Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyahh..10-10.30 Shell
Azt mondta ,hogy a rétesesnél kocc....ha nem alszik vissza
minnyááá hívom..
Ataaa?
Megint másnapos?
De ha csúsznál..beérsz minket
Lehet én is megyek, 10.15 körülre. Ha félig nem érek oda, akkor rám ne várjatok.
Tescó/Shell..és igen a közös szakasz!
Várjatok meg kb 10:10 körül odaérek
Az egy kicsit vaskos lenne mára....nem aludtam semmit...
Be vagyok sózva
Haza vinni jó, na de kifizetni.....
Megvenni már nem biztos de nézni egen.
Ott leszek legalább is Fehérvárig. Motort nézegetni az egyik legjobb program.
Még mindig tetszik!
Tesztelés alatt van az olajozó, ezért ma is megyünk egy kunkort a Bakonyban.
Az melyik? Ami ott van a 6-7 ut közös szakaszán?
Akkor Márkótól Városlődig akár együtt is mehetnénk, ha nekünk nem kéne mindjárt indulni :D
Akkor így?
Holnap 10-10.30 Érd a turbó körforgó shell...valamikor érkezem!
Aztán Fehérvár...majd torony iránt .
Jajj a libaaaaaa!
Elfogott egy kis nosztalgikus szívfacsarulat
Mekkora volt az elégedettségi tényező?
Jól megy?
Mind két motorral mentem FZ6-al is és R6-al is. Egy FZ6 6000-ig biztosan jobban tol mint egy R6-os pontosan azért, mert vissza van véve a teljesítménye az R6-hoz képest. Nagyobb fordulaton természetesen kijön a különbség, de nem olyan eget verően mint ahogy sokan gondolják. Mindkettővel mentem, tudom. A hasznos fordulatszám tartományban a blokk jobban teljesít, jobban használható egy FZ6, és élvezetesebb is.
Átlagosan a motorosok 5000 körül használják motorjaikat a mindennapokban és bizony sok sportmotor is erre a sorsra jut, ha munkába járásra van beállítva a motor. A GS 5000-es fordulaton abszolút elemében van, egy 600-as sportmotor pedig hervatag. Ezért gondolom, ha nem szerpentinezni akar vagy pályázni vele, hanem a szabályokat betartva melóba járni, akkor nem rossz opció egy GS. Ő kérdezte én csak válaszoltam. 6000-ig élvezetesebbnek fogja találni a GS-t mint az R6-ot és amire most kell neki, az R6-ot se forgatná jellemzően tovább.
dehogynem.
Szerintem meg több tapasztalás, és kevesebb eszmefuttatás...
Szegénynek akkor semmi sem jut, ha megtanult normálisan rajtolni és menni a Yamahával
Ha esetleg mégsem, akkor örülhet vagy 1 másodpercet, mert nem a lusta fordulatszám felfutásról híresek a sportgépek, de komolyra fordítva a szót, a blokköntvényen kívül nem sok a közös van FZ6 és R6 kapcsán.
Az R6 20lóval erősebb és csurig töltve van akkora súlya, mint az FZ6nak szárazon.
Habár egy 4kilóra tartott R6nak már lóghat úgy a lelke, hogy lenyomja egy jó erőben lévő FZ, de egy GS-t teljesen felesleges bármiben is összehasonlítani velük.
A gazdasági megfontolásból hozott negatív irányú változások már eleve kizárják az intimebb kapcsolat kialakulását, szóval szerintem sosem fogja szeretni nem hogy 6000alatt
CBR fóumról vettem át, szomorú kép
A racionalitás egy ezres swift, vagy egy 1.5D saxo, azzal eljársz 4-5 literrel és nem esik rád az eső.
Zolinak van igaz, a motor az mánia, kattanás, abnormális őrület, ez a motoros.
Értem, hogy megmagyarázod, én is folyamatosan azt teszem, csak ne itt tedd, mi is kattantak vagyunk.
Szvsz. motorozni akarsz, csak kevesebb pénzből, erre tökéletes a GS, üdvözlünk (ja, hogy közben melóba is jársz vele, az csak bónusz )
6000-ig többnek fogod érezni mint az R6-ot ebben biztos lehetsz. / FZ6-om volt. /