Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt a 650-est bevállalom egyszer, ha már ki sportmotoroztam magam és még élni fogok.
Hűűűűűűűűűűű
Jövő hét szombat? Megyünk?
750-est meglovagolom ha sorra kerülök, meg nem kell érte sokat fizetni.
Remélem nem csak a gokart pályán van keringés, hanem nyílt terepre is kimegyünk.
Jó gurulás volt, ismételhető
Nest Step?!
Pl. mikor Irakba megy.
Azt nem tudom, hogy a GS-t mikor használja?
Motoroztam vele párszor és nem megy lassan, nem száguldozik, de azért lendületesen közlekedik.
Meg asszem a Kaszpi kerülés után betegeskedett a befecskendező is, bár lehet összetankolt ott vmi finomságot.
Kalandmotoros.
Akkor azért használja még sokat a GS mellett.
Mennyire használja öreges tempóban?
Ilyen idősen még hisztek a mesékben?
Akkor ajánlom ezt is!
Én kérek elnézést! Próbáld ki az újat, ha teheted, az a jobb, nem is kicsivel. Itt valahol linkeltem egy videót, ott is azt hozták ki jobbnak: jobb futómű, jobb blokk kisebb fogyasztás, kevesebb súly.
Épp most volt meg nemrég Neki a régin a 180000km.....azt tudom, hogy kuplung volt javítva, de másról nem hallottam, igaz vagy 3 éve nem beszéltem vele.
Úgy rémlik, anno Ispán tesztelte az első DL650 2-est, és a régit jobbnak találta. Ha tévedek, elnézést!
Barátkoznak az új kategóriával...
Ez a tahówágen(SUV) motoros megfelelője?
Gladius-t, és V-Strom 650-t nem kihagyni, ha meglepetést akartok.
Maguk sem tudják én innen szedtem:
V2-től tényleg jó.
Olvasd el újra!
Ezeket nem is figyeltem, mondjuk az áraktól dobtam egy hátast.
3,7 millióért már ez a minimum...
Ezer éve létezik erre a kategóriára egy kifejezés, csak a fiatal marketing hiénák nem tudják, mert amikor a funbike-ot kitalálták, még apukájukkal jártak diszkóba.
"Sport-enduro-túra" az, jobb ha megtanulod