140 alatt meg sem kéne moccanni a motoron. Tankra lábbal kicsit rászorítani, aztán úgy kéne kezelni a gépet, mint azok a japók a bóják köz (nem tudom a versenysorozat nevét ) "feszes csukló, laza könyök"
Elvileg a kanyarba beülés arra szolgálna, hogy nagy sebességnél le tudja húzni a motoros a motort, mert ilyenkor lenyomni már nehezebb. Igaz, én is csak idén kezdtem el lazábban kezelni a géped, azelőtt én is fickándoztam össze vissza feleslegesen...
Rutin nem jön magától, ahhoz tolni kell a gépbe a súlyos tízezreket.
Szintén erre jutottam,közúton kb. semmi értelme.
Speedeseket szoktam szeretni,mikor rákészülnek a térdelős hajtűkanyar bevételre,mire felméri mi a szitu,5m-el előtte járok....
Ne közúton és ekkora tempóval próbálgassa,átlógása közben jöttek többen szembe,meg sem moccant a barom,csak megy előre a tehetetlenségtől.Meg kellene tanulni kis tempóval ügyesen manőverezni,aztán lassan emelni a limitet.
Tipikus fiatal elsőmotoros szpíídes.Látja a térdelős videókat meg a spanokat és neki is kell ezt csinálni.Csak ahhoz hogy ez működjön kéne kanyarsebesség is.Ammeg nincs.Valszeg fosik.
Valószínűleg 3 kanyaron belül félretenném a kölyköt a padkára,és elbeszélgetnék a hombár agyával,hasonló kaliberű autóssal akadtam már össze,ahogy lepattantam a motorról azonnal sürgős dolga támadt az első mellékutcában.....
Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a Fazer-emet. Ha esetleg vki szeretne nagyobb gépre váltani, akkor csak ajánlani tudom. Én is 500-asról váltottam, és nem bántam meg. A leírásban elég sok minden benne van, még annyit tennék hozzá, h sosem pályáztam vele. A sportdobra és a doboztartóra (+dobozra) is lenne már vevő, tehát "natúrban" is hozzájuthattok 720e-ért, ha pár héten belül nem viszik el Tőlem így egyben!
Az adatlapomra kattintva találtok még képeket és videót is.
Ha kérdésetek van, tegyétek fel nyugodtan!
tavaszig nem tudom kitolni az olajcserét. sz.fehérváron tud valaki megoldást ? (nem akarok messzire menni) ahova hordtam télen bezár. a neten találtak nem túl bizalomgerjesztők)
Jók ezek a próbálkozók. Anno amikor egy tökéletes gixxert akart eladni a cimborám, akkor volt egy ilyen "okos".
Jön, nézi...Patika..Majd kisvártatva rábök a gyári vázhegesztésre!
Aha! És a vázat miért kellett hegeszteni?
Mondtuk neki hogy Hamamatsuban tegye fel a kérdését ha ennyire ért hozzá.
Nem értette.
Próbálkozik.
Szerni a fejére. Sürgős neked? Kinéztél másikat?
Én ha váltanék is, tuti hogy tavaszig, vagy nyárig megtartanám, és akkor adnám el jobb áron.
Ha nem kerül sok idődbe az ilyen érdeklődő akkor nem kell ezen felhúzni magad. Nekem volt egy olyan vevőjelöltem aki nem tudott belekötni a motorba, majd nézegette meg próbálgatta majd 1 órát és a végén azt mondta hogy ez egyszer nem is olyan soká biztos tönkremegy (mert sokat használtam és különben is milyen öreg), de ad érte 200-at (350-ről indultunk). Na neki akkor nem örültem..és végigmotoroztam azt az évet is a motorral.
Mondjuk ha szerinte úgyis tönkremegy, akkor nem értem miért kéne megvennie..
Elvileg a kanyarba beülés arra szolgálna, hogy nagy sebességnél le tudja húzni a motoros a motort, mert ilyenkor lenyomni már nehezebb. Igaz, én is csak idén kezdtem el lazábban kezelni a géped, azelőtt én is fickándoztam össze vissza feleslegesen...
Rutin nem jön magától, ahhoz tolni kell a gépbe a súlyos tízezreket.