Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


köszönöm, már megrendeltem. próbálok nagyfiú lenni és nekiesek. ha elb...om megint körbesírom a fórumot.
Van itthon olaj és szűrő is munkadíj meg nincs....ha gondolod.
Nekem a motoros kollégám ezt javasolta. Meg volt vele elégedve, könnyen járt vele a váltója.
A Nagyvasban elég rosszak az olaj árak. Pl: Repsol Moto Syntetico - 2660 Ft/l. Ugyan ez az olaj az Autotéka 2000-nél 1950 Ft.
Ha esetleg Pesten kerestek egy jó szerelőt, akkor a Gyurit merem ajánlani. Rugalmas, gyorsan és olcsón dolgozik. Rendkívül korrekt fickónak ismertem meg.
Nekem egyszer elektronika hiba miatt nem indult a GS-em, felhívtam és eljött a motorért utánfutóval (a budapesti késődélutáni forgalomban) és egy árva kanyi vasat nem számolt fel ezért, mert csak a szomszéd kerületbe kellett átjönnie.
Üdv "Fődi" '
köszönöm a tippet.
voltam náluk, teljesen korrekt. olaj, +szűrő készleten, elfogadható áron. csak a munkadíjuk horribilis. (gondolom hivatalos díjszabás...ez van) így a "házi" megoldás került előtérbe ...
Kösz Főni !
Most rendeltem meg az olajat és a szűrőt. amint érkezik agyalok, nekiessek e egyedül, vagy megyek.(talán van még más opció is )
Raerek:
Csutortok delig
Pentek 16 oraig
Szombat 14 oraig
Vasarnap egesz nap
Hetfo q16 oraig

Szoval csak jonnod kell:)
Www.nagyvas.hu

Itt mindent megkapsz
Varázsszó : Bronzpaszta ..és akkor nem sül bele.
ivanics?
én a nagyvasban vettem most legutóbb mindent hozzá
ööö...hát én a 17. kerbe mentem, de Suzukis Lajos
Az előbb áthúztam az első vonalat Pakisztánba, az hosszú afgán szakaszt elkerült így, 800km-t dobott rá. A két célpont közti szakaszt viszont nagyon nehéz másfele vezetni

valószínű élni fogok a lehetőséggel és átugrom. (itt az ideje megtanulnom.) még be kell szereznem az olajat, meg szűrőt (abban tipp?)
Pisti
50 percnyire vagyok töled:)

De
Ha felsz akkor fujd br az osszes csavart lazitoval vagy wd40el...
Majd 10es csillagkulcsal menj neki. Villassal ne mert az nyalja szet.
Ha nincs csillag akkor kis vagy nagy krovaval,csokulcsal,bitfejjel...stb

Ha nem megy visszafele akkor egy parannyit huzz ra hogy a csavar megmozduljon.


De ha felgurulsz akkor tenyleg 5 perc es kesz....ha akarsz mast is cserelni akkor azt hozd ,(gyertya,teloolaj,fekolaj,fekbetet.....stb)
Lajos alatt a budakalászi Suzukis Lajost kell érteni?!
15k kmből megvan mindkettő (jó, nyilván inkább 20, mert a legrövidebb út nem mindig elég jó) De szerintem nagyobb para Afganisztán mint a két hágó...
...meg csak 4655 méterig lehet felmenni rajta. De kis pénz kis foci.. Azt hiszem ez a második legmagasabb hágó, pontosabban nemzetközi jelentőségű út a földön.
Végülis a Pamir Highway az picsafüst...

A nyelvtudás hiánya arrafelé nem biztos hogy hátrány... szerintem ők se nagyon beszélnek idegennyelvet (előítélet..)
Ezzel a következő problémáim vannak:
-Valszeg nem mostanában szedem össze a pénzt.
-Tadzsikoknál nincs Himalája, márpedig ez a legmagasabban futó útról szól.
-Nem beszélek a magyaron kívül más nyelvet, ami azért néha sok borsot tör az orrom alá. Főleg, hogy a túratársak is megfelelnek eme követelménynek.
Mindíg is egyszerűen jött ki a leeresztő.
Az életbe nem használtam hozzá kalapácsot csak egy crovát.
az olajleeresztő csavar a hőváltozástól cuppan bele a menetbe,azért olyan nehéz kicsavarni.mondhatni kicsit belesül mint a kalács :Dlegalábbis az olajfirmréteg a menetek közt
Az nekem is ha nem sikerül vizsgára elcsendesíteni.
ja én tudtam egyet nem is olyan régen...most nem tudok