Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem apróság, mert akkor még hülyék is hozzá?
Csak éppen nehezen lesz rájuk vevő... 6-650-ekért elvitték ami reális, aztán most maradnak a 8+-os 10 éves vasak... azért vannak misi fölött is, amit a büdös életben nem vesznek meg, ők csak jelzik, hogy van nekik CBR-jük és mindenki kapja be
Hát, még van pár hetem gondolkodni, de addig is böngészek...
Ezeknek már egyébként nem 6000 a szervizintervallum, hanem 12000 ezer, de ez csak apróság.
Jó reggelt mindenkinek!
Ganja! Köszi!
Ja és még annyi, hogy szeretem a mesebeli lényeket. ;-) örülök, hogy itt vagyok.
Ma reggel eszembe jutott, hogy hogyan is lehet jellemezni ezt a fórumot. A gs 500 forum, olyan, mint a csoki. ..nyomokban található benne mogyoró, dió.. azaz gs509 tulaj. ;-). Ami természetesen mit sem számít, mert nem a lényeg, hanem a fontos. ;-)
...hhhhááá majdnem
vazeeee..akkorát dobbant a szívem..
Finomka!
jó választás volt...szeretni fogod a szarodat...mi több ez a motor meghálálja a jó gazdát....nekem elhiheted.
A bagázs is jó! Tele vagyunk orkokkal,ogrékkal...pocakos hobbitokkal..és egyéb lényekkel.
Az AKMT oldalon rengeteg..sőt minden infót megtalálsz a "kisfelesről".
..oszt ennyi..
Elképzelem szegény Ganját nosztaliga könnyeket hullatva
Baszki, másfél éve rokonságon belül váltak meg 800-ért kényszerből egy kiváló állapotú nem sokat futott F4-től. Pont az a színkombináció, mint Periké. Ha vennék, csak olyat vennék. Utólag visszagondolva, befektetésnek is jó lett volna. Befektettem volna a kanyarba, persze csak annyira hogy ki is jöjjek belőle. Nem gondoltam hogy ilyen gyorsan helyreállnak az árak...
SV valahogy úgy van kalibrálva, hogy elég hosszúak a fokozatok, és ha nem forgatod el, ahogy kívánja, akkor a motor csak dohog, durcáskodik, hiány érzeted támad. Megoldás, hogy nem kell olyan gyorsan felváltogatni mint a GS-en.
Ott a liba az orrán!
2 hengernél nem a sebesség a lényeg, hanem hogy duruzsoljon.
Az más kérdés hogy a megtett km után egyre nő a "biztonságosnak hitt" sebességérzet. Ez olyan mint a drog.
Hatesze.
Annyit tett hogy mozgaskepesse tette.
Valamelyik kart vette hozza.
Aztan eladta mert go kulfold.
Kettes-harmas mindig bugis szaz alatt.
Most hogy nézem a hirdetést, nem lett helyrehozva...
lapozgass vissza a CBR topikban, ha tényleg komoly a szándék.

Én már megtettem
Szóval 2013 január közepétől van erről a motorról is info ott, Hateszé volt, aki vágott slick gumikkal vette, aztán ezen "megtanult" motorozni, egyszer meg eldobta.. aztán meg lett csináltatva (annyira már nem érdekelt hogy erre is rákeressek, szóval nem tudom hogy még ő vagy már bury csinálta a javítást)

Mindenesetre a "sokat" futott gép egy megtekintést biztos megér, már csak a szerviztörténete áttekintése miatt is... szerintem az tök jó vétel.
asszem talán Hatesznek hívhatják a srácot, nekem is feltűnt, hogy mintha az lenne. Első sárvédő volt talán fújva, mert piros volt... gondolom elmesélik a sztorit, ha komoly ajánlatot teszek (Az sem ma lesz). Még mindig jobb az esélyem, hogy korrekt darab, mint egy idegené a hahu-ról, vagy hozhatok be kintről egy olasz fost....
És mégegy:)
Természetesen nem lehetetlen, de nem kívánkozik. 100-nál pl. egyértelműen 3-4-es volt a jó, különben csak feszengős, takarékoskodós.
ezt nem attól a sráctól vette akinek ez volt az első motorja? Csak mert ez akkor újra is lett részben fújva (ha már szempontvolt a pár harci sérülés az előzőnél)
Sziasztok!

Egy pillanatkép a hétvégi motorozásból:
..és élvezted is?
Pedig. Lehet.szamtalanszor csinaltam ilyet.