Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ült össze fékezésnél olyan hamar és olyan nagyon az eleje mint pl egy GS500-nak, de közben fel is keményedett (mondjuk annyira nem mint egy teljesen összeült hagyományos teleszkóp), viszont maradt benne még rugóút ilyenkor is. Csodákat ez se tudott, de finomított fékezésnél az átterhelésen. Nem tudom hogy miért kopott ki ez a cucc a későbbi motorokból
Mit éreztél belőle?Még sosem próbáltam ilyen motort,csak gs400-at de azon nem volt.
Volt, és működött is
Gs 450-en volt bólintásgátló?
Ez 2011-es darab volt
Engem nem győztél meg, nálam sokat csúszkált, bár 2011 utánival nem mentem...
Ezzen meg ugyan akkor az első gumi látható, na ezen aztán már tényleg nem volt több hely
A dönthetetlen BT45 a GS-en. Ez egy kanyargós szakasz után készült..szerintem elég jó volt (a GS-en, már ami a menettulajdonságait illeti)
Nem akkor ette a közepét amikor döntöttem, hanem összességében jobban fogyott a közepéből mint a széléből. Meg annyira nem is tapadt amit a Divi megkövetelt volna... nagygázzal indulva elforgott a hátsókerék.. ilyen a PR2-vel vsak akkor fordul elő,ha nem aszfalt van alatta.

A PR2 szerintem sokkal egyenletesebben kopik..kockásodásra szinte egyáltalán nem hajlamos, a BT45-tel ellentétben.
A BT45 egy nagyon szar gumi volt, amikor még a GS-re tették gyárilag, de 2011 körül volt egy váltás és onnantól meglepő módon egy nagyon jól tapadó cucc lett belőle. Nekem is rossz tapasztalatom volt vele, de amikor láttam az új kiadást egy ismerős motorján, meggyőzött.
Nekem marad a michelin talan.
Persze, arra már nem, valami 2komponensű cucc, Angel, vagy ilyesmi, de a GS-re a sport démon a legjobb!
Dot azért nem mindegy, arra Figyelj (én 1 évesnél régebbit nem vettem soha)...
Csak ne sport demon.
A bt45-nek ette a közepét, mikor döntötted? Na ez a hülyeség! 2,5 szettet koptattam a sport demonból, egyet a bt45-ből, nem véletle maradtam a pirellinél. Lekopik a gyári a gsxf-ről és erre is megy a Pirelli...
A gyári gumi is Bridgestone ha nem tévedek. Most az van rajta és szerintem még az is a gyári lehet.
15ezer párszáz kilométer volt benne amikor megvettem szeptemberben és a hátsó kerék középen, egy jó 5 centis sávon szinte teljesen le van kopva. Szerintem az előző gazdája a motornak szigorúan egyenesen közlekedett vele, nem volt egy kanyarvadász.
Az első gumi pedig már repedezik ki.
Lehet, hogy ismét modelleznem kéne, az olyan peace dolog és nem döglesz meg.

Na sziasztoK!
Ez hülyeség. Idomig döntöttem vele a Divit is.. csak kurvára ette a közepét
Egy ismerősöm ismerőse
Függ az árfolyamtól, ha ez most jobb akkor vedd meg! Hol Ennyi?

A BT45-öt inkább hagyjuk..., ha soha nem akarsz dönteni, akkor jó...
Mi történt ?
Mindenkinek jó motorozást kívánok a 2014-es szezonra. OFF
Én Michelin Pilot Activot vennék.. vagy esetleg kipróbálnám az új gumijuk a Pilot Streetet.