Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hm, ennél a telónál érdemes odafigyelni, hogy jó és friss olaj legyen benne, majd tavasszal ahogy melegszik az idő (most í hidegben a régi olaj is jónak tűnik) kiderül, hogy hintázik-e vagy sem.
Bocs, rosszul fejeztem ki magam. Az egész telót hagyom úgy, ahogy van, így értettem.
Pedig megérné....ha a sűrűbb 15W-t teszed bele nagy eséllyel szétnyomja az öreg szimót.......én semmiféle gart nem vállalok már csak olajcserére, rossz tapasztalatom van ezzel, persze ki lehet cserélni csak az olajat is, könnyen lehet, hogy semmi baja nem lesz.....
Az a tömítés elég trotty. Na, a szimering helyett én ezt cserélném.
Már nem emlékszem, nekem csak jó 1 évig volt a GS, gondmentes kapcsolatunk volt. Majd jönnek mások és megválaszolnak erre.
Jó, hogy írod ezt a túlfolyó cső témát. Már korábban feltűnt, hogy van egy cső, ami a két karburátort összekötő csőből jön ki felül, és a légszűrőházon keresztül megy a ... semmibe nálam. Ez így lett kitalálva annak idején?
Mivel a motort nyár elején vettem, csak tippelni tudok, hogy sav marta meg. Annyit vettem csak észre, hogy kicsit rozsdásodik, tényleg nem vészes, de kijavítgatom az ilyen hibákat. Lecsiszoltam a rozsdát, rozsdaoldót gahytam rajta majd 2 napig, utána megint átcsiszoltam és vettem rá kalapácslakk szürke hemörájtot. Ma kétszer lekentem, elég jól néz ki :)
Igen, a képek nem mentek fel, de íme:

http://kepkezelo.com/images/si...
http://kepkezelo.com/images
/v8...

http://kepkezelo.com/images/y7...

Az a cső, amit mondasz, a helyén volt, mielőtt kivettem az akksit.
ahol megmarta a sav ott jól takarítsd ki
lecsiszolni fémtisztára mert ha marad egy kicsi sav akkor már rágja tovább
após kocsijában eldurrant az akku, 2x próbáltuk helyrehozni a sérüléseket de mindig kirágta magát a sav
aztán motor ki homokszórás és jó lett
Asszem csak pdf jön fel.
Az aksin kell lenni 1 túlfolyó csőnek, ami levezeti a gőzöket a blokk alá.
Köszi a sok hozzászólást telóolaj+szimering ügyben. Mivel semmilyen hibajelenséget nem tapasztaltam, így nem fogom bántani inkább. Van más egyéb is, amivel tudok foglalkozni. Ma kipucoltam a karburátorokat és a tankot(belső szűrőt). Az akksi keretet és az alatta lévő tartót is le kellett festenem, mert - gondolom - egy korábbi savkifolyásnak köszönhetően egy része elkezdett rozsdásodni.
Erről a "taknyozásról" mi a véleményetek?
*remélem sikerül feltöltenem a képeket.
Ha lesz rá időm és egy kis meleg, akkor megcsinálom, de az is lehet kikapom a szárakat valamikor és addig felpolíroztatom. Szebb nem lesz a drágám, de legalább hibátlanul viheti el az új tulaj...
Igazad lehet, ha marad azért, ha megy, akkor meg azért.
Na ugye
Az enyém próbakörön sírta el magát, ott volt a $ a vevőnél

Csere után olyan lett, mint új korában, de a vevőt buktam, szerintem érdemes rászánni!
Bakker................5 perce a kanalat keresem.
Joghurtos doboz befigyel
Kellett az energia mi?
Mukodik.
azon agyalok hogy az üresjelzőre kellene kötni a relé vezérlő részét, aztán nem virítana mindig menet közben
sötétben zavaró lehet a sok felesleges információ
2011-ben cseréltem, amikor vettem és most fosta el magát, ez szvsz. belefért... egyébként csak az egyik fosta, mert fel kell polirozonom a száram, van benne egy bibi, a másik hibátlan.
Sőt a szezon maradékát is lepörgettem, tavasszal cserélem majd, de az is lehet így adom el, úgysem fizeti ki senki soha, cserélje ki aki megveszi, legalább örülhet, hogy alkudott 10 rugót :D
Vagy marad és csere.
Dugd be a 220-ba, hogy jó volt-e!
Jelemtem nyalogatni tudom de az nem pontos.
Így megvárom az estét hogy akku közelébe jussak.
Én 8 év után cseréltem a gyárit. Semmi baja nem volt, csak feszesebb olajat akartam bele. Amikor kiöntöttük a régi olajad, olyan volt mintha fekete víz lett volna. A szimeringnek semmi baja nem volt, de azt is cseréltük ha már szét volt szedve. 15-öst raktunk bele. Nem lett sokkal keményebb, de mégsem koppan be olyan könnyen mint az elöregedett gyári olajjal.
Nekem működik mindkettő, mondjuk csak laposelemen próbáltam ki.
Mind a 6 cucc megjött kínából a mai nappal. Minden hibátlan! +1 cucc németből is.