Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Konkrétan egy trombita van rajta.
A 600-as minden szempontból jó lenne, csak alul eléggé nyomatékszegények (konkrétan lendkerekes autó effektus ). Ezeket pályákon lehet jól kimotorozni. Bagolybaszókon jó ha 50 lóerőt ki lehet belőlük csikarni. Annyit meg nagyjából a GS is tud.
750 azért jöhet szóba, mer még nem sokkal nehezebb a 600-asnál, de már van benne alul nyomaték. Ja és az összes Gixer gyönyörű....persze kék/fehérben
De ami nekem igazán feküdne élmény szempontjából, az a nagy SV.
Csak a faszért csinálták olyan kicsire a tankját! Meg ehetne kevesebbet is.
A GSX 650F egy jó köztes megoldás lenne, de úgy látszik hogy akinek ilyen van, az nem szívesen adja el. Amit meg lehet találni a hirdetések közt, az Gixer áron van.
Mi van ataaa, hacccá már nem is elég.

Egyébként szép így képről, bár a kipuff az egy nyitott csőnek látszik csak.

Ezzel közlekedni azért beszarós lehet, nem is tudom, de vmi 150 LE körül lehet, vaddisznó.
Enyémben 56k van és a lánc jó állapotú. "legalább még ennyit el kell mennie".
Karbi szinkront is érdemes csinálni. Nálam sokat segített az alapjáratnál és megszűnt egy fura hang ami a motorból jött. Ez nem a titing volt. :D De a szinkron óta az sincs.
Karbiszinkron-szelephézag hááát alaphangon 20k, de eredményeképpen sokkal szebben jár a motor. Ha csak azt nézem amit elsőre ebből észrevenni.
Az adatlapod meg töltsd ki rendesen, mert mindjárt jönnek a többiek és megreguláznak.
Sima úrnak.
Az enyémben 80k van és még nem cseréltem vez.láncot. Amit szerintem érdemes csinálnod, h szelephézagot ellenőrzöd és mivel úgyis leszeded a szelepfedelet rámérsz a láncra és kiderül, h kell-e cserélni vagy sem. A szelephézag sokkal fontosabb, azt elvileg 6000 km-ként kell csekkolni és korongot cserélni, ha kell.

Ha már szétkapod, akkor nézd meg a vez.lánc feszítőt is, mert az is lehet az oka a csörgésnek. Egyébként meg csak akkor kell új szelepfedél tömítés, ha régi szar, én tavaly simán visszaraktam a régit és eddig nem eresztett semmit.
Viszont vannak nagyon szép SV1000s-ek is.
Több tűzpiros is van, ami a szívem csücske, de ott is a legszebben 44 000 km van.
Ennek a színe nem nagyon vonz, de ránézésre is nagyon patent. Van hátsó csomagtartója, kapott túrakormányt is.
Viszont ha cserélek motort akkor olyat szeretnék ami hosszabb ideig maradna. Egyszer mentem sv1000-el, akkor nagyon tetsztett de nem tudom hosszú távon ideális lenne e számomra? (kis hatótávolság, nagy étvágy, pici tank)
Annyira sokat nem.
Gixxeresek.
Mas allatfaj.
Spordobra gerjednek nem dobozszettre.
Nezd meg,ha teccik vedd meg.
De, és ezért aggaszt is az egész...sokat elárul...
Tuti hogy legalabb 300 meterre megyek tole.
Ez szerintem még csak nem is dob... nem ezt hívják kidörrentőnek?
En eladok jelenleg szal nem nagyon nezem hidegen hagynak a motorarak.foleg a gixxereke..papajohn az illetekes fehervari.
És ki az a Papa?
Az a baj nem vagyok még bezsongva, tavaszra meg már pénzem sem lesz rá meg a választék is lecsökken.
Amúgy az feltűnt hogy a tavalyihoz képest emelkedtek az árak.
Laller gépét elvitték? Nem látom a hahun...
Értem oké. Nem kapkodnak érte, már nem is hirdetem.
Papat kerdezd o fehervari.
A masikra meg nemmindegy?
Ugyan nem k5 1000 de elmegy.
jól néz ki. de még nem tudom, milyen formát szeretnék. az majd a festés, és a tükrök mondják meg. de majd akkor rákérdezek nálad, hogy megvan-e még
Azért akadnak képek az alapállapotról és vannak bizonyos dolgok ami egyértelművé teszik, hogy ez a két jármű találkozott. Figyu én kb 3 hetet vártam direkt. Semmi nem történt, aztán rámoccantam és megcsináltam. 2 hónappal az eset után néznék meg? Amikor soha senki nem hívott fel h megnézné az én részemet? Én voltam a hibás nekem nincs kártérítés.
Mindig elmondtam: Ki van javítva. Azt mondták nem baj!
Esetleg nem ismeri valaki, aki a környéken lakik?
Kíváncsi lennék milyen állapotban van, érdemes e agyalni rajta...
Az annyira nem tetszik hogy nem a gyári kipu. van rajta. Bár gondolom megvan az is. Ezeket a sportdobokat ráhegesztik, vagy simán csak összecsavarozzák, bilincselik és könnyen cserélgethető?
Amúgy ránézésre jó állapotban van, a km sem sok benne (már ha annyi az annyi).
Pár nap alatt kéne döntenem hogy motorfejlesztés, vagy valami más befektetésben kuporgassam tovább a kobold aranyat.
Értem ok. Én nem ott lakom, megvan a gumisom és újat kap relatív új DOT-al. Hosszú lenne leírni, de sajnos a legdrágább gumit kapja ami létezik hozzá a gumisomnál.
7cm hosszú LED-es index esetleg? 1x használtam próbára és leszakítottam az egyikről a réz véget (csatlakozót, de sztem megvan és visszarakom rá). Maguk az indexen sértetlenek.
http://www.kephost.com/images4...

