Így igaz! GS500 a motorok T-34-e. Áráról pedig: pont annyit ér, amennyire a piac beárazta, egy Ft-al se többet, se kevesebbet.
/Persze én is tisztában vagyok a GS gyengeségeivel./
Kösz, de nagyon jól ismerem a típust, 4 évig én is nyúztam egyet. Pontosan ezért mondom, hogy nem éri meg az árát. Jó motor, de azt az árat nem éri meg, amennyit kérnek érte. Ezért a pénzért sokkal jobb motorok is vannak.
Én kapásból nem is nagyon tudnék más, A2-vel vezethető, használt és relatív olcsó motort,... japánt meg pláne nem (max endurót), azok pedig nem is aknázzák ki teljesen az A2 adta teljesítményhatárt.
GS azért tartja az árát, mert a legjobb kezdő motor, strapát bírja, fentartása olcsó, eldobod akkor sem megy rá a fél motor ára mire rendbe rakod. Ha meg nem dobod el kimegy a világból.
Most nem azé', de átlag 3 literes fogyasztás mellett is bőőőven 100k fölött tankoltam eddig minden évben. Gumi (patkó? :D) szerencsére az 50 lóra azért jóval kevesebb volt ennél.
/Persze én is tisztában vagyok a GS gyengeségeivel./
Még egy óra aszfaltszáradás!
Más: én személy szerint nem félek az ER6-tól :)