tsanyi véleménye [2013. május 10. 19:47]
Mitől lehet?....én úgy gondolom, hogy a veztengely végén lévő rugós lemez a ki-beszerelés miatti "ellapulásától" lehet....mivel általában szelepállítás után szokott előjönni a titing...és az a rugós alátét eléggé megsínyli az ilyen manővereket...
Amikor Zakopáne túrán voltunk nekem is bizonytalan volt az eleje, pedig nem is eresztett. Amikor ki lett cserélve az olaj 15-ösre, és és Föld lett a különbség.
Ezt várom a hézagolás, szinkron és lánccsere után is.
Volt egy 14L-es 180km-em (7,78l/100km)
perik szerintem már sejti miről beszélek (lásd Veszprémtől hazafelé)
500e
fiatalabb 500f
de a Manualban is elég jól le van írva.
..jahh...és nyugger motoros lettem
Mitől lehet?....én úgy gondolom, hogy a veztengely végén lévő rugós lemez a ki-beszerelés miatti "ellapulásától" lehet....mivel általában szelepállítás után szokott előjönni a titing...és az a rugós alátét eléggé megsínyli az ilyen manővereket...
Ezt várom a hézagolás, szinkron és lánccsere után is.