Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyorsan megy neki a dolog...
Na ja..................alakul..............BMW-s.
Nézd mááá...de felvág vki!
Ja, hogy nem volt benne akksi? Tényleg, el van rakva a motor... idén ez eszembe se jutott
doktorúr ez kérdés igen fájt !
nem kell. az akksit tettük be a tesztüzemmód miatt...
Egyébként az olajcseréhez miért kell levenni az ülést?
Ha nem írtad volna le mi történik, elsején bemásolhattad volna az utolsó előtti képet, hogy ilyen f.sza buli volt!
mért pont ez jutuott nekem is eszembe
A 4. fotó alapján mindjárt kapok hajléktalanszállás-címeket...
és mégegyszer kösz a segítséget
ganja ....jók a képek.....persze könnyű ha ilyen a modell.
Ez a homeless-ek az aluljáróban körülölelnek egy motort című kompozíció?
...és egy kép a kedves fotóriporter hölgyről.....akinek nagyon tetszett a fetrengésünk
Ja és egyébként isteni finom volt a kenyérlángos!
Kedves fórumozók ma Pátkáról jelentkezem: sikerült eltávolítani Isti beletört tőcsavarját és befejeznie az olajcserét.

De nem volt zökkenő mentes a hadművelet:
a beletört tőcsavar kivételéhez szükség volt 2 anyára, melyek első körben az olajban landoltak, de szerencsére Tby felkészült volt és volt még nála néhány db.
Aztán próbálkoztak először 2 oldalról ketten, aztán Isti feküdt balról majd jobbról, közben már minden az olajban úszott mivel fel lett borítva az olajos flakon.
De a lényeg az, hogy a végére csak sikerült összerakni!

Ezek után biztos, hogy nem álok neki még egy jó darabig magam az olajcserének!
Persze, persze...mindent csak szép sorjában!
Tapasztaltuk
sk.olajcserém utáni kártalanítás megoldva, Tby segítségével. részletek a helyszíni tudósítótól , AKINEK FELHÍVNÁM A FIGYELMÉT AZ UJSÁGÍRÓI KÓDEXRE, ÉS BIZONYOS SZEMILYISÉGI PEREKRE !
( )
képzeld ha egyszer behal a google.....tömeges öngyilkosságot követne el az "Y"...vagy ez már "Z" generáció
ezt a sok kis idiótát...segítség nélkül szarni sem tudnának...pff
Tudtam ,hogy valahol ott van a Duna....csak nem láttam.
Mai termés.
A bukógomba a GS-hez a blokktartó csavar helyére megy, ezért csúszás/elakadás esetén több kárt csinál mint hasznot. A PUIG csinált a GS-hez idomkerülős kialakítást, így nem kell átfúrni az idomot. Ha másfajtát raksz fel akkor fúrni kell.

Egyébként az a rohadt gumibak a tank alatt nekem is mindig lepotyog. Remélem most ott van, és nem esett ki suttyomban az utolsó visszahelyezésnél!
Üdv! A gyújtáskapcsolót nehéz kibontani? Jól látom, hogy 2 csavar az egész?