Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már túlment a várandós időn.
Én nem remélnék sokat.
Eleve faszság volt ilyet himihumi emberrel csináltatni.
A megrendeléstől számítva most vagyunk a 10. hónapban... (bár már kezdem elveszteni a fonalat)
A készítés augusztus első hetétől szeptember első hetéig tartott.
A hibákat észleltem az átvételt követő 2. héten belül. Ez volt szeptember közepén, novemberben méltóztatott szemrevételezni a problémát és elvinni a terméket.. most meg van március.

Jó munkához idő kell, na de ennyi!?
Profik vagyunk b...eg...............nemegmondtam...............profik vagyunk.
Mindig is bocit akart csak bekavartátok itt a sövövel, meg a ciberével
0.30-tól: link
Attól függ melyik év Április.
Na nekem írt a mester, szóval most megpróbálom csírájában elfojtani a Fisi kontra Világ, Világ kontra Fisi csatát.

Szóval a bukócső saga folytatódik

"......
-akkor alakítsam úgy át ahogy rajzoltuk és próba?
-igen. aztán ha jó lesz lehet újra szinterezni (én)
-és ha nem?
-akkor megvitatjuk hol nem stimmel.(én)
-ok,de azt már nem én állom
-miért nekem kéne állni azt ha esetleg másodjára sem vagy képes megcsinálni? ezt nem értem. (én)
....."

Tanuljon mindenki, ez ám szolgáltatás! Meg az üzlet

Az is vicc ám hogy most kezdene hozzá, amikor novemberben vitte el a cuccot. Soha nem lesz ez kész...mondtam is neki hogy április közepén ráérek a javított termék próbájára, bár félek kicsit korai lesz ez az időpont is
Az nem baj, kétszer dönt ki gyorsan dönt!
Jobbára szarul.
Baj! ...nem vacillálunk, nem téblábolunk, döntünk!
Nade ganja vacillált hogy vegyen vagy nem.
Má ez is baj?
Apu kezdődik
Apu kezdőőőődik
Apuuu kezdőőőőőőődik
De valahol Ganja leírta, hogy ER-5... már ennyi is elég volt...
Lelke mélyén már szeret minket, mi más oka lenne, hogy idejár
De minek jön.................nem is említettük a rettegett szavakat.
fisi, ha már átjössz, legalább ne beszélj hülyeséget.
Normális motoron az oldaltámaszon való indítás ellen az oldaltámasznál található kapcsoló felel, olyan, ami a GS500-on is van.
A kuplungkarnál azért van, ha fasz vagy és sebességben akarod indítani, ne ugorjon ki alólad, amikor rajta is ülsz, tehát duplán van a GS biztosítva.
Igazat megvallva pár héttel ezelőttig addig ment 2-3000-es fordulaton még szívató nélkül is életképes nem lett, de mióta megváltoztak a mindennapjaim és nem tökölhetek, mert a hangja zavarja az embereket így megállapodtam a lassan haladok 3-4000-es fordulattal felállásnál. Mire kiérek az autópályára már a komplett blokk meleg. Onnantól húzom neki. 6000-es 120-al.
Mikorra tervezted, délelőtt, délután? Meglesném én is az új jövevényt. Aztán utána róhatunk egy nyugger kört.
Nem én nyafogok, én mindig előmelegítem legalább addig még a hengerek úgy bikára nem melegednek fel. Csakhogy ahova mostanába járok vele ott nem bírják a hangját és így kénytelen vagyok kb azonnal elindulni. :D
Mit akarsz... pár kilométer 3-4 ezres fordulaton és már tök használható. Hideg motort nyelezni meg terhelni úgysem illik.. szóval nem értem a nyafogást.
A Kawánál ez úgy működik ahogy leírtam, egyszer kurva nagyot mentett. Leraktam egy elég meredek helyen, ráadásul szűk is volt oldalszetenderre, plusz sebességbe raktam direkte, nehogy elguruljon. Egy óra múlva, persze totál kiment a fekjemből. Nyomkodom mint hülye a csengőt, na mondom ez megdöglött. Nem indul az Istennek sem. No mire rájöttem..
Ha nem lett volna, nyilván nem karcmentes lett volna a motor eladáskor..
Az is fix, hogy hidegen a motor egy átok. Jöhetne a meleg, hogy előbb észhez térjen.
Jaj már megint ez. Az fix, hogy ha eldől utána nehezen indul be. :D
Hát a Divin csak a sztendernél van egy ilyen biztonsági érzékelő.. a kuplungkarnál nincs, mert az ebadta iwataiak azt se engedik hogy sebességben beindítsuk a motort. Ez az egyik legidegesítőbb tulajdonsága egyébként a Divinek. Valahogy ki kéne iktatni...