Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem szívmelengető volt hogy otthon is gondolnak rám.
Én is márciusi vagyok. Végefelé. :S
Mobilt viszek magammal, mert ha minden rosszra fordul jól jön egy megnyugtató SMS.
Viszont felírják az óraállást... nem sokáig ment a legutóbbi műszaki után az óra. Mennyit nyertem vele
Csinálsz hófalbanragdósrendőrnemengedős posztot és képeket?
Attól függ hova viszed el. Én csak a hangja miatt aggódok. Ahogy megállapította itt valaki, nekem nagyon durván herélt. Mivel én nem láttam még másikat nem tudom hova tenni, de pár száz méterre elmegy a hangja.
Nekem is márciusban kell vinnem. Remélem nem akkor lesz megint a legnagyobb tél!
Szerintem az órát meg sem nézik, max a műszerfal világítást.
Hát azt qrvára nem nézik, legalábbis nekem még soha nem nézték a mozaikban.

Ráadásul semmi közük hozzá, h működik-e vagy sem.
Csak padon átpörgetik az elejét hátulját...

Ja, a többi része egyébként rendben van. 3,5 mm tárcsával (4,5mm a limit) beragadt hátsó fékkel is olyan egyenletes fékhatása volt, hogy öröm volt nézni.. remélem az "új" bontott tárcsa és a fékfelújítás nem rontott a helyzeten. Más meglepetés nem lehet
Jó, hogy neked csak egy sebből vérzik a téma. Én nem hiszem, hogy ez gond, ha abból indulok ki, hogy be sem indítják a gépet. ;)
Tegyél fel egy bicikli sebességmérőt.
El kell kezdenem előrefelé nézni... márciusban kéne műszakra vinnem a gépet. Volt már valaki úgy műszakin hogy nem működött a kilométerórája? (nekem van, meg ilyesmi.. csak nem megy) Átengedték? Kopott gumival már sikerült műszakin átmenni még a GS-sel.. ezt nem tudom mennyire veszik komolyan. Jobb lenne ha okvetlen nem kéne beruházni a csigára... inkább vennék kétszer annyiért sisakot
Neeeem
Na megint megelőztek.
A plató jó...............plató hasznos..............plató szexi.
Jaja, én is inkább a túltöltés miatt gondolkodtam rajta, főleg a ciberébe, elég sok drága dolgot tud tönkre baszni az akksi mellett.

Ha nincs töltés arra úgyis viszonylag hamar rájön az ember, bár az se baj ha időben észreveszed, hátha visszatudsz fordulni, vagy más utat választani, h míg teljesen lecuppan az akksi, addigra biztonságos helyen legyél és ne a platón kelljen motorozni, mint Zoli elvtárs.
Egy esetben tudom elképzelni hogy hasznos menet közben is a feszkóinfó, ha pédául motorostúrán elmegy a töltés, és a motorok között váltogatott akksikkal kell elbicegni az első szervizelési lehetőségig. Olvastam én már ilyen túrabeszámolót.. pár10 kilométerenként ment az akksicsere
Lesz eladó motort tartók és megmaradó motort tartók klikkje?
Egy kellemetlen szitutól megkíméli az embert: Előre látod, hogy meg fog állni a gép töltés nélkül.
Na már megy is a klikkesedés.
Na, ez gonosz volt.
Túltöltést mér.Volt felrobbant akksi SV aminek hazavágta az ECU-t is meg mindent.
Legalább megmenthető lett volna drágább eletronika ha látja a tulaj a túltöltést.
Ha nem indul a lemerülés miatt akkor már konstatálva van hogy lemerült.
Minek még mérni is?
Igazából tökéletesen látod a dolgot. A szivargyújtüsat néha be kell dugni egy teszt erejéig. De most amolyan lesz.
Szia