És? Mondtam, hogy ez gond? Én soha egy rossz szót nem mondtam a Kawára, pedig soha nem vennék takonyszínű motort. Szerintem te Sutyukizol állandóan....Nyugodtan olvass vissza agyban "törpe barátom"!
De! De ha marad tavaszig akkor a következő szezont is együtt guruljuk! És akkor kell, mert mindig váltani akarok még egyet a végén, csak hát a hatodik után nincs több fokozat.
Az alap terv, hogy a két óra közé. De lehet, hogy csinálok egy külön konzolt neki felülre. 7 darab nem sok szerintem. A mikronkba nemrég 20 darab kapcsolót fúrtam be és vezetékeztem ki, mert a márka szerviz azt mondta nincs alkatrész és kuka, vegyek újat. Én meg úgy voltam vele, hogy 3000e-ből nem kapok új mikrot, inkább megcsináltam. Na szóval csak néző pont kérdése.
Az jó! Én asszem maradok a ledes verzionál, majd tavasszal. Még gyűjtögetek pízt, aztán ha marad, március környékén neki állok megcsinálni ( na nem a fokozat jelzőre kell a sok lé).
Kipróbáltam kettőt is. Gadusé az első szériások egyike nagyon tetszett, de a második meg már a kettes széria, az vhogy nem volt meggyőző annyira. Meg kissé combosabbat meg nagyobb köbciset akartam. ZRX 1200- al húzott be a haver, régi vágy volt. De utolsó pillanatban visszamondta, Er-t meg vitték volna, én meg nem csinálok segget az arcomból, meg addigra már rá voltam agyilag állva a cserére.
ZRX- ből az S- es a szebbik, de az R- es se rossz. No most, van vagy 3 db a neten. Ami tetszett volna meg jónak tünt 1,6 millába került volna, no-motorért ennyit nem adunk. Így jött képbe a Z 750- de a sima elég rövidke, az S még épp a szódával elmegy kategória.
A ZRXbe az az igazi klasszikus Big Bike feeling tetszett, bár az se hu de nagy, vázra. 120- nál 3 ezret forog, egy nyomatékgyár, már legalább is nekem.
Ami tetszett még, a Yamaha Fazer régebbi, de az olyan csúf nekem, mint neked a 750 S, az újabbak drágák. Néztem még a Kawa ZZR 1200- at, az meg nem fér el a tároló helységben, meg nem igazán érzem azt hogy kellene 150 pár ló- bár jövőre lehet másképp nézem. De azok is nagy átlag 1,3 millák.
Ami még bejött élőben a Szutyuki GSF 1250 félidomos, na az egy szép, és kellően nagy motor, bordó metálban valami nagyon szép gép- de vhogy abból is ami tetszett volna, az nem volt annyira occó.
Aztán ami még tetszett, egy patika BMW r 1150 mittoménmi- 1 milla 3- ért, de az se egy asztfaltszaggató, viszont méretesebb darab.
Hondából a Hornettől kiver a víz- a VFR meg nem tudom, nem jön be.
Ami tetszett váltónak az a GSF 1250 félidomos , meg a BMW, illetve az új Fazer.
De ha ennyi lém lett volna, már tuti rakok hozzá annyit hogy legyen belőle egy Z 1000 SX dobozokkal. Az ezeket mind megeszi reggelire...
Aztán mire megfájdult a fejem, inkább azt mondtam olyan legyen amit ismerek, nagyon szeretek, és kellőképp combos. Maradt a Kawa nem bántam meg. Azóta is keresem a rezgést amiről mesélnek...
Lehetne hosszabb is én ezt mondtam, fafej meg nem vagyok , az max. te vagy. 636- al mentem már de nem pályán, jó motor, megy gyorsít ,gurul ,jó a többit ki nem szarja le?
Félremagyarázod és mellébeszélsz.
Sose mondtam hogy mindennap lapon megyek.Sőt.
Viszont egy motor súlyát egy sima emeléshez hasonlítani.
Na ez mosolygásra késztet.
És ez a gondom.
Leszarom hogy ronda motort vettél,nem én nézem..............de hogy azon parázol hogy túl rövid és egy sulyzózáshoz hasonlítod a dolgot holott nem erről van szó.................ez nem fekete laci féle golyóemelgetés ember.
De amilyen fafejű vagy sosem fogod megérteni.
Max ha rápattansz egy ZX6-ra.
Mert nem szeretem a choppereket ennyi. Nem az a baj, hogy neked mi a fontos- hanem hogy azért mert valaki pl vett egy Z 750 S-t ami amúgy is a túrásabb verzió- és nem úgy rakja élre kanyarban, ahogy te teszed akkor az már béna, az a motor nehéz és szar.
