Plussz érdemes megnézni a kis "extrákat" is, amik alapból benne vannak, pl.:
- 12V-os csatlakozó
- Gyárilag voltmérő a műszerfalban
- 3 fokozatban állítható kipörgés gátló
- ABS
Szerintem Suzukiék kezdik érteni mit szeretnénk, bár még mindig mosolygok ezen a "sport-enduro-tura" kategórián
Na basssz, mit fogunk majd kapni, h a srcá r5 vett és nem GS-t.
Egyébként tényleg, használd egészséggel és jó motorozást, ha erre jársz és gurulni van kedved biztos lesz vki aki a hétvégén vagy akár hétköznap is megy, szívesen látunk.
Dehogy van, nem rám tukmáltál Kawát, hanem magadra
Ha van eszed, még motorozni is jössz majd velünk, ha meg motorspecifikus kérdésed van, akkor javaslom az ER-5 fórumban fisi kartársat, ő képben van, ne tévesszen meg a z750 a segge alatt
Motorozz sokat, széles utat, gumi fákat!
Na Hali! egyik ismerősömnek van GS500 as motorja, kipróbáltam nagyon jó kis szerkezet, tetszett. Nem eladó, csak mint kipróbálni. Utána a közelben volt egy eladó ER5 kipróbáltam és megvettem, ugyhogy lehet kövezni!
Az eladó tulaj is szimpatikus volt, a motor előlete is bizalomgerjesztő volt, de lehet ha az a tulajnál egy GS500, akkor azt hozom el, ez most így alakult, de remélem nincs harag!
Lehet, hogy PRI állásban hagytad? Vagy membrán hiba a benzincsapban, O-gyűrű, vagy valami kula a karbiban.
1.gyergya kivesz.
2.kipuff levesz és kiborítod belőle a benzint.
3.forgatsz pár fordulatot az önindítóval, hogy a gyertya és kipuff helyén kiszellőzzön a henger.
4.karbit levesz és kipucol. Ha nem cserélitek ki az O-gyűrűt a karbiban, akkor valszeg jövő héten megint így jársz!
5.olajat+szűrőt lecserél.
6.összeszerel. Indítás után még lehet, hogy jön benzin a kipuffból, de majd kiég. Elég félelmetes látvány, de nem kell parázni tőle.
7.örül az eredménynek.
Membrán ellenőrzés:
Ezt úgy tudod megnézni,hogy a benzincsap és a karbi közötti vákuumcsövet leveszed,aztán beleszippantasz!
Ha benzin jön belőle,akkor megtaláltad a hibát,membráncsere a benzincsapban!
Ilyenkor ha csak részleges szakadás van még az is előfordulhat,hogy üzem közben nem nagyon veszed észre,csak látszólag ok nélkül elkezd nőni a fogyasztás,később már olyan, mintha kis szivatóval mennél, mivel innen plusz üzemanyagot kap a szívótorokba ezért túldúsul a benzin-levegő keverék!
Nagyon alattomos hiba,sokan megszívták már,mivel a legtöbb motor benzincsapja így működik!
Ha valamit nem jól írtam, majd a nagyobb szakik kijavítanak.
Sziasztok!Kellene egy kis help.
A GS 500-am összekeverte a benzint és a motorolajat!Miért lehet ez .Most a tavaszi indítgatáskor derült ki.
Lehet,hogy a karburátor szart be?
Az olcsoakku.hu-s az Taiwani, simán megmondta és kell hozzá venni még 450-ért savat.
Amit Perik linkelt, azt nem tudom milyen, de közben szóltam XJ-nek, hogy nézzen jóárasított aksit, meg 15w-s forkoil-t és már csak szimeringeket kell vennem... tényleg első telószimeringet most hol vegyek? Ötlet?Meg annak is elfelejtettem a méretét....
Ez jogos...tulképp. a kínai akksik is azért mennek tönkre (na jó, van amelyik gyárilag szar ) mert hagyják sokat állni a gépet és nincs semmiféle töltés-fogyasztás és nem figyelnek rá, ezt a jobb akksik kibírják pár évig jó esetben, de azok sem mindig.....
Nem találok szavakat....