No, ez meg Neked jutott eszedbe (most itthon kiteszek a nőknek fejenként 200ft-ot és ha akarnak vesznek belőle virágot vagy el sörözik). ...Bódog nőnapot Móni...
A gyengébb (25 kW) a fojtott változat. Sok esetben csak papíron van bennük a fojtás (ilyen az enyém is) amúgy meg teljes értékűek. Amúgy 47 a normál érték, régebbi japánoknál meg 49 azt hiszem...
1999, 55 ezer kilométer és 400 ezerért akarom eladni. Mégpedig azért csak ennyiért, mert kezd fogyni belőle a kompresszio: hidegben (mondjuk tíz fok kornyeken) kicsit nehezen indul és kis fordulaton mar érezni, hogy nehány lóerő megszokott. Persze így is megy,mint a barom, de munkába járni nem való, én pedig most - részben sporolasi okokból - motorral tervezem az ingazast. Nyilván sokkal lassabb egy GS, de ez ezúttal kevésbé szempont, a lényeg a két kerek és a megbízhatóság. Vagy vegyek egy Burgmant? :)
4-5-el eljárnak a kollégák vele.
Vegyé nakedet...................és küzdj a széllel.Bár a távolságibusz tuti szélcsendesebb.
Amúgy R6 után keserves lesz.
Összesen 2,9 megy bele. De vehetsz nyugodtan neki 4 litert, hogy tudjon utána töltögetni ha kell. Ennyiből kijön egy olajciklus, ha rendben van a gép, és nem 190-el járkál...
Sziasztok! Tavasszal le akarom cserélni r6-osomat egy racionálisabb motorra munkába járáshoz. Felmerült a GS is, abból is a burkolt változat. Napi 70 km ingázásrol lenne szó, ezért fontos a megbízhatóság. Mennyit fogyasztanak ezek a motorok, milyen a burkolt változat szel védelme és mennyire bírják a strapat?
Köszi!
Boldog nőnapot Zoli!
Lihegtem mint a sörösló.
Vegyé nakedet...................és küzdj a széllel.Bár a távolságibusz tuti szélcsendesebb.
Amúgy R6 után keserves lesz.
Köszi!