Nincs annál vacakabb amikor 20 perc motorozás után görcsölsz a csípődnél..
Szerintem ez max 160 centi magas ropitörőknek való.
...bár atááának kényelmes lehet...ha nem nő addig nagyot a hasa
Köszönöm hogy értékes hozzászólásokkal segítetek a döntésben.
Ki kell próbálni őket, mert úgyis az számít hogy én milyennek érzem. Úgyhogy GS-el kezdem a szezont (lehet nem is baj...) aztán majd év közben meglátjuk. Egyébként én nem nagyon érzem hogy offszezon áron mennének a használt gépek.
És ez még a viszonylag kényelmes régi cucc................az újabbak összemennek.
Egyre jobban rá kell hajtogatni magad.
Ezé mondtam hogy igen elvakult vidiakemény embernek kell lenni hogy 700 km boszniát végignyomjon vele.
Nem lehetetlen de másnap-harmadnap már nem vigyorogna bőszen.
Ennyire nem érdekelt mert nekem kiba kényelmetlen volt....ééés asszem kiöregedtem ebből a stílusból.
Tény ,hogy jó volt vele a ringen hasítani korlátok nélkül...de már nem erre áll föl a mini me
Mit szarozol? Vegyél egy R1-et!
...és örültem ,hogy megismerhettelek...a közös motorozások emléke bennem él.....jahh és nyugodj békében
..az égi országút szöveget kihagyom mert az már olyan snassz
Inkább a 600-sokra jellemző az alacsony és közepes fordulaton kisebb nyomaték.
Ezresnél mindegy.
Ammá húz.Nem a legnagyobb nyomatékkal de most 130 nm-ből csak 80 áll rendelkezésre az sem rossz egy utcai menetnél.
Na most írt Davis barátunk HongKongból, h újév és karácsony miatt qrva sok csomag van a office airmailben, ezért 20-30 munkanap mire megérkezik a fesz.mérő. Nem mintha sürgős lenne.
Szerintem nem az, bár persze mindenki más és máshoz hasonlítja. Én a 2005-os 600 cbr 110 LE-jét hasonlítottam össze az a 120iksz LE 1992-es 900 rr-el és elég nagy a különbség alul a 2 motor között a régi javára. A 929-esről meg már nem is érdemes szót ejteni mennyivel jobb.
Egyébként meg 5000 körül már rendesen meglódul a 600-as is, mondjuk van benne powercommander, de előtte is húzott már rendesen.
A 929-nek szerintem egyáltalán nem sportmotoros a nyomatékgörbéje. 3500-nél már majdnem a csúcson van, utána ugyan egy kicsit horpad 5000-ig és csak utána egyenletes végig... de azért összességében ez szerintem elég lapos.. szóval használható utcán.
Ezzel már FeherCapa is megtalálta. Ugyan én még literes sportmotorral nem gurultam, mondjuk azt hogy 5000 alatt nem megy azt azért kétlem, de azt simán el tudom hinni hogy kelletlen (érzésre).
Azért az egy erős kicsit, h egy ezres hörög 5 ezerig. Én régi 900-as honda rr-el ill. 929 rr-el mentem, de nem nevezném qrvára nyomaték szegénynek. Lehet h a 600 ciberém az egy kicsit, de az ezresek...
Húú Ataa! Ezzel nem sok ember érne utol téged. Mondjuk így sem. Valószínűleg a te tudásod, merészséged, és a technika tudása megfelelő arányban állna. Ernyősöknél ha ez nincs jól megválasztva akkor csak rövid idő kérdése szokott lenni a mentőhelikopter.
Suzuki GSR750-es nakeddel mentem alul nyomatékszegény volt, pont olyan mint a 600-as társai. Ezek szerint a GSXR750 ebből a szempontból nem a legjobb választás, mert egy sportmotor alul mindig nyomatékszegényebb mint a Le-ben visszavett naked megfelelője. Amint írtam, már az új GSR750 sem meggyőző alul nyomatékban,...akkor milyen lehet a GSXR 750?
Szerintem vegyél 900-as Hornetet, ebből a szempontból kevés jobbat tudnék a 4 hengeresek között, és jó az áruk is. A sport motorok alul mindig nyomatékszegények, még az új GSXR 1000 is, amit próbáltam, csak hörgött 5000-ig. Akit ez nem zavar,annak persze jó lehet, mert utána atom villanás. De akkor meg közveszélyes lesz, és nem kompatibilis a magyar utakkal.
Szerintem ez max 160 centi magas ropitörőknek való.
...bár atááának kényelmes lehet...ha nem nő addig nagyot a hasa
Ki kell próbálni őket, mert úgyis az számít hogy én milyennek érzem. Úgyhogy GS-el kezdem a szezont (lehet nem is baj...) aztán majd év közben meglátjuk. Egyébként én nem nagyon érzem hogy offszezon áron mennének a használt gépek.
Egyre jobban rá kell hajtogatni magad.
Ezé mondtam hogy igen elvakult vidiakemény embernek kell lenni hogy 700 km boszniát végignyomjon vele.
Nem lehetetlen de másnap-harmadnap már nem vigyorogna bőszen.
Tény ,hogy jó volt vele a ringen hasítani korlátok nélkül...de már nem erre áll föl a mini me
...és örültem ,hogy megismerhettelek...a közös motorozások emléke bennem él.....jahh és nyugodj békében
..az égi országút szöveget kihagyom mert az már olyan snassz
...amúgy alul valóban laska...de aztán van flash
tény,hogy ez a darab profi módon de szarrá van tuningolva.
Természetesen kereskedés.
Itt szerintem semmi sem igaz
Ezresnél mindegy.
Ammá húz.Nem a legnagyobb nyomatékkal de most 130 nm-ből csak 80 áll rendelkezésre az sem rossz egy utcai menetnél.
Már írt nekem is.
Egyébként meg 5000 körül már rendesen meglódul a 600-as is, mondjuk van benne powercommander, de előtte is húzott már rendesen.
Amúgy szerintem gixxeren nem fog 500-600-as hétvégi kanyarokat tekerni 1 nap alatt minden héten.
Szerintem vegyél 900-as Hornetet, ebből a szempontból kevés jobbat tudnék a 4 hengeresek között, és jó az áruk is. A sport motorok alul mindig nyomatékszegények, még az új GSXR 1000 is, amit próbáltam, csak hörgött 5000-ig. Akit ez nem zavar,annak persze jó lehet, mert utána atom villanás. De akkor meg közveszélyes lesz, és nem kompatibilis a magyar utakkal.