http://www.kephost.com/images4..
.


Valami olcsóért eladnám, csak rakosgatom ide meg oda. A fényéről itt:
Amíg nem zajlott le a szemle a biztosító részéről és nincs döntés, hogy megalapozott-e vagy sem a kárigény, nem célszerű hozzányúlni. Nekem is volt totálkáros motorom, tudom miről beszélek.
gumival kapcsolatban tudom ajánlani a PUMI gumist. dunaújvárosi, használt gumikkal foglalkozik, korrekt áron. én 7e+1e póstáért vettem tőle az előző motorra egy 80-85%-os hátsó gumit. most sajnos nem tudok képet küldeni, mert nincs sz.gépem, és azon volt minden képem. gyári fekete fényezésű, szürke vázzal, szürke blokkal, és felnivel. most télen akartam kicsit átalakítni. mini index, matt fekete fényezés, meg még egy két apróság
Most kicsit troll leszek, de ha neked el kell tenni egy GS újraépítésére akkor te sem vagy pénzes gyerek. Te is csak szeretnél motorozni és mindent amit lehet beleölsz (kábé) és ha jön egy hiba ami drágább rögtön megáll a tudomány. Én is így működök. Nálam a legközelebbi horror költség a hátsó gumi lesz. húúúú!
Mail címemre küldenél képet a motorról?
hát ebben igazad van. olyanokkal jó megbeszélni ezeket a dlgokat, akiknek hasonszőrű esetük volt. sajnost várnom kell, mert nem tudok magamnak ekkora kiadást megengedni. nekiállok hónapról hónapra félretenni, remélem a biztosító hamarabb perkál.
Azt nem tudom mi van ha te magad megcsináltatod, lehet e megengedett e, meg kell e várni őket mit döntenek. De az fix h nem várnék, persze ha nincs rá keret akkor várni kell. Azért jó ezeket megbeszélni, mert bárki lehet a helyedben. Nekem ott kezdődtek a gondok amikor december 18 este hívott egy, hogy ő a biztosítóm megbízásából hív, ők a kárfelmérők és megnézné a gépet. (már akkor is ki volt javítva). Mondom jó, szabi stb, nem jött. Ünnepek alatt írtam a biztosítónak FB-n, az ott írta, hogy mailbe kérik a problémát. Oda is írtam, hogy nem jöttek megnézni és kissé mérges lettem mert szabira mentem az illető miatt, illetve valamiért a biztosítási igazolást nem kaptam meg, pedig december 7.-én befizettem. Teltek a napok semmi. Év végén felhívom őket hogy "na mivan?" Hááát rendszerhiba, de elküldik az igazolást és nyomtassam ki és, hogy szóltak a cégnek és mennek. 2.-én jöttek. A mai magánnyomozás dolog meglepett. Majd megkérdezem miért jött miért kell már harmadjára elmondani ugyan azt.
hát én most még várok... de ebben a jó időben ez elég nehéz :( addig meg szedem össze, hogy a reparálás mellett, mit szerenék még csinálni rajta. és reménykedek, hogy a káromat kifizetik az uolsó centig.
Bajuk lesz? Ne már! Én eldőltem, járt a motor, mondom magamnak nyugi! Vészleállító, majd valaki odarohant h jól vagyok és húzott ki a motor alól. Mondom jól vagyok, motor felállít. Az autós a fejét fogta, ránézett a kocsira még jobban idegesebb lett és kérdezte kell e mentő. Mondom neki nem, álljunk félre. Én világítottam telóval ő meg írta az ő felét, annyira ideg volt h olyan 1cm-t kilengett a keze. Mondom neki, nyugi nem lett baj! Majd ő tartotta. És kihívtuk a rendőröket, mert nem volt minden kerek, ők tették tisztába 15k-ért. kb 1 órával később gép indít és hazáig amit bírt. Kaja, 2 *** *** és aludtam, reggel olajcsere, ment aludni. Az a baj, h nem fogtam fel ma sem mi történt.