Kedves fórumozók ma Pátkáról jelentkezem: sikerült eltávolítani Isti beletört tőcsavarját és befejeznie az olajcserét.
De nem volt zökkenő mentes a hadművelet:
a beletört tőcsavar kivételéhez szükség volt 2 anyára, melyek első körben az olajban landoltak, de szerencsére Tby felkészült volt és volt még nála néhány db.
Aztán próbálkoztak először 2 oldalról ketten, aztán Isti feküdt balról majd jobbról, közben már minden az olajban úszott mivel fel lett borítva az olajos flakon.
De a lényeg az, hogy a végére csak sikerült összerakni!
Ezek után biztos, hogy nem álok neki még egy jó darabig magam az olajcserének!
sk.olajcserém utáni kártalanítás megoldva, Tby segítségével. részletek a helyszíni tudósítótól , AKINEK FELHÍVNÁM A FIGYELMÉT AZ UJSÁGÍRÓI KÓDEXRE, ÉS BIZONYOS SZEMILYISÉGI PEREKRE !
( )
A bukógomba a GS-hez a blokktartó csavar helyére megy, ezért csúszás/elakadás esetén több kárt csinál mint hasznot. A PUIG csinált a GS-hez idomkerülős kialakítást, így nem kell átfúrni az idomot. Ha másfajtát raksz fel akkor fúrni kell.
Egyébként az a rohadt gumibak a tank alatt nekem is mindig lepotyog. Remélem most ott van, és nem esett ki suttyomban az utolsó visszahelyezésnél!
nem kell. az akksit tettük be a tesztüzemmód miatt...
és mégegyszer kösz a segítséget
De nem volt zökkenő mentes a hadművelet:
a beletört tőcsavar kivételéhez szükség volt 2 anyára, melyek első körben az olajban landoltak, de szerencsére Tby felkészült volt és volt még nála néhány db.
Aztán próbálkoztak először 2 oldalról ketten, aztán Isti feküdt balról majd jobbról, közben már minden az olajban úszott mivel fel lett borítva az olajos flakon.
De a lényeg az, hogy a végére csak sikerült összerakni!
Ezek után biztos, hogy nem álok neki még egy jó darabig magam az olajcserének!
( )
Mai termés.
Egyébként az a rohadt gumibak a tank alatt nekem is mindig lepotyog. Remélem most ott van, és nem esett ki suttyomban az utolsó visszahelyezésnél!