Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

működik is?
Frászt.
Mikor megjön majd mindenki hanyatt-homlok jönni fog a cuccé?
És a szolidaritás?....vissza kellett volna mondanod azt az egyet vagy pedig kisorsolni közöttünk.
Jelentettem hogy ilyet rendeltem.1db-ot.Talán csütörtökön.

Utána jött a lavina.Énis.......énis............énis egész hétfőig vagy keddig.
Na hát na hát, nem a miénket rendelted meg először?....oda a kollegialitás... ....
Javítva.
Ideért amit elsőnek rendeltem.
Szerintem a többi 15 a jövő héten.
Az enyém még nem.
Ugyanaz a dzsunka adja?
Mindenki azt csinál amit akar...én pl. formálom az új szaromat
Úgy látom nem értette meg mindenki mit írtam. Pont nem a spórolás miatt nem cserélném le a szimcsót, de nekem aztán nyóc, mindenki úgy csinálja, ahogy akarja.

Mellesleg megjöttek a feszvisszajelzők Hong-Kong cityből.
Sokan csak azért szedik szét, hogy lecseréljék a használt szimeringet, ami amúgy még tökéletesen működik. Ez tényleg hülyeség. Ami bevált, azon ne változtassunk. Viszont ha már amúgy is szét van szedve, akkor sztem érdemes cserélni. Én egyébként olajat eleve csak akkor cserélek, amikor a szimering már megadta magát.
Szerencsés vagy, hogy 8 évig bírta a tiéd.
No persze, ez is igaz, csak nálam épp ezt az elméletet nem igazolta a gyakorlat, csodálkoztam is..
Er-be 8 éves múlt akkor, de mint új, nézett ki, bántam is utána hogy kicseréltettem, mert elkezdett hülye csíkokat hagyni az új ahol rugózott, a gyári régivel meg tiszta volt a cső....
Enyhe kanyar a crom szárban,alsó csavar kilazult,elfolyt a cucc,hazaértem kicseréltettem ismerőssel az olajat,szimmering marad,ismerős mondta beállította hogy a hajlás befelé legyen,ne bántsam,beszereltem,lement a szezon minden hawaii dizsi,kiszedtem a szárakat és ebuzeráltam visszszerelésnél.
Naná hogy elfosta magát.
Szóval lehet a szár is gond de egy sokat futott motornál aminél megbuzerálják a cuccot tuti el fogja fosni magát a régi szimmering.

Tehát használja a júzer a gépet 6-8-10 évig baxik cserélni bármit is míg nem folyik,rászánja az idejét és kiönti a dzsuvát ami benne van majd nem húzza szét hanem rátölti azt az újat a régi maradékára (teszem hozzá ha nincs atomra szétdobva a büdös életben nem tisztítja ki rendesen) és híííí de jól megcsináltam majd rá egy ezresre elkezdi ereszteni az új lét............ezaz spóroltam 5 rugót de cseszhetem szét ujra szezonban.

Van értelme ha innen nézem.
Visszatérve a teloszimeringre. Érdemes figyelembe venni azért, hogy hány éves, és ha már nem mai gyerek akkor tényleg ajánlatos cserélni, ha már amúgy is szét van szedve. / FZ6-om pl. 4 éves volt, amikor elszállt a szimering / Fórumos infók alapján is úgy látom, hogy kb. öt éven belül, várható a legtöbb esetben, hogy tönkre mennek.
Nem a telóm múlt...
Ha nem is végig, de a legjaván végigjött...
Úgy van ahogy Perik mondja. Dugós fejbe egy 24-es csavart kell rakni, és hosszabbítóval el lehet vele érni a szifont, így nem fog elpörögni ha az alsó csavart lazítod.
Páran szívtunk már vele, reméljük neked nem kell!
Jogos, elfelejtettem, hogy aki spórol, az a gumin is spórol!

Soha nem fogom megérteni, hogy az egyetlen dolog, ami összeköt az úttal, miért lehet alku alap?!
Köszi Sok munka is volt vele, csak sajnos a végén nem úgy jöttek össze a dolgok ahogy kellett volna.
Periknek és essonak igaza van!
Nem kell hozzá nyúlni amig jó de ennek elő feltetele hogy tényleg pikk pakk legyen a teló!
Tavaly jártam én is így, hú teló olaj csere mert még gyári volt benne, csak akkor márl legyen kicserelve blabla.
No vettem is eredeti gyári porvedot szimmeringet darabja volt valami 3500 Ft, ki lehet számolni hogy a vegosszege bőven10 ezer felett volt...
Elmentem Surihoz, lehet ismerik itt páran, bár hogy ki mennyire tartja profinak én nem tudom.. Szerintem elég jó.
Mikor mondtam neki hogy hoztam új porvedot meg szimmeringet, azt mondta, hogy ha az ő saját motorja lenne se cserelne ki.
Erolkodtem kicserélték, szakszerszammal, szépen. No utana jo volt, jó volt de már sosem volt olyan étkező asztal tisztasagu a szár, mint a gyári szettel.
Szal, ezek után én is azt mondom amíg jó, senki ne nyuljon hozzá!
Augusztusba cseréltem olajat de szimeringet nem , októberbe elkezdett ereszteni egy picit a tárcsa felöli. Úgyhogy most lehet megint szétszedni és a szimeringet is kicserélni.
A szitálás meg nem csak a szimcsó miatt lehet, hanem a gumi miatt is. Ma kötekedős kedvemben vagyok. Te meg mé nem alszol még?
Ennek sem köze az élethez. Ha ereszt csere, nem szokta egyik-pillanatról a másikra elereszteni az összes olajat, bár Krissalé ha jól emléxem csere után pont fosta rendesen, de ettől még végig jött a szlovák túrán.
Mellesleg csak az olaj csere kb. fél óra, a szimcsóval kb. 1,5-2.
Szerintem meg erősen használatfüggő. Ha elengedett kézzel nem szitál be, akkor nem kell bántani, egyébként ha csere akkor olaj+szimering egyben! Az életeden szerintem ne spórolj!