Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy.

Amúgy HC 5x jobb mint az a buzi Reza Mahhamad nevű buzi.

A kedvenceim a Globe Trekke női műsorvezetők.
Befizetés nélkül is menne neked egy hasonló... csak nem Indiában hanem mondjuk Tádzsikisztánban. Szerintem ha össze tudsz szedni ilyenre úgy 1 millát (ami közel sem biztos hogy elfogy) akkor "sima" ügy... kb 20k km háztól-házig.
na ja...ezt a műveletet idén volt szerencsém már 3-szor végig nézni...lassan menni fog egyedül is
ha ha ! nem vicces . amúgy nem mkp-barát az olajkínálatunk. ( még nem találkoztam a beszállítóval )
Ha egyszer kűgazdag leszek, befizetek egy ilyenre.
Mekkora az esély, hogy szembejön H.C.?
Ezt jól megbeszélted magaddal
Egy bizonyos alkoholszint után regiszteressé válik az agyam. Az új információ kiszorítja a régit...
Kellene egy gyári kipuff. Tud valaki eladó darabot?
A kúton megoldottuk volna.....na majd ha arra járok, olajat vigyek?
már akinek... tisztába vagyok a korlátaimmal. egyszer akartam egy mkp.-t gondosan alaposan rendberakni. kosárba vitték el.
Olajcsere nem munka, az szórakozás.
Így meg szódásra ittad magad.
Megtaláltad nekünk az ásványvizet, amit saját magad kerestél.
Ha minden igaz akkor 38610-01D10 van benne ami 2 lábú.
Nyakon vertem volna azt a barmot aki úgy meghúzta az enyémben is a csavart. Fogni kellett a motort még lelazítottam. Nem nagy dolog lecserélni csak be türelem kell még minden lecsöpög majd vissza minden. megette a 2.9L olajat majd indít. Olajnyomás olyan 4-5 másodperccel később meg is jött.
akkor még szinten belül voltam, meg nem dolgozni jöttünk össze
Tuti gépészmérnökre ittam volna magam. A motor alá nem hidaltam volna be, de osztottam volna az észt fentről.
Látod ha szólsz, a nyári bulin lecseréltük volna neked helyben, vittünk volna crovát és pikk-pakk megcsináljuk.
LED-es a hátsó indexem és nagyon gyorsan villog. 21W helyett 1W-os. A relét cserélném ki másra.
Leeresztő és szűrőtartó csavarok sincsenek elvileg erősen meghúzva, sok bajt nem okozol vele. A három kis csavart meg felváltva kell letekerni, mert egy rugó feszíti kiffelé a deklit, és megfeszülhet. Visszacsavarásnál ugyan így. A leeresztőhöz használj kisebb hosszabbítót, mert ott fut a kipufogó. Én már vagy nyolcszor-kilencszer cseréltem magamnak, de egyszer sem törtem bele csavart, meg szakítottam meg menetet, pedig az F-esnél nehezebb hozzáférni a szűrőhöz. Oda jó ha van hosszabbító meg csuklófej.
parázok hogy gagyi szerszámmal több kárt okozok, mint hasznot. hallottam már beszakadt, elvásott fejű csavarokról,
Egyébként te mit vettél? Olyan mélységű kérdéseket teszel fel mostanában, amiket én 65k km alatt se tudtam megtapasztalni..
A GS500 index reléje 2 vagy 3 lábú? Esetleg valaki linkelne róla képet? Még nem bontottam ki és most kell ezt megtudnom. Köszönöm!