Bocsi, javítom.
Túlhűtésed van és cserébe 2000-ig nincs olajnyomásod, ne nagyon menj.
Ganja most kezd felkelni, majd leírja részletesen miért, de megoldása is van rá!
Legközelebb kérdezd meg, mit tudunk róla, mielőtt nekiugrassz, mert sajna már itt is belefutottunk. Ne nagyon menj vele, mert nem igazán lesz hűtésed, Ganja tudja a részleteket, sajna csak kinézetre ugyanaz a két blokk, valami más az olajdeklinél, vagy a franc tudja, Ganja tudja, majd szólok neki, hogy írja már le!
nekem van egy kisebb kopásom a térdben lehet olyan inggombnyi felület az mri szerint
doki azt mondta műtét után vagy jobb lesz vagy rosszabb vagy ugyanilyen
így nem lett műtét
szerencsére elgázoltak egy 200kilós motorral és pont a térdemen ment át, elég jól átrendezett mindent azóta nem fáj
vagyis a kopás miatti fájdalom szűnt meg
Vagy borruha akkor jo vagy terdvedo.elengedhetetlen.
Miota a doki a kerdesemre hogy mitol faj azt mondta megfurjuk es benezve meglatjuk.
Es nem a vedot akarta furkalni.
A tömeg már nekem is megvan, csak el kellene kezdeni megint edzeni
A térdmelegítőről meg annyit, hogy mióta a BStar melegítős protit használom, azóta nem fáj a térdem. Előtte a protektoros nadrágot hordva is megfájdult egy idő után, én a menetszélnek, ill. a hőmérsékletnek tudtam be, mert más nem változott...
Sziasztok. Én balga kitaláltam, hogy rárakom a GS500F olajhűtőjét a naked verzióra. Mikor nekiláttam leeresztettem az olajat, leszedtem az olajteknőt és befeküdtem a motor alá, megpillantottam egy kilógó kis műanyag/bakelit szerű valamit az ott levő fémhálós szűrőben (nem tudom a pontos nevét Kép) azonnal nekiestem, majd azzal szembesültem, hogy egy gyűrű/alátét darabjai vannak benne. Hmm, érdekes... Hogyan és honnan? Illetve az a kis nyíl mutatna az első kerék felé? Nem figyeltem meg mikor kiszedtem... A másik dolog a tömítés, annak rendje-módja szerint sikerült elszakítani mikor leszedtem a olajteknőt, így tömítőanyaggal kentem le az érintkező felületeket. Van valami köze az olaj áramlásához a tömítés 2 szélesebb végének? Fent van a hűtő, de nem forog benne az olaj így most kicsit tanácstalan vagyok, mert lehet én rontottam el a kis szűrő elhelyezésével (rossz felé néz), de lehet a tömítés befolyásoló, vagy már az is megfordult a fejemben, hogy alapból halott ötlet. Mi a véleményetek? Előre is köszönöm a válaszotok. ui.: Igyekszem tölteni az adatlapot
Túlhűtésed van és cserébe 2000-ig nincs olajnyomásod, ne nagyon menj.
Ganja most kezd felkelni, majd leírja részletesen miért, de megoldása is van rá!
Legközelebb kérdezd meg, mit tudunk róla, mielőtt nekiugrassz, mert sajna már itt is belefutottunk. Ne nagyon menj vele, mert nem igazán lesz hűtésed, Ganja tudja a részleteket, sajna csak kinézetre ugyanaz a két blokk, valami más az olajdeklinél, vagy a franc tudja, Ganja tudja, majd szólok neki, hogy írja már le!
Ilyenkor mindig a focisták jutnak eszembe, akikhez már egy kis szimula miatt is mentőhelikoptert hívnak...
doki azt mondta műtét után vagy jobb lesz vagy rosszabb vagy ugyanilyen
így nem lett műtét
szerencsére elgázoltak egy 200kilós motorral és pont a térdemen ment át, elég jól átrendezett mindent azóta nem fáj
vagyis a kopás miatti fájdalom szűnt meg
Miota a doki a kerdesemre hogy mitol faj azt mondta megfurjuk es benezve meglatjuk.
Es nem a vedot akarta furkalni.
A térdmelegítőről meg annyit, hogy mióta a BStar melegítős protit használom, azóta nem fáj a térdem. Előtte a protektoros nadrágot hordva is megfájdult egy idő után, én a menetszélnek, ill. a hőmérsékletnek tudtam be, mert más nem változott...
Ne basszál már fel!
Ha a protektor alatt érzed a hidehet,az már rég nem motoros idő.
a 90es években még nem volt gáz benne keverni