Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

0634www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_600_f-745

Kedvező ár, ha valaki ilyet keres.
garázs ? műhely ?
Felismeritek?
Köszi még egyszer Majesztró. Tökéletes lett a gépezet. Mondhatnám, hogy újszerű. .
és most ezzel csak nem a mi Zolinkra gondolsz...
ezt a legendásan germekbarát fórumtársnak ajánljuk...
Szóval lesz tengerparti kávézós narancsoskacsás kép is.
Köszi, majd szólok ha eljött az ideje.
Bejövős.

Lassan beér hűtőtakaró.
Szivatott egy eladó szóval bemorciztam és újat vettem ebayről.

Nem olcsó de legalább vatta brand new.55 fontért 2db.

Következő amire rágyúrok az a tartalék tank talpra állítása.

Majd egy lábtartó és egy generátordekli.

És közben gyűlik a píz a nagyobb túrára.
Tengerparti kávézós háttér illene hozzá....kívánatos,minden nakedot nagyon fel tud dobni ez a fajta csíkozás.
Jaja.
Csak olcsóbb.
De az eddigi legszebb V2 custom egy szinte gyári régi sv 650 szerintem.
Pont annyira finomítottak a részleteken hogy még megkívánom.
Az a british racing green.
Ez jól néz ki,olyan Monsteres!
... ha meg mégis szerelő kellene, még mindig elmehetsz ahhoz, akit linkeltem. Nem kapok tőle jutalékot, simán csak ajánlom, saját tapasztalatból.
Ugyeugye.
Kéne pár verda gyüjtésre.
V2 tuti lenne benne.
Valami épített.
TL-es átépítást néztem.Érdekes.
Kis súly 120 ló.Kellemes jáccós lehet.
Huhhh az az RS3 vmi bitangul szólt!
Ezrest adok kölcsönbe. Nem vagyok motoririgy, ha kell hosszabb időre is.
Ha lesz rá alkalmam megteszem.
Nem.
Eleve nem igen értem a város tempós szerpentin fogalmakat mert nem egyforma senkinél ki mit ért rajta.
Annyit tudok hogy nekem 5,5-től 7 literig terjedt random.
Ez leginkább a gázkezelésen múlt.
Más a fogyasztás amikor több emberrel egy kupacban túrázik és más mikor egyedül siet ingerszegény ingázás közben.

Szóval Városban forgalom ritmusát követve nem lámpától-lámpáig tiltáson 5,5 körül el lehet menni.
Ugyanaez igaz szolíd szerpentines környezetben túrázva KB 110-120-as átlaggal.
Ez azt jelenti hogy hosszú távon városba/faluban 60 körül utána ha lehet 140-150-ig elhúzva kanyarokban ahogy lehet.
Mikor élveztem a 8.-ason horvátban az RS3 hangját meg forgalom és rendőr se volt 3-4-ben ami a csövön kifért benyelte a 7-7,5-et.
És az enyém nem volt anyira jó fogyasztású.
A 650-en tényleg nem eszik sokat ha gyári rajta minden, volt kolléga aki 3.9-el is eljárt miközben velünk túrázott külföldön, de inkább olyan 5 körül a régi a K7 utáni meg 4, 4.5 körül...,de amúgy nem értem a fogyasztás körüli érdeklődésedet, ki a francot érdekel, hogy mennyit eszik bárkinek is a hobbi motorja? ...én csak azért nézem néha mert abból lehet következtetni, hogy ha valami változik, de amúgy ki a bánatot érdekel? ...akinek 10-et eszik azt azért teszi bármilyen gép mert szanaszét berhelték és tiltásig húz minden fokozatot....amikor a békám volt az evett 5.5-től egészen 10-ig...pusztán azért mert volt, hogy túráztam és volt, hogy Velencéből (az olaszból) 4 óra alatt értem a lányommal a magyar határra 3 tankolással.....na és?....
Nem fogyaszt sokat az SV650? 4,5-9l-ig már mindent hallottam, és hogy az újabbak kevesebbet fogyasztanak. Vajon tényleg?!? Mi a reális városban, és mondjuk 130 utazóban, és szerpentinen sportosan? Köszönöm, ha van időd válaszolni.
Szerintem azért ha van rá módod próbáld ki te magad mielőtt döntesz! Lehet neked mégis bejönne.
na jóóó...akkor az sv kilőve...de srácok egyenlőre még nem ment el a másik és ki tudja mikor lesz új. Azt hiszem bőven van/lesz időm válogatni.
Én is üdv neked, egyedüli csajsziként itt!