Mind két motorral mentem FZ6-al is és R6-al is. Egy FZ6 6000-ig biztosan jobban tol mint egy R6-os pontosan azért, mert vissza van véve a teljesítménye az R6-hoz képest. Nagyobb fordulaton természetesen kijön a különbség, de nem olyan eget verően mint ahogy sokan gondolják. Mindkettővel mentem, tudom. A hasznos fordulatszám tartományban a blokk jobban teljesít, jobban használható egy FZ6, és élvezetesebb is.
Átlagosan a motorosok 5000 körül használják motorjaikat a mindennapokban és bizony sok sportmotor is erre a sorsra jut, ha munkába járásra van beállítva a motor. A GS 5000-es fordulaton abszolút elemében van, egy 600-as sportmotor pedig hervatag. Ezért gondolom, ha nem szerpentinezni akar vagy pályázni vele, hanem a szabályokat betartva melóba járni, akkor nem rossz opció egy GS. Ő kérdezte én csak válaszoltam. 6000-ig élvezetesebbnek fogja találni a GS-t mint az R6-ot és amire most kell neki, az R6-ot se forgatná jellemzően tovább.
Szegénynek akkor semmi sem jut, ha megtanult normálisan rajtolni és menni a Yamahával
Ha esetleg mégsem, akkor örülhet vagy 1 másodpercet, mert nem a lusta fordulatszám felfutásról híresek a sportgépek, de komolyra fordítva a szót, a blokköntvényen kívül nem sok a közös van FZ6 és R6 kapcsán.
Az R6 20lóval erősebb és csurig töltve van akkora súlya, mint az FZ6nak szárazon.
Habár egy 4kilóra tartott R6nak már lóghat úgy a lelke, hogy lenyomja egy jó erőben lévő FZ, de egy GS-t teljesen felesleges bármiben is összehasonlítani velük.
A gazdasági megfontolásból hozott negatív irányú változások már eleve kizárják az intimebb kapcsolat kialakulását, szóval szerintem sosem fogja szeretni nem hogy 6000alatt
A racionalitás egy ezres swift, vagy egy 1.5D saxo, azzal eljársz 4-5 literrel és nem esik rád az eső.
Zolinak van igaz, a motor az mánia, kattanás, abnormális őrület, ez a motoros.
Értem, hogy megmagyarázod, én is folyamatosan azt teszem, csak ne itt tedd, mi is kattantak vagyunk.
Szvsz. motorozni akarsz, csak kevesebb pénzből, erre tökéletes a GS, üdvözlünk (ja, hogy közben melóba is jársz vele, az csak bónusz )
Megint másnapos?
Be vagyok sózva
Tesztelés alatt van az olajozó, ezért ma is megyünk egy kunkort a Bakonyban.
Aztán Fehérvár...majd torony iránt .
Elfogott egy kis nosztalgikus szívfacsarulat
Mekkora volt az elégedettségi tényező?
Jól megy?
Átlagosan a motorosok 5000 körül használják motorjaikat a mindennapokban és bizony sok sportmotor is erre a sorsra jut, ha munkába járásra van beállítva a motor. A GS 5000-es fordulaton abszolút elemében van, egy 600-as sportmotor pedig hervatag. Ezért gondolom, ha nem szerpentinezni akar vagy pályázni vele, hanem a szabályokat betartva melóba járni, akkor nem rossz opció egy GS. Ő kérdezte én csak válaszoltam. 6000-ig élvezetesebbnek fogja találni a GS-t mint az R6-ot és amire most kell neki, az R6-ot se forgatná jellemzően tovább.
Ha esetleg mégsem, akkor örülhet vagy 1 másodpercet, mert nem a lusta fordulatszám felfutásról híresek a sportgépek, de komolyra fordítva a szót, a blokköntvényen kívül nem sok a közös van FZ6 és R6 kapcsán.
Az R6 20lóval erősebb és csurig töltve van akkora súlya, mint az FZ6nak szárazon.
Habár egy 4kilóra tartott R6nak már lóghat úgy a lelke, hogy lenyomja egy jó erőben lévő FZ, de egy GS-t teljesen felesleges bármiben is összehasonlítani velük.
A gazdasági megfontolásból hozott negatív irányú változások már eleve kizárják az intimebb kapcsolat kialakulását, szóval szerintem sosem fogja szeretni nem hogy 6000alatt
Zolinak van igaz, a motor az mánia, kattanás, abnormális őrület, ez a motoros.
Értem, hogy megmagyarázod, én is folyamatosan azt teszem, csak ne itt tedd, mi is kattantak vagyunk.
Szvsz. motorozni akarsz, csak kevesebb pénzből, erre tökéletes a GS, üdvözlünk (ja, hogy közben melóba is jársz vele, az csak bónusz )