Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt még azt mondták, hogy a Kawasaki drága alkatrészben...
Nem tudom megmondani sajnos.
Nektek gyári festésű? Nekem csili vili volt amikor vettem, de pár tankolás után elkezdett pattogni a festék és kifakult a fekete.
http://www.kephost.com/images4...

Ma vettem festéket hozzá ami elvben állja a benyát. Kromóban óvatosan lemaratom a jelenlegit és megkapja ezt a jónak mondottat.
Milyen gyártmányú az az után gyártott légszűrő?
Egykor az enyém is ilyen színű volt. Még pár nap és kész az enyém is.
Megbízható helyről szereztétek?
Anyagktg-el együtt nekem 13e-ért megcsinálták, tovább kell szerintem nézelődni...
Egy pár adat, egymástól független helyekről:

Szelepfedél tömítés: 7062-ft
Teleszkóp szimmering: 5700-ft/db
Levegőszűrő: 8793-ft
Gyári tömítő paszta: 5697-ft


Szelepfedél tömítés: 7.790,-
Levegőszűrő betét: 9.950,-
Levegőszűrő betét utángyártott: 3.990,-
Első teleszkóp szimering: 4.950,-/db
Első teleszkóp szimering utángyártott: 3.600,-/pár
Tömítő paszta: 3.100,- Gyári Suzuki 50g.

Rendelési idő: 4-5 munkanap.

Az alkatrész árak a következőek:

- szelepfedél tömítés ---------------- 7.100 Ft
- légszűrő ------------------------------- 9.950 Ft
- első teleszkóp szimering --------- 5.400 Ft / db

Az alkatrészek rendeléstől számított 5 munkanapon belül átvehetőek.
Gratula, üdv a klubban!
Nem igazán értem milyen jogalappal.
A vagyontárgyam külföldön szerzem. Gyakorlatilag egy meglévő vagyontárgyam szeretném honosítani. Ezért nem kellet eddig eredetvizsga sem, most már az is kell?
Látszik hogy hagynak hisz ahogy nézem sörre bőven futja.
jan1-től már igen
Ha az eladó külföldi, akkor nem kell.
Sziasztok. Most vettünk egy GS-t a párommal, egy hete, de meg vagyok őrülve, hogy nem lehet vele motorozni a rossz idő miatt.
Ti is várjátok a jó időt gondolom.
Természetesen hagyjanak, csak hát nem tudok írni ugye... na mindegy, hadjuk
Én örülök, hogy gazdagíthatom az államot, örömmel fizetek, csak annyit hadjanak, hogy teljen üzemanyagra, kenyérre és vízre, meg néha egy sörre, akkor már boldog leszek és köszönöm mindenkinek a lehetőséget!
Kellett neked várni.

Amúgy nem nagy dolog..............csak 30-40e forint.
Hali!
Az megvan, hogy most már a kintről behozott vasak után, nem csak üzembe kell helyezni, regadó és stb, hanem vagyonszerzési illetéket is kell fizetni?
Tök fasza, most már duplán szopatnak, jippííííí!
A szívemből szóltál.
Üdv.
Az aksi tartót érdemes lekenni rozsdaátalakítós festékkel(közvetlenül a rozsdára kenve)PL:
http://www.aknaituzep.hu/hu/we...
A szelepfedél tömítés csere érett érdemes gyárit venni mert nem olyan drága(kb 6-7 ezer)én megszívtam az utángyárottal ,pasztázni gyári előírás szerint csak a "bütyköknél" kell.
Ha nem folyik sehol, akkor hagyd a picsába, tavasszal meg eljössz gurulni és megnézzük, ha fos, akkor azt bármikor cserélheted, egy 1 órás művelet, ha sör is van, akkor 4
Meg lutri is, mert mondjuk kap a teló egy kavicsot és már vágja is ki a szimeringet és te meg az idők végezetéig cserélgetheted garban...
Na ez a szelepfedél tömítés ez bizony elindult, amikor az enyémet összeraktuk, természetesen cseréltem (egyébként öreg volt, semmi baja, de ugye ha már megbontod, akkor cseréled) és mivel precíz akartam lenni, ezért gyönyörűen letisztítottam mindent, volt vagy 2 óra... majd tisztán raktam fel a tömítést, mindenféle paszta nélkül, na ezt nem kellett volna... szedhetem majd le tavasszal, mert az egyik oldalon nekem is gyöngyözik, kurva szarul néz ki...
Javaslom cseréld a tömítést, de valami jóféle pasztával, nagyon kevés kell, éppen csak hajszálvékonyan, de sajnos kell... szar az utángyártott tömítés
JPG is feltölthető, én legalábbis mindig abban töltök föl képet...
Egyetértek. Nem véletlen, hogy szakműhelyben is csak szimeringcserével együtt vállalnak teloolajcserét.