Ebben is van sok igazság. De itt általában sajnos szükségből occsón összetákolt motorokról van szó. A konkrét motornál nem ébredt bennem az az érzés, hogy potenciális vevőjelöltként megnézném.
Ja, ezen én is mosolygok, csak akkor fagy le a képemről amikor kiderül, hogy pl. egy kormányt azért cserél le a tulaj mert 2m-es és a japó mérnök a csilliárdos kutatás alatt nem számolt vele. No meg a felkoppanó futóműnél amikor a már említett japó nem számolt a hazai utakkal és a 100kg+-os riderekkel....és még egy halom dolognál amiknél szintén nem számoltak egy gyakorlatilag a márka legolcsóbbjának számító gépnél....és még nem, beszéltünk, hogy kinek mi tetszik? ...van itt is kolléga bőven aki már rendesen átalakította a gépét pusztán szórakozásból és a neki tetsző dolgok miatt.....persze nyilván van sok esés miatti átalakítás is....amúgy igazad van csak azért írtam ezt mert nem minden átalakításnál jobb a gyári...
Mondjuk a gyári kormány elhajlani jó csak.
Sportdobra csak akkor adnék ha nem tudnék mit kezdeni a pénzel.
Bár GS-re............... ...................minek?
Szeretem, ha valami gyári v. eredeti, még ha kicsit használtabb is. Szerintem bizalomgerjesztőbb.
No meg mosolygok, mikor valaki jobban tudja a valutamilliókat fejlesztésre, kutatásra, tesztelésre költő szemüveges japó mérnöknél, hogy mi jó a motornak...
Ez lenne a jó. Ehhez le lehet hajolni meghallgatni és rögtön vinni. Nem jók a tapasztalatok, sokan sokat akarnak alkudni vagy belekötnek valamibe és csak azért pl -50k. Én a robogót is 30km-t vittem és előtte nem látták, de azonnal elvitték. Bukóval a kezemben mentem haza vonattal. Ez még belefér.
A tapasztalatom hogy ez a sok dokumentálás csak a pattanásos pistikék információéhségét csillapítják.Aki úgyse akarnak venni senkit.
A normális vevő megnézi a képeket,felhív,megnézi,ott elmondod amit akarsz,ő hümmög majd megalkudtok és viszi.
Szal nem kell a rizsa a hirdetésbe.Az csak elriassza a normálisokat.
A GS-nél abból indulok ki, hogy nem lehet a következő motornak a fő anyagi forrása. Azaz ha sokkal kevesebbért megy el akkor rendben kell lennie a dolognak. Amúgy sok gond adódik a korrektségből erre már rájöttem. Még én szívok miatta hol ezért hol azért. Ezért dokumentálok mindent, de tényleg mindent ami "esemény". Az nem esemény, hogy elmentem a boltba vele, de az már igen, hogy olajat cseréltem tegnap 57000km-nél, erre és erre stb. Ez innen úgy megy majd el, hogy nem kell aggódni az új tulajnak mit vett. Adok neki 1-2 szezont és meghirdetem. (Ha addig nem döglök meg.)
Én nem kínlódtam vele ennyit. Minek? Az eredmény magáért beszélt. Persze le volt írva a hirdetésben, amikor eladtam, nem árultam zsákbamacskát. Igaz, nem is sokan kerestek miatta, másfél hónap alatt konkrétan egy telefonom volt, de az eljött és meg is vette.
Én oda fogom írni, hogy mikor hol lett megzúzva és hol lett javítva, számla fotók km óra állás stb. Vezetem a saját kis szervizkönyvét. A hirdetésbe sem lesz sok csak meghívás FB csoportba és lehet olvasgatni, így is elég munka minden ledokumentálni. Még az olajszűrőről is megvan a számla és akkor nem tudtam, hogy nekem az mostanság óriási segítség lesz, mert bizonyítja, hogy X napon ott voltam a boltban X órakkor. (biztosító)
Az árát meg el lehet költeni fontosabbra.