Jaja.
Csak olcsóbb.
De az eddigi legszebb V2 custom egy szinte gyári régi sv 650 szerintem.
Pont annyira finomítottak a részleteken hogy még megkívánom.
Az a british racing green.
Nem.
Eleve nem igen értem a város tempós szerpentin fogalmakat mert nem egyforma senkinél ki mit ért rajta.
Annyit tudok hogy nekem 5,5-től 7 literig terjedt random.
Ez leginkább a gázkezelésen múlt.
Más a fogyasztás amikor több emberrel egy kupacban túrázik és más mikor egyedül siet ingerszegény ingázás közben.
Szóval Városban forgalom ritmusát követve nem lámpától-lámpáig tiltáson 5,5 körül el lehet menni.
Ugyanaez igaz szolíd szerpentines környezetben túrázva KB 110-120-as átlaggal.
Ez azt jelenti hogy hosszú távon városba/faluban 60 körül utána ha lehet 140-150-ig elhúzva kanyarokban ahogy lehet.
Mikor élveztem a 8.-ason horvátban az RS3 hangját meg forgalom és rendőr se volt 3-4-ben ami a csövön kifért benyelte a 7-7,5-et.
És az enyém nem volt anyira jó fogyasztású.
A 650-en tényleg nem eszik sokat ha gyári rajta minden, volt kolléga aki 3.9-el is eljárt miközben velünk túrázott külföldön, de inkább olyan 5 körül a régi a K7 utáni meg 4, 4.5 körül...,de amúgy nem értem a fogyasztás körüli érdeklődésedet, ki a francot érdekel, hogy mennyit eszik bárkinek is a hobbi motorja? ...én csak azért nézem néha mert abból lehet következtetni, hogy ha valami változik, de amúgy ki a bánatot érdekel? ...akinek 10-et eszik azt azért teszi bármilyen gép mert szanaszét berhelték és tiltásig húz minden fokozatot....amikor a békám volt az evett 5.5-től egészen 10-ig...pusztán azért mert volt, hogy túráztam és volt, hogy Velencéből (az olaszból) 4 óra alatt értem a lányommal a magyar határra 3 tankolással.....na és?....
Nem fogyaszt sokat az SV650? 4,5-9l-ig már mindent hallottam, és hogy az újabbak kevesebbet fogyasztanak. Vajon tényleg?!? Mi a reális városban, és mondjuk 130 utazóban, és szerpentinen sportosan? Köszönöm, ha van időd válaszolni.
Kedvező ár, ha valaki ilyet keres.