Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Délután már nincs hideg azzal nem lenne gond.
Nálunk is 0 fok volt, de én ma megpróbálkozok azzal hazamenni, már ha beindul.
A mai motorral való bejövetel elmaradt, nagyon hideg van/volt nálunk
Ok. hogy a kislányok ne rakják fel a félpucér képeiket a net-re, de a felnőtt motorosok mitől tartanak? Vagy csak én nem értem.
A tied precízebb!
bakker, megelőztél Krissal
Nem tudom pontosan mi a kérdés:
korongos állítás
6000 km-ként kell ellenőrizni
qrva kicsi a tűrés (0,03-0,08)
speckó szerszám kell a korongcseréhez, vagy vez.tengelyek le
itthon nem 1xrű korongot kapni, suzukiknál 2.500-3.000 ft és kb. 2 hét, de vki írt itt egy vidéki címet, ahol talán 1.800,- és 2-3 nap, amit be is pastolhatna újra, mert elfelejtettem

Lánctisztító: "Megfelelő módszer a féktisztító vagy a lánctisztító spray, tisztítás végén alacsony nyomással, slaggal lemosva. Száradás után ismét kenhető." - de a google a barátod, ne légy lusta
Kurva automata szöveg javító miatt néha magam sem értem... Sorry....
Hali!
Ez a bemutatkozás az en mániám, mert az utcán sem köszönök es kérdezek egy idegent, de azért a többiek között is vannak páran, akik jobban kezelik, ha elő embernek tudsz!
Nem emlékszem az előző kérdéseidre, Sorry.
Korongos a szelep állítás, tehát korongok at kell cserélgetni, vagy esztergaltatni, vagy lehet rendelni egyesével, esetleg válna szerelőnek, de ezáltal ritkabb.
Lanctisztito spray, itt egy cikk a láncokrol, annyi a menet, hogy be fújom, majd lehet nekiesni fogkefevel, utána be kell fújni lánc spray-vél es orom boldogság van.
linkhttp://totalbike.hu/magazin/2010/07/19/ne_dobd_le_lancaid/
Van dobozom, konzollal (ha megtalálom a konzolt, majd utánanézek) két sisak belefér, de némi karc van rajta. Érdekel?
semmi
ahol találsz
nincs
nincs mit
amúgy te tudnál válaszolni a régebben feltett 2 kérdésemre?
Hali, kitöltöttem az adatlapot
Szia!
Mizu? Ki vagy?
Szia!
Ki vagy?
Köszi! Én is néztem már, csak gondoltam futok itthon is egy kört. Hátha.
Akkó passz.
Az a 15 körül 28900.-
Kelle.hu bazz.
U.gy újat 15 körül simán vehetsz Kell.hu vagy solvart kft.
Sziasztok!

Van esetleg valakinek egy eladó fesz. szabija? Illetve szerintetek mi van ha egy GSXR-ét rakom fel?
Mikor ekőször akartam a Magnumban váltó-difi. olatakat cserélni még úgy gondoltam, hogy szervizbe viszem ott majd tudják mi kell....,de szerencsére megkérdeztem csak úgy brahiból a munkafelvevőt, hogy milyet tesznek bele?....nem tudta, de kihívta a szerelőt aki nagy orcával aszonta, hogy motorolajat, mi mást?...ezekbe az kell....kikerekedett a szemem és elhúztam onnan...utána végighívtam az össze kisebb-nagyobb szervizt, de egyikben sem tudták milyen kell bele illetve mind mást mondott.....nem kis időmbe telt míg kiderítettem (találtam egy eredeti kézikönyvet) amiből kiderült, hogy még évjáraton belül sem ugyanaz kell beléjük, a diffimbe pl. 80W-140-es kell amiről még véletlenül sem beszélt egyik szerviz sem.....és tényleg az volt benne, leeresztéskor kiderült (kurva sűrű, télen olyan mint a zsír, azzal kenem hidegben a nyerget.
Na majd felteszem neki a fogós kérdést a helyszínen.. aztán ha netalántán nem GL4-es lesz benne, ott is hagyom.
Azt hiszem itt lehet a kutya elásva, megnéztem a manual-t és SAE80API GL4-et ír....na most ezt szokták lecserélni újabb olajra ami mondjuk többfokozatú és ezzel még nem lenne baj, de azok már többnyire GL5-ösök és az már gond lehet, pont az szokott ilyen bajt okozni ...kamion váltók ez miatt sűrűn mennek gallyra és igazából egyik szerviz sem foglalkozik vele.....a GL4 való a régebbi váltó-diffi-be és az nagyobb tűrést visel el, a GL5 viszont a zajcsökkentett váltó-diffi-hez való ami sokkal kisebb tűrést enged meg ezáltal csendesebb lesz viszont nagyon agresszív adalékolással bír ami hazavágja a szinkron gyűrűket és ahhoz hasonló gyűrűket más helyeken.....viszont ha GL4-et teszünk a GL5-höz gyártott hajtóműbe akkor a kisebb tűrés igénye miatt az nem tudja teljesíteni a kenést megfelelően és akkor az meg azért megy szét.....nem felcserélhetőek....