Attól függ hova viszed el. Én csak a hangja miatt aggódok. Ahogy megállapította itt valaki, nekem nagyon durván herélt. Mivel én nem láttam még másikat nem tudom hova tenni, de pár száz méterre elmegy a hangja.
Ja, a többi része egyébként rendben van. 3,5 mm tárcsával (4,5mm a limit) beragadt hátsó fékkel is olyan egyenletes fékhatása volt, hogy öröm volt nézni.. remélem az "új" bontott tárcsa és a fékfelújítás nem rontott a helyzeten. Más meglepetés nem lehet
El kell kezdenem előrefelé nézni... márciusban kéne műszakra vinnem a gépet. Volt már valaki úgy műszakin hogy nem működött a kilométerórája? (nekem van, meg ilyesmi.. csak nem megy) Átengedték? Kopott gumival már sikerült műszakin átmenni még a GS-sel.. ezt nem tudom mennyire veszik komolyan. Jobb lenne ha okvetlen nem kéne beruházni a csigára... inkább vennék kétszer annyiért sisakot
Jaja, én is inkább a túltöltés miatt gondolkodtam rajta, főleg a ciberébe, elég sok drága dolgot tud tönkre baszni az akksi mellett.
Ha nincs töltés arra úgyis viszonylag hamar rájön az ember, bár az se baj ha időben észreveszed, hátha visszatudsz fordulni, vagy más utat választani, h míg teljesen lecuppan az akksi, addigra biztonságos helyen legyél és ne a platón kelljen motorozni, mint Zoli elvtárs.
Egy esetben tudom elképzelni hogy hasznos menet közben is a feszkóinfó, ha pédául motorostúrán elmegy a töltés, és a motorok között váltogatott akksikkal kell elbicegni az első szervizelési lehetőségig. Olvastam én már ilyen túrabeszámolót.. pár10 kilométerenként ment az akksicsere
Túltöltést mér.Volt felrobbant akksi SV aminek hazavágta az ECU-t is meg mindent.
Legalább megmenthető lett volna drágább eletronika ha látja a tulaj a túltöltést.
Ha nem indul a lemerülés miatt akkor már konstatálva van hogy lemerült.
Minek még mérni is?
Szerintem az órát meg sem nézik, max a műszerfal világítást.
Ráadásul semmi közük hozzá, h működik-e vagy sem.
Ja, a többi része egyébként rendben van. 3,5 mm tárcsával (4,5mm a limit) beragadt hátsó fékkel is olyan egyenletes fékhatása volt, hogy öröm volt nézni.. remélem az "új" bontott tárcsa és a fékfelújítás nem rontott a helyzeten. Más meglepetés nem lehet
Ha nincs töltés arra úgyis viszonylag hamar rájön az ember, bár az se baj ha időben észreveszed, hátha visszatudsz fordulni, vagy más utat választani, h míg teljesen lecuppan az akksi, addigra biztonságos helyen legyél és ne a platón kelljen motorozni, mint Zoli elvtárs.
Legalább megmenthető lett volna drágább eletronika ha látja a tulaj a túltöltést.
Ha nem indul a lemerülés miatt akkor már konstatálva van hogy lemerült.
Minek még mérni is?