Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sport-túra-enduro....
Nem találok szavakat....
Plussz érdemes megnézni a kis "extrákat" is, amik alapból benne vannak, pl.:
- 12V-os csatlakozó
- Gyárilag voltmérő a műszerfalban
- 3 fokozatban állítható kipörgés gátló
- ABS

Szerintem Suzukiék kezdik érteni mit szeretnénk, bár még mindig mosolygok ezen a "sport-enduro-tura" kategórián
Pedig V2 és így ki hinné?....én sem ha nem lenne már tapasztalat az euro3-as SV-vel ami valóban normál menetben 4-el is beéri....
Az nem úgy van ám. A reklámtörvény miatt ha olyat írnak ami nem igaz, kő kemény büntetést kapnak...
Papíron azt írnak amit akarnak.
Na ezért meg Mindenki baromi hálás Nekem
Nesze Nektek 5l alatti 1l-es

V-Strom 1000

4l alatt pedig ez kajál az új "sport-enduro-túra" kategóriában
ataaa, imáid meghallgattattak:

Suzuki Megateszt

Lesz GSX-R 750 és 1000 is
Csatlakozom, de annyival kiegészíteném, hogy a stílusát ne vedd át az arcnak, akkor nem nagyon fogunk komálni!
Na basssz, mit fogunk majd kapni, h a srcá r5 vett és nem GS-t.

Egyébként tényleg, használd egészséggel és jó motorozást, ha erre jársz és gurulni van kedved biztos lesz vki aki a hétvégén vagy akár hétköznap is megy, szívesen látunk.
Dehogy van, nem rám tukmáltál Kawát, hanem magadra
Ha van eszed, még motorozni is jössz majd velünk, ha meg motorspecifikus kérdésed van, akkor javaslom az ER-5 fórumban fisi kartársat, ő képben van, ne tévesszen meg a z750 a segge alatt
Motorozz sokat, széles utat, gumi fákat!
Na Hali! egyik ismerősömnek van GS500 as motorja, kipróbáltam nagyon jó kis szerkezet, tetszett. Nem eladó, csak mint kipróbálni. Utána a közelben volt egy eladó ER5 kipróbáltam és megvettem, ugyhogy lehet kövezni!
Az eladó tulaj is szimpatikus volt, a motor előlete is bizalomgerjesztő volt, de lehet ha az a tulajnál egy GS500, akkor azt hozom el, ez most így alakult, de remélem nincs harag!
Ugy látom ebben a jó időben nem csak a méhecskék meg a darazsak rajzottak ki hanem a trafipaxok is
Csapágyboltban fele az ár, mint a motoros bolltban.
Amit linkeltem ott azt írja a srác, h nem a taiwani. Szimmeringet nagyvasnál vettem én is, asszem 3 féle gyártó is van. Motor alapján tudsz keresni.
Lehet, hogy PRI állásban hagytad? Vagy membrán hiba a benzincsapban, O-gyűrű, vagy valami kula a karbiban.
1.gyergya kivesz.
2.kipuff levesz és kiborítod belőle a benzint.
3.forgatsz pár fordulatot az önindítóval, hogy a gyertya és kipuff helyén kiszellőzzön a henger.
4.karbit levesz és kipucol. Ha nem cserélitek ki az O-gyűrűt a karbiban, akkor valszeg jövő héten megint így jársz!
5.olajat+szűrőt lecserél.
6.összeszerel. Indítás után még lehet, hogy jön benzin a kipuffból, de majd kiég. Elég félelmetes látvány, de nem kell parázni tőle.
7.örül az eredménynek.
Membrán ellenőrzés:
Ezt úgy tudod megnézni,hogy a benzincsap és a karbi közötti vákuumcsövet leveszed,aztán beleszippantasz!
Ha benzin jön belőle,akkor megtaláltad a hibát,membráncsere a benzincsapban!
Ilyenkor ha csak részleges szakadás van még az is előfordulhat,hogy üzem közben nem nagyon veszed észre,csak látszólag ok nélkül elkezd nőni a fogyasztás,később már olyan, mintha kis szivatóval mennél, mivel innen plusz üzemanyagot kap a szívótorokba ezért túldúsul a benzin-levegő keverék!
Nagyon alattomos hiba,sokan megszívták már,mivel a legtöbb motor benzincsapja így működik!
Ha valamit nem jól írtam, majd a nagyobb szakik kijavítanak.
Igen, tűszelep és benzincsap átengedett.
Sziasztok!Kellene egy kis help.
A GS 500-am összekeverte a benzint és a motorolajat!Miért lehet ez .Most a tavaszi indítgatáskor derült ki.
Lehet,hogy a karburátor szart be?
Szimeringem talán otthon is van és asszem 2500/pár, de ha nincs akkor is van....
Nagyvas...4000 ft volt a gs-be.....a haverom night starjába..3800..
Én a nagyvasnál vettem ősszel, de méretet ne kérdezz.
Az olcsoakku.hu-s az Taiwani, simán megmondta és kell hozzá venni még 450-ért savat.
Amit Perik linkelt, azt nem tudom milyen, de közben szóltam XJ-nek, hogy nézzen jóárasított aksit, meg 15w-s forkoil-t és már csak szimeringeket kell vennem... tényleg első telószimeringet most hol vegyek? Ötlet?Meg annak is elfelejtettem a méretét....
Ez jogos...tulképp. a kínai akksik is azért mennek tönkre (na jó, van amelyik gyárilag szar ) mert hagyják sokat állni a gépet és nincs semmiféle töltés-fogyasztás és nem figyelnek rá, ezt a jobb akksik kibírják pár évig jó esetben, de azok sem mindig.....
Sajnos nekem ez a szombati program kimarad ... de nem félek tőle, hogy a süti meg fog maradni