igen , én is olvastam róla.
előkeresem a szerződést és jövő héten meghallgatom mit mond a bank. lehet én értelmezem rosszul a levelet. aztán majd lépek tovább.
Lehet nem ártana beszélni egy ügyvéddel. Az sem mindegy hogy a kereskedő, vagy a bank írja alá a szerződést. Egyre több pozitív ítélet születik ilyen ügyekben.
valakinek tapasztalata ?
ma kaptam meg az elszámolást a motor hitelről.
naiv és tudalan vagyok de valamit nem értek.
7 évre kötöttem a szerződést (persze hogy
"svájci")
én úgy gondolom (-tam) a 7. év végén 0.-Ft a tartozásom.a leírt tőketartozás és a fenmaradó 12 havi törlesztés összege köszönő viszonyban sincs egymással ! szopatóba vagyok ?
Az enyém is eltűnt....de azért küldtem rá egy mailt..persze anyanyelven (csatolva a google fordító linket ahogy ő szokta)
Kedvesen utaltam a családjára,szeretteire...nagy és maradandó fájdalmakra...stb..Természetesen a saját stílusomban
Remélem olvassa.
Mert a nagyon kedves vevőnek erre van igénye. A vásárlók rendszerint olyan hülyék, mint a segg, új motort akarnak egy szarabb állapotú használt áráért. Nem fognak kapni, de ha az illúziót meg tudják venni, az már jó nekik. Úgyse vallja be soha senki, ha egy nagy rakás hulladékot vett...
Ezek mellett én is annak a híve vagyok, hogy adjuk reális áron a dolgokat, nem tekergessünk órát, stb. Csak hát ezt szinte senki nem értékeli, még az se, akinek amúgy a legnagyobb szája szokott lenni ilyen téren. Nem véletlen, hogy amikor a GS-emet hirdettem, őszintén leírva, hogy törve volt és annyi km-rel, amennyit futott, összesen egy telefonom volt rá másfél hónap alatt, igaz az el is vitte.
Nem igazán fogja a többséget érdekelni, ha megtudja a kilométert. Eljön, megnézi, bólogat..aztán elmegy. Szerintem sokan csak azért mennek el bevallottan sokat futott de karbantartott motorokat megnézni, hogy legyen viszonyítási alapjuk (mert még az életben nem láttak olyan motort amiben több lett volna óra szerint 30k-nál). Aztán ha ez a viszonyítási alap megvan, elmennek ábrándot venni..és kiszűrik azokat a visszatekert órás gépeket a pakliból amik, nem néznek ki jobban, vagy egyenesen rosszabbul néznek ki mint a referencia gép.
Ekkor sikeres a kalandjuk, hiszen lesz egy óra szerint keveset futott motorjuk, amiről már ők is majdnem elhiszik hogy valós a kilométer.. vagy nem sokkal több mint ami az órán van (egyébként meg keveset tekerni minek? szóval ez is egy önámítós gondolat)
Én pl. a gs-hez és a ciberéhez is vezetek egy doksit, mit mikor, mennyi km-nél cseréltem, javítattam, hol-mennyiért vettem az alkatrészt. Ha jönne vevő, azzal kezdeném, h olvassa el. Persze lehet ilyet is gyártani bárkinek utólag. Na mindegy, lehet én vagyok a fasz.
előkeresem a szerződést és jövő héten meghallgatom mit mond a bank. lehet én értelmezem rosszul a levelet. aztán majd lépek tovább.