Én megvenném simán ha ezt a modellt keresném. Baja nem igazán lehet, viszont olcsóbb jóval mint a konkurencia... (mint ahogy írtam nem is olyan rég, a szegény tisztességes eladókról)
Évi 15ezer kilométert hajtott a motorba... ami nem egy extrém sok, szóval valószínű hogy a drágábban kevesebb kilométerrel hirdetettek egy részében is lehet már ennyi kilométer.. ez viszont full leinformálható, az pedig sokat ér.
na ez mennyire őszinte... ennyi van benne baze, 120ezer, na és ez valós, nesze 750....meg van egy kis puff is, de ez aztán igen... 120... 750 ...én vagyok csak hülye?
Gyártmány Honda
Típ
us CBR 600F
Évjárat 2006
Megtett km 120000
Leírás Teljesen gyári állapotban. Ilyen szervizkönyvet még nem láttál! A km valós. Az összes szerviz precízen, pontosan 6.000 km-enként elvégezve egy helyen, azaz nálunk. A motorján nem is lehet hibát találni. A jobb oldalán esés nyomok a kipufogón, tankon és a fej idomon. Ettől eltekintve minden rendben rajta. Az ár pedig önmagáért beszél. Új gumiszett Michelin Pilot Power3 2CT és gyári új láncszett.
Ár 750000
És az a röhej, hogy sokszor áltálalános fordulatszám mellett erősebbnek érzed mint a papíron erősebb társait /pl. 600-as sor4-ek. / A steril villanymotor hatás miatt pedig tuning kipufogóban kell gondolkozni, ami miatt eltűnik az alul amúgy is kevés nyomaték és meg is nőhet a fogyasztás.
Itt vagyok erősíteni. ;-). A megalomániáról csak annyit, hogy sajnos igaz a magyar emberre.. én mindig beérem azzal ami van. ;-). Sok barátom mondta, hogy majd egy éven belül kimotorozod az 500 ccm-t.... hát még nincs meg egy éve, de nincs is ilyen érzésem. A gs-kém is elvisz ahova kell.
Elég kemény volt kivárni de legalább mindig volt cél amiért lehetett dolgozni. ;-). Szerintem is jó választás volt, nekem eddig bejött. ;-). Természetesen vannak szebb, nagyobb és jobb gépek, de megfelel. Még kezdő vagyok a "vezető pozícióban" s azt hallottam, hogy egyik legideálisabb kezdő motor. Igen. . Csak most leltem rátok. ..de már tudom, hogy hamarabb kellett volna. Ilyen kedves fogadtatásban rég' volt részem. ;-)
Most már te leszel a kedvenc, annyira kevés GS maradt a körben. Tele vagyunk fake GS fórumozóval. Te egy üdítő kivétel vagy.
Pedig jó motor ez. Épp ma mentem vele és állapítottam meg, hogy magyarországi körülmények között / útviszonyok, forgalom, életkörülmények, pénztárca, időhiány stb./ sokszor még ez sem motorozható ki és hogy kis felesnek becézik, ez is inkább egy fajta megalománia. Nem tagadom bennem is megvan ez a hajlam / 900-as Hornet tetszik /, de egyenlőre maradok ennél. Ez egy stresszmentes "csomag", amit jól ki tudok használni, nem én függök tőle, hanem inkább fordítva.
Én a kocsival voltam így, hogy jogsi után 5 évre lett csak. Azért motornál még keményebb lehetett.
Szóval lassan 1 éve vagy GS tulaj, és csak most leltél ránk? Egyébként tényleg jó választás volt, bár mindjárt megjelenik valaki, aki szerinte ez max. csak a második legjobb megoldás lehetett...
Ataa Köszi a kérdést. 15 évig voltam utas. Nagyon sok helyen jártunk a párommal. 8 éve tettem le a jogsit, de sajnos a fránya anyagiak miatt csak tavaly tudtam megvenni a motorom. Olyan motort kerestem amiről leér a lábam, ami kényelmes, könnyű karbantartani, keveset eszik, ja és elérhető árban adják. Így esett a választás a gs-re. Imádom. Tavaly augusztusban vettem és kétezer kilométert pörgettem bele eddig.
Évi 15ezer kilométert hajtott a motorba... ami nem egy extrém sok, szóval valószínű hogy a drágábban kevesebb kilométerrel hirdetettek egy részében is lehet már ennyi kilométer.. ez viszont full leinformálható, az pedig sokat ér.