Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a BT45 jobb és olcsóbb. Nem rossz a SportDemon sem, de annyival nem jobb mint amennyivel kevesebbet elmegy. Nekem sikerült 10ezer alatt slicket csinálni belőle.
Jó sokat visszaolvastam itt a fórumon és ezt preferálták a legtöbben. Megnéztem még egy pár helyen (ott is ahol javasoltad Lovi) és talán ez így pár ezressel olcsóbb. A különbözetből meg majd felrakatom, csak bár ott tartanánk már...
Ha 12000 km alatt tükörré változik, akkor nem biztos!
A márka és a típus egyértelműen a legjobb döntés, ne változtass rajta
Az attól függ, hogy mennyit megy el.
ContiGo nagyon keveset.
Metzeler és BT45 elég sokat.
Nézd meg itt is, nekem ez volt a legolcsóbb, ha jók rémlik 35e körül:

http://revolutionmotor.hu
A véleményetekre lennék kíváncsi: 47.000,- egy szett Pirelli Sport Demon. Megéri-e ?
ok
Ennyit kertek.

Majd a nav ramszall.
Ez már kereskedelmi mennyiség.
Meg van rendelve.kb egy honap.talan februar kozepe.
10 db piros
1db kek
2 db zold.
Mivel azt mondták Neki, hogy sokára érkezik meg ezért mert ezt kínosnak találta elintézte a jegyet és talán már utazik taiwanra....vagy motorral megy, a fene tudja.
Zoli ! most mivan a kijelzővel ? nekem ráér, és továbbra is kell...
Ilyet még nem tapogattam. Ma motorozni volt kedve, kérdezte útba ejthet-e.. miért ne?
Miért? Azt hitte ,hogy nem láttál még BMW-t?
..áááá..amúgy a fél fogamra nem lenne elég
Akkor legyél óvatos. A sor2-t, V2- t azért szokták kedvelni, mert rögtön elemében van. Viszont egy sor4 legyen bármilyen erős is, mindig csak késlekedve, elnyújtottan bontakozik ki. Egy sor4-ben két egyéniség van, egy szelíd doromboló cica és egy állat egyszerre. Ha nem tartod fordulton, akkor csak a cica marad, ami egy sportmotor esetében identitászavaros dolog. Ezért szerintem egy sportmotort fordulaton kell tartani és akkor kapod azt, amire valójában kitalálták. Egy ezres sportgéppel már nem nagyon tudsz mellé nyúlni, de ott is fontos megtartani a fordulatot.
Még eszembe jutott, hogy egy ilyen motort 5000-ig biztos, hogy nem tudsz felkapni egykerékre /kuplung nélkül/, hiába a görbén már addig is a kedvező nyomaték érték. Míg más hengerszámú blokknál ilyen görbével már elképzelhető. Ez nem lehet véletlen.
A hatszázas sport megint más mint az ezres. Egy hatszázassal elmehetsz 5000-ig is hörgés nélkül is, egyszerűen csak gyengének érezni addig szerintem. Ez az az eset, amikor egy sportmotorral mész nagyon nem sportmotorosan... enyhén szólva. Nem az 5000-ig való használat a lényege egy ilyen motornak , hanem mint írtam, fordulaton kell tartani, az az "ő" igazi eleme, a többi tulajdonképpen csak szenvedés. Mint ahogy chopperrel se menjünk versenypályára. ...szerintem.
Nem annyira érdekes a görbe, ami lehet, hogy már nagy nyomatékot mutat akár alul is, a gyakorlat mégis az, amit az előbb írtál, hogy a motor kelletlenül viselkedik, nem tudsz ott még egy nagyobb gázt húzni, erölködik, levegő után kapkod stb., ezek a fordulatok egyáltalán nem egészségesek a számára. Aki ott akar egy ilyen motort használni, az tényleg nem tudja, mi az, hogy sportmotor.
Hát nem osztom a véleményed, de ez nem is olyan nagy baj, szerintem simán lehet 5000 alatt is használni. Kinek mi.
Tiger 800 vagy speed 1050.dilemma.

Amugy pont olyan volt mintha suzukit akarnal probalni.
Az ezres, ha nagyon finoman húzod a gázt, átmegy a kritikus határon 5000-ig, de ha jobban meghúzod a gázt szabályosan befullad a motor, és hörög. 5000-ig való használat nem opciója egy 1000-es sportmotornak, az csak egy szélsőség számára, egyszerűen nem ott kell használni. Fordulaton kell tartani és akkor nincs probléma.
Én is próbálnék Te majom! Csak hogy elsőkézből fikázhassam a fehérneműmárkád! :p

szotyi: majd cserélünk, kíváncsi vagyok utána mit mondasz... =)
Nem azért mert a 600, 650 nekem már kicsi, csak én próbálok hosszabb távra tervezni.
karbi szinkront itthon is tudunk, van egy jófajta itthon készített,házi doolgokból csinált műszerünk. csak a karbira a csatlekozót kellet megvenni hozzá. és pontosan be lehet vele lőni.