Ha esetleg Pesten kerestek egy jó szerelőt, akkor a Gyurit merem ajánlani. Rugalmas, gyorsan és olcsón dolgozik. Rendkívül korrekt fickónak ismertem meg.
Nekem egyszer elektronika hiba miatt nem indult a GS-em, felhívtam és eljött a motorért utánfutóval (a budapesti késődélutáni forgalomban) és egy árva kanyi vasat nem számolt fel ezért, mert csak a szomszéd kerületbe kellett átjönnie.
Üdv "Fődi" '
köszönöm a tippet.
voltam náluk, teljesen korrekt. olaj, +szűrő készleten, elfogadható áron. csak a munkadíjuk horribilis. (gondolom hivatalos díjszabás...ez van) így a "házi" megoldás került előtérbe ...
Az előbb áthúztam az első vonalat Pakisztánba, az hosszú afgán szakaszt elkerült így, 800km-t dobott rá. A két célpont közti szakaszt viszont nagyon nehéz másfele vezetni
De
Ha felsz akkor fujd br az osszes csavart lazitoval vagy wd40el...
Majd 10es csillagkulcsal menj neki. Villassal ne mert az nyalja szet.
Ha nincs csillag akkor kis vagy nagy krovaval,csokulcsal,bitfejjel...stb
Ha nem megy visszafele akkor egy parannyit huzz ra hogy a csavar megmozduljon.
De ha felgurulsz akkor tenyleg 5 perc es kesz....ha akarsz mast is cserelni akkor azt hozd ,(gyertya,teloolaj,fekolaj,fekbetet.....stb)
...meg csak 4655 méterig lehet felmenni rajta. De kis pénz kis foci.. Azt hiszem ez a második legmagasabb hágó, pontosabban nemzetközi jelentőségű út a földön.
Ezzel a következő problémáim vannak:
-Valszeg nem mostanában szedem össze a pénzt.
-Tadzsikoknál nincs Himalája, márpedig ez a legmagasabban futó útról szól.
-Nem beszélek a magyaron kívül más nyelvet, ami azért néha sok borsot tör az orrom alá. Főleg, hogy a túratársak is megfelelnek eme követelménynek.
az olajleeresztő csavar a hőváltozástól cuppan bele a menetbe,azért olyan nehéz kicsavarni.mondhatni kicsit belesül mint a kalács :Dlegalábbis az olajfirmréteg a menetek közt
köszönöm, már megrendeltem. próbálok nagyfiú lenni és nekiesek. ha elb...om megint körbesírom a fórumot.