.
Eleg volt.
GIVI MAXIÁval én is mentem már nem 1x telepakolva 200 felett, de 160-180-at rendszeresen és nem ül hátul senki, h adjon neki szélvédelmet. Szerintem stabil darabok, de csatlakozom az előttem szólókhoz, ha vki parázik akkor gumipókkal v. spanival át kell kötni.
Vagy még akkor ha csak rá lett fogatva a doboz a platnira, de a zár nem lett kulcsrazárva.. na akkor az ki tud nyílni, és akkor nagy eséllyel egyszer csak ugrik a doboz is. Kis szerencsével először csak a teteje nyílik ki és azt már ki lehet szúrni a tükörből is..
Szóval eddigi tapasztalataim szerint csak akkor lehet elhagyni a dobozt amikor már mi is majdnem leesünk a motorról