Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dupla tölcsért ami a GS-emen volt egy 500-as szimpla kipufogója se tudja utolérni. Alapjáraton olyan volt mint egy traktor Külön lehetett hallani a két hengert. Levéve a dobot pedig át lehetett rajta látni Ennek ellenére egyáltalán nem volt hangos. Valami jó minőségű olasz, külsőre az eredetivel megegyező utángyártott dobok voltak. A gyárit sajnos valamelyik balfaszjóska széthebrákolta, ezért is cseréltem le.
Egy "vaaaaaaaaaa" hangnak jobba örülnék, de az még várat magára.
Videón hallottam gyári GS kipufot, csak azt a kalapálást hallani ami magából a motorból jön. Nálam ahhoz fülelni kell. Komolyan mondom ha olyan lenne meg sem vettem volna. Szeretek az emberek idegeire menni vele. Imádom elengedni a gázt és hagyni ledurrogni. Reggel 5-kor ez megnyugtat. Várom is, hogy mehessek.
Hát ez nagyon szerény volt
Ducatis
Kell valami ami miatt szereti az ember a motorját. Pl hang.
Enyém kicsit Ducartis, elmegyek melletted 30-al, de úgy hallod mintha 200-al tenném.
Kocsiriasztók nagy része el is indul tőle.
Háhá...én ott vagyok mindenhol
A kocsival mi már megvárjuk mikor fordul át. Jól túljárunk az eszükön Csak 6 karaktert ír ki.. és már több mint a fele lement (bár volt egy félév amikor a kocsiban se működött az óra)
Alapítok egy új klikket, a kajapartisok ellenlábasaként, neve: herélt gs kipufogósok társasága.

Bakker nem jó, Móni benne van mindkettőben.
Van aki látta az enyém és a tiéd is. Tiéd még barátian van bántva.
Azt még is honnan
Most már azért bűncselekménynek számít, de gondolom erre is kitaláltak-kitalálnak vmi módszert, h kijátszák a köcsög dealerek.
http://drszeiler.blogspot.hu/2...
A tiéd nem ennyire herélt, tudom. ;)
Kicsit csináljuk professzionálisabban.

Isti 1db kék
Ini 1db piros
Esso 1db piros
Tsanyi 4db piros
Tby 3db piros
samydawis 1db piros
Tehát holnap este lemegy 10+1.
Egyik motoromon sem nézték.
Egyszer sem.
Egyedi forgalomba helyezés.
Nem vizsgáztatok.Motor cserélek.

Hupsz 9. 5.-én vizgya.
Egy pirosra énis beneveznék ha jut még
Akkor olyan lehet mint az enyémé.
Jó persze, de azért mindenki nem tud órát cserélni. Valamennyire azért tisztul a dolog.
Az óraállást kell rögzíteni. Én hiába 135k-val adtam el a GS-t.. az órán nem volt ennyi karakter

Egyébként meg nekem mindegy is.. évi ~8k-s gépem van, alig futott.. csak kár hogy idén már 17. éve lesz forgalomban
Nekem a cbr-t kell vinnem. Cserélhetem vissza a gyári dobra a kipuffot. Már nincs pofám felhívni megint az NKH-s havert hátszél miatt. A GS vizsgáján is beszóltak, h hangos és nincs hozzá tanúsítvány, mondtam, h ez a gyári dobja, no persze kicsit kiherélve. Azért átengedték, de ha nincs ott a srác, akkor simán megbasznak. Ez volt asszem a 3. v. 4. vizsgám ott és eddig soha egy qrva szót nem szóltak a herélt kipufogó miatt, ráadásul nem is hangis, pedig mindig beindították. Sajnos ezeken a vizsgákon is lutri, h éppen kit kapsz ki és milyen hangulatban van.
Szegény wellneselni indulók.
Szerezzek egy másik műszerfalat?
Engem is a melegben egy kakaó mellett ért az örömhír. El is morzsoltam egy könnycseppet.
Nekem szerepel az adásvételin.
Tetszik ez az óraállás rögzítés! Én adásvételnél is kötelezővé tenném (bár lehet az is). Talán visszább szorul az utálatos visszapörgetés!