Befizetés nélkül is menne neked egy hasonló... csak nem Indiában hanem mondjuk Tádzsikisztánban. Szerintem ha össze tudsz szedni ilyenre úgy 1 millát (ami közel sem biztos hogy elfogy) akkor "sima" ügy... kb 20k km háztól-házig.
Nyakon vertem volna azt a barmot aki úgy meghúzta az enyémben is a csavart. Fogni kellett a motort még lelazítottam. Nem nagy dolog lecserélni csak be türelem kell még minden lecsöpög majd vissza minden. megette a 2.9L olajat majd indít. Olajnyomás olyan 4-5 másodperccel később meg is jött.
Leeresztő és szűrőtartó csavarok sincsenek elvileg erősen meghúzva, sok bajt nem okozol vele. A három kis csavart meg felváltva kell letekerni, mert egy rugó feszíti kiffelé a deklit, és megfeszülhet. Visszacsavarásnál ugyan így. A leeresztőhöz használj kisebb hosszabbítót, mert ott fut a kipufogó. Én már vagy nyolcszor-kilencszer cseréltem magamnak, de egyszer sem törtem bele csavart, meg szakítottam meg menetet, pedig az F-esnél nehezebb hozzáférni a szűrőhöz. Oda jó ha van hosszabbító meg csuklófej.
Amúgy HC 5x jobb mint az a buzi Reza Mahhamad nevű buzi.
A kedvenceim a Globe Trekke női műsorvezetők.