Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oh yess madame.
Ja és természetesen ahogy azt Sanyi a lelkemre kötötte 1500-as alapjáraton!
Megtettem az első 10 Km-t hazáig a kicsikével.
Zoli nem lesz itt semmi gond!
Igaz
Schuberth c3 van most. Állítólag ez a legcsendesebb. Előtte caberg justissimo volt, na az tényleg irgalmatlan zajos.
Nem csendesebb csak mas forma mas frekvencian suvit vagy mittomen.
Sokan a schubi sisakhoz is használnak füldugót.. szóval nem hiszem hogy csak ezért érdemes sisakot cserélni, pláne úgy sisakot választani hogy az csendes legyen, mert csendes sisak nem létezik.. maximum 0 km/h-nál a nappaliban a fotelban ülve.
Lehet sisak cserevel tobbet ernel.
Igen, MZ-s koromból nem emlékszem a szélzaj problémára. Pedig sok éven át nyomtam vele télen-nyáron. Először alubiliben azután, nagy luxus volt, kiskőrősiben. :)
A szélnyomás hiánya miatt megyünk gyorsabban az idomos, szélvédett motorokon. Legalábbis én ennek tudom be azt hogy eléggé elszállt a komfortos utazótempóm
Kózsó...............nyerítek és leestem a székről.

http://youtu.be/KPWLRA6EPCM
Szia!

Én is TDM-re cseréltem a GS-t, s egyelőre nem bántam meg:) Sor kettes mint a GS, és nyomatékos. Bár sok tapasztalatom még nincsen róla, de szerelem volt első látásra... Igazi túramotor, bár a szélvédelemmel mindenkinek vannak problémái. A 18-as első kerékre sajnos szűkös a választék és drága a gumi.
Még jó, hogy 34-ért orvosolható. Sajna ez sokunkról nem mondható el.
Hát nem.
Bocsi, de ez nem vmi szép.
Ok. köszi, megkeresem. De azért szeretném ha Lovi is kipróbálná, mert az övé az alacsonyabb plexivel szerelt változat, és ugyan úgy jónak találja mint te és alapból azzal ajánlják. 34 ezerért kapható kompletten és ha tényleg jobb akkor megveszem.
Bandit topic,24420-as hozzászólás.
Csend volt vagy sem,már nem emlékszem.
Alacsony,kis plexis motorokon viszont nem tudok nyugodtan megülni,vagy rángat a szél,huppog a sisak.........naked csendesebb,füldugóval relaxálok....

Úgy tűnik a fotód alapján mintha nagyon meg lenne ívelve ez a toldás,próbálj vágatni egy sima egyenes plexidarabot és fogasd ideiglenesen a nagy plexid tetejére,kísérletezz a dőlésszögével,hátha!Olyat is halottam,sőt láttam,hogy a plexi felső peremére autósboltban kapható kb 5mm-es élvédőszerűséget ragasztottak és ez a pici törés is rengeteget elvezet a légnyomásból,kérdezd Csabut a bandit topicban!
Igen, ezt már más is mondta, de a Szotyi hozzászólását úgy lehet érteni, hogy mégis csendet tapasztalt.
Csendet szerintem semmilyen plexitől ne várjál. Én úgy tapasztaltam, hogy a csupasz motorokon a leghalkabb a sisak, a szélvédő mögött valahogy mindig zaj van.