Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyítóval nézed őket?
Nekem ezek a képek vhonnan nagyon ismerősek!
A képek alapján a törpék országában?
Nagyobb felbontásban nincsenek meg?
hol jártam ma ?
( a képeknek persze "kalandosabb" útjuk volt )
pedig ott voltak. (itt a környéken nem van viharos szél)
Ebben a brutál szélben? Na az tényleg veszélyes.
azért ma is sikerült pár embernek elszakadni a földtől. a velencei kilátó felett láttam párat repkeni alig egy órája.
A görkori csak cicceskedés. Igazából lábról kell belefutni. :) Néha az sem egyszerű. Volt már olyan, hogy a haveromnak fennakadt a gáz, hasra esett a 28 ló meg préselte a talajba, szegény meg próbálkozott a fekvőtámasszal.
ez se tablettás adrenalin ! de ez sem lesz új hobbym.(gör)-korizni se tudok...
A mutató meg a hüvelykujjra nagyon kell vigyázni, mert a többi nélkül még lehet motorozni, de ezek nélkül...
Van 2 haverom akiknek nincs 10 új a kezükön. De ők fejlesztés során jártak pórul. Repülés közben meg bármi történik az ernyő (majdnem) mindig fékez annyit, hogy egy-két töréssel meg lehet úszni. Van aki tákolt alá 3 korcsolyájú trájkot. 210km/h val mentek vele a tó jegén.
Te.........................ez nem veszélyes?
Ilyesmivel szórakoztunk. Ez is motor. 28 lóerő 210 ccm olasz. 30 kg http://youtu.be/BA05xQp9YrE
Jjah.
Úgy képzeld el mintha az első kereket befognád egy satuba és elkezdenéd tekergetni a kormányt,vékony villaszárú,gyenge villahíd konstrukciójú gépen többet tudsz csavarni,a Triumph kb. meg sem moccanna.Ezzel a módszerrel,meg pár fékezgetéssel egész jól fel lehet mérni az adott motor,aszfalt tapadási viszonyait.
En meg mindig nem ertem mirol van szo.
erőssen nyikorogtak a logikai processzoraim...
Rá nem jöttem volna!

ezek szerint (hogy itt vagy) nem a vassal repkedtél
én tegnap megélhetési motorozást hajtottam végre.
ha ma nem jön közbe semmi , megkerülöm a kis lavórt .
Tegnap mentem 150-et. Ott voltam közel hozzád. A csákvári reptéren volt buli, bográcsozás, repkedés.
jóóóreggelt pupákok ! "süt" van. motorra fel !
Ha a kormányvégeket menet közben ellentétesen tolod meg húzod magadtól* Persze gyors egymásutánban kell csinálni

Hiába puha a Divi...és merevnek semmilyen tekintetben sem nevezhető, a GS450-emhez képest mégis legalább egy nagyságrenddel stabilabb lábakon áll.

Ha a kormányvégeket menet közben ellentétesen tolod meg húzod magadtól, jól be lehet rázni a motor elejét. Na a GS-en nem sok kellett ahhoz hogy azt érezzem, ellentétesen mozog a villaszárak alja mint a kormány Mondjuk ezt a Divinél se lehetetlen megcsinálni, de azért lényegesen nehezebb. Mintha csak puhára főzött virslik lettek volna benne villaszár helyett.. a Diviben legalább kolbász van, a kolbász pedig tudvalevő, hogy jobb mint a virsli
Szép!
Biztos fejlődött a futóműtechnika,bár ha banditra vagy xj-re gondolok.........