......szóval télen motorozni ugyanúgy sport mint ez, csak megfelelő felszerelés kérdése. Itt érdemes a nagyon márkás drágább öltözéket venni, mert összehasonlíthatatlanul jobb. Olyanban teljesen komfortos tud lenni a mutatvány. Persze a megfelelő motorválasztás is fontos. / Alacsonyabb építésű könnyebb motorok. Most már gumi sem akadály: egyre több 4 évszakos, vagy akár téli gumi közt lehet válogatni. A négy évszakosat próbáltam a GS-n /heidenau/. és hibátlan. Szóval rossz beidegződés ősztől letenni a motort. Sokat változott a világ. Mostanra ugyanúgy felfogható sportnak mint a többi téli sport.
Szerintem lehet motorozni télen, ugyanúgy ahogy síelni, szánkózni, vannak akik télen kerékpároznak hóban stb. Téli sportnak kell felfogni. megfelelő motor, amennyire lehet, optimális gumiválasztás, jó öltözék és fejben való felkészültség kérdése. Sportértéke van, és élményszámba megy. Manapság már nem kell lefagyni motoron,ugyanúgy mint amikor síelsz, szánkózol stb. A motoros öltözékek többet fejlődött az utóbbi 20 évben mint a motorok. No problem at all.
Általában inkább csak simán belerohad a sós létől nem feltétlenül megtépés áldozata lett viszont abban igazad van, hogy menjenek az anyjukba akik tervezték. ....és ahogy Zoli írta torx-al szokott kijönni, igazából ha néha kiszedi az ember és rézpasztával teszi össze ami ugyan a melegedés elleni összerohadást akadályozná, de itt is segíthet.
Én most nem tudok vele menni. 2 perce kaptam ki a két telót. Viszem haza, oszt megpróbálok az egyiken szimcsót cserélni, no meg persze mindkettőben olajat.
Azt nemtom, h a pöcs japók miért imbuszos lencsefejű kiba... csavarral rakták fel azt qrva lemezt, ami tartja a sárvédőt + 2-2 csavarral a telóhoz is rögzítve van. Na a telórögzítős imbuszok faszán el vannak nyírva, az egyiket ki se tudtam még szedni. A másik kicsi 4-nek legalább alul van anyája, amit meg lehet lazítani.
Asszem rakok bele vmi másfajtát, igazándiból az se tudom, h mi a faszért kellett azt megtépni a szerelőnek, vagy mittom kinek, aki szétszedte.
Mikor a kis etz-vel jártam akkor én direkt vártam már a havat meg az esős saras időt , azzal jó volt szórakozni. A suzit már nem fogom kivinni télen , a simson kormányába meg beakad a térdem , már az se jó
Úgyhogy idén motorozás nélküli lesz a tél
Csak elgondolkodtam... a projekt emberi résztvevőit elvileg név szerint ismerjük. Akkor most vagy mