Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel szeret!
Mivel?
Muti úgy megpakolta, örültem, hogy a konzol tartott hazáig
Gyári túlbiztosítás... nekem még nem volt gondom a dobozokkal, pedig mentem velük már 200 fölé is.
Rövid volt! Majd Kawa Napon megbeszéljük a részleteket
Akkor már egy egész gyár készletét elhagytam volna....
Hány perc alatt tetted meg a távot?
Természetesen 90-nel mentem végig
Milyen sebességnél fogyasztott ennyit?
Elvileg 110-ig van kalibrálva, ha gyorsabban mész vele, fenn áll a veszély, hogy egyszer csak elszáll
Miben korlátoz a doboz?
Persze ha doboz nélkül lettem volna, lehet a 9L-t is elérem
Enyém ma 296km volt, de a fogyasztás , persze a tempó ide már kevés lett volna a GS

Volt egy 14L-es 180km-em (7,78l/100km)

perik szerintem már sejti miről beszélek (lásd Veszprémtől hazafelé)
Legyél kitartó! Ma motoron ültem...azért nem vettem fel...Ennek a számnak nincs kimenője...a privát számot pedig egy ideje csak ismerősök kapják meg.
Még rá nem ülsz újra egy fasza gépre.
Egyébként ha vkit érdekel a szelepállítás:

500e

fiatalabb 500f

de a Manualban is elég jól le van írva.
436 km.
..jahh...és nyugger motoros lettem
MóniBrigi! Nem téged láttalak ma Süttőn délután?
Sok-sok ezer tanulással töltött km-t, hogy hogyan lehet sor4-el jól menni.
Hát nem kő kivenni a vez.tengelyt, hanem célszerszámot kő használni lapkacseréhez.
És mit vársz egy motor csere után?
tsanyi véleménye [2013. május 10. 19:47]
Mitől lehet?....én úgy gondolom, hogy a veztengely végén lévő rugós lemez a ki-beszerelés miatti "ellapulásától" lehet....mivel általában szelepállítás után szokott előjönni a titing...és az a rugós alátét eléggé megsínyli az ilyen manővereket...
ég és föld
Amikor Zakopáne túrán voltunk nekem is bizonytalan volt az eleje, pedig nem is eresztett. Amikor ki lett cserélve az olaj 15-ösre, és és Föld lett a különbség.
Ezt várom a hézagolás, szinkron és lánccsere után is.
Szerintem az lesz. A 450-esben is megvolt ez, és ott is jobb oldalról jött.