Üdv! Van valakinek tapasztalata GS500-nál kormánykiemelővel? Mekkorát lehet emelni úgy, hogy nem kell nyúlni semmihez (gázbowden, fékcső, stb.) És mekkorát érdemes emelni?
Itt láttam különböző méretű emelőket (15-25-35mm-es): http://www.bazismotor.eu/index...
Ezek jók lehetnek a GS-hez? Köszi a válaszokat!
El tudom képzelni, hogy az utasülést jelentősen át lehetne alakítani, pont azért mert különálló. Előre és oldalra kinyúlna és vastagítani is lehetne. Hely sztem van hozzá. Nem feltétlenül nézne ki rosszul, de itt most inkább csak a funkcionalítás számítana. Csak akkor lenne rajta, ha utas is van. Az pedig úgyis ülne rajta .
Lehet rá pakolni, nyilván akkor utast nem viszel magaddal.. nagy ügy. Keresztbe hengertáska a hátsó ülésre, tankra tanktáska.. ezekbe egy heti cucca egy embernek kényelmesen elfér. De azt sem tartom elképzelhetetlennek hogy softbaggel még utast is lehetne vinni, bár nyilván nem erre való ez a motor..de talán egy 3 napos hétvége még így is abszolválható vele.
Szerintem az utasülése pont megfelelő méretű. Nem hiszem hogy bárki is ezzel akarja majd több száz kilométeren át hurcolászni a barátnőjét.. nekem kép alapján nem tűnik kisebbnek rajta a helykínálat mint a népszerű sportmotorokon. Aztán azokon is vidáman elücsörögnek azok akik oda vágynak.
Egyébként nekem ez nem tűnik kisebbnek mint egy ER6..az meg egy elfogadott mindenes motor.
Biztos vagyok benne hogy lesz hozzá rövid idön belül topcase,softbag,oldaldoboz tartó amivel csak szeretnéd felszerelni....................szóval ez nem egy túl nagy gond.
Itt a fun-on, a szórákozáson / egykerék, kicsi könnyű, könnyen irányítható stb. / volt a hangsúly, nem a túrán. A forma itt ezt a tartalmat fejezi ki. Egyébként hátsó csomagtartó plusz doboz / kicsi és nagy is/ van hozzá már gyári is, szóval szerintem az oké. Inkább az utasülés aggaszt. Szerintem egy profi cég biztos tudna rá csinálni rá valami nagyobb kényelmesebbet. Ezen ne múljon. Gondolom nem is lenne túl drága.
A forma csapta agyon a használhatóságot. Szerintem.
Nem lehet rá pakolni semmit, egy tanktáskán kívül. Abba pedig nehezen fér el egy hétvégi túra motyója.
Utasülés gyakorlatilag nincs rajta.
Ezek a tények, a többi szubjektív....
Nekem sem tetszik a Freewind, de hát esetemben tartalomhoz a forma...
Ganja úgy csinál mint amikor a Ducati bejelenti, hogy új motort dob piacra, de nincs kép róla. Esküszöm, jobban érdekel a motorja minthogy milyen lesz a MT sorozat legújabb tagja.
Itt láttam különböző méretű emelőket (15-25-35mm-es):
http://www.bazismotor.eu/index...
Ezek jók lehetnek a GS-hez? Köszi a válaszokat!
Lehet rá pakolni, nyilván akkor utast nem viszel magaddal.. nagy ügy. Keresztbe hengertáska a hátsó ülésre, tankra tanktáska.. ezekbe egy heti cucca egy embernek kényelmesen elfér. De azt sem tartom elképzelhetetlennek hogy softbaggel még utast is lehetne vinni, bár nyilván nem erre való ez a motor..de talán egy 3 napos hétvége még így is abszolválható vele.
Szerintem az utasülése pont megfelelő méretű. Nem hiszem hogy bárki is ezzel akarja majd több száz kilométeren át hurcolászni a barátnőjét.. nekem kép alapján nem tűnik kisebbnek rajta a helykínálat mint a népszerű sportmotorokon. Aztán azokon is vidáman elücsörögnek azok akik oda vágynak.
Egyébként nekem ez nem tűnik kisebbnek mint egy ER6..az meg egy elfogadott mindenes motor.
Nem lehet rá pakolni semmit, egy tanktáskán kívül. Abba pedig nehezen fér el egy hétvégi túra motyója.
Utasülés gyakorlatilag nincs rajta.
Ezek a tények, a többi szubjektív....
Nekem sem tetszik a Freewind, de hát esetemben tartalomhoz a forma...
https://www.facebook.com/photo...