Hidd el van pár ember, aki neked mondaná a motorozásod után hogy csak egyenesen tudsz menni?
Érdekelne? Nem. Ettől függetlenül hát hú ronda fejidom, meg nehéz a motor. Tiéd se egy szépművészeti remek, de nem érdekel, nem írom le és mondom. Erre elkezdesz lovagolni megint azon ki hogy motorozik.
Sose voltam asztalos.Nem is szándékszom az lenni.És ha egy cseppet is érdekelne egy motor dinamikája értenéd mért mondom hogy sok.
De mivel nem érdekel ezért vágom azt amit mondasz.
Neked plussz 30 kiló cróm többet jelent mint 30 kiló minusz egy motoron.
Csak akkor azt nem értem mért nem a csopper-cruiser vonalról vettél egy bitangnagy és megfelelően hosszú motort?
Ami nem rossz ne értsd félre megvan a varázsa annak is.
Aki meg szakmabeli (bár egy ideje nem az asztalos szakmában dolgozom ), és ezáltal sokszor fél kézzel emel meg 60 kilót is akár, az ne mondja hogy 30 kiló bődületes súly. Ezt te is tudod, hisz a minap írtad hogy a bútorokat cipeled.
Jó ide be térni! Végig olvasva az elmúlt napokat, fogom a hasam a nevetéstől!
Tyb bá! Te hol tartasz a fokozat kijelző prodzsektel? Neked ki írós lesz vagy ledes?
ZRX- ből az S- es a szebbik, de az R- es se rossz. No most, van vagy 3 db a neten. Ami tetszett volna meg jónak tünt 1,6 millába került volna, no-motorért ennyit nem adunk. Így jött képbe a Z 750- de a sima elég rövidke, az S még épp a szódával elmegy kategória.
A ZRXbe az az igazi klasszikus Big Bike feeling tetszett, bár az se hu de nagy, vázra. 120- nál 3 ezret forog, egy nyomatékgyár, már legalább is nekem.
Ami tetszett még, a Yamaha Fazer régebbi, de az olyan csúf nekem, mint neked a 750 S, az újabbak drágák. Néztem még a Kawa ZZR 1200- at, az meg nem fér el a tároló helységben, meg nem igazán érzem azt hogy kellene 150 pár ló- bár jövőre lehet másképp nézem. De azok is nagy átlag 1,3 millák.
Ami még bejött élőben a Szutyuki GSF 1250 félidomos, na az egy szép, és kellően nagy motor, bordó metálban valami nagyon szép gép- de vhogy abból is ami tetszett volna, az nem volt annyira occó.
Aztán ami még tetszett, egy patika BMW r 1150 mittoménmi- 1 milla 3- ért, de az se egy asztfaltszaggató, viszont méretesebb darab.
Hondából a Hornettől kiver a víz- a VFR meg nem tudom, nem jön be.
Ami tetszett váltónak az a GSF 1250 félidomos , meg a BMW, illetve az új Fazer.
De ha ennyi lém lett volna, már tuti rakok hozzá annyit hogy legyen belőle egy Z 1000 SX dobozokkal. Az ezeket mind megeszi reggelire...
Aztán mire megfájdult a fejem, inkább azt mondtam olyan legyen amit ismerek, nagyon szeretek, és kellőképp combos. Maradt a Kawa nem bántam meg. Azóta is keresem a rezgést amiről mesélnek...
Versys nem teszett?
Sose mondtam hogy mindennap lapon megyek.Sőt.
Viszont egy motor súlyát egy sima emeléshez hasonlítani.
Na ez mosolygásra késztet.
És ez a gondom.
Leszarom hogy ronda motort vettél,nem én nézem..............de hogy azon parázol hogy túl rövid és egy sulyzózáshoz hasonlítod a dolgot holott nem erről van szó.................ez nem fekete laci féle golyóemelgetés ember.
De amilyen fafejű vagy sosem fogod megérteni.
Max ha rápattansz egy ZX6-ra.
Hidd el van pár ember, aki neked mondaná a motorozásod után hogy csak egyenesen tudsz menni?
Érdekelne? Nem. Ettől függetlenül hát hú ronda fejidom, meg nehéz a motor. Tiéd se egy szépművészeti remek, de nem érdekel, nem írom le és mondom. Erre elkezdesz lovagolni megint azon ki hogy motorozik.
De mivel nem érdekel ezért vágom azt amit mondasz.
Neked plussz 30 kiló cróm többet jelent mint 30 kiló minusz egy motoron.
Csak akkor azt nem értem mért nem a csopper-cruiser vonalról vettél egy bitangnagy és megfelelően hosszú motort?
Ami nem rossz ne értsd félre megvan a varázsa annak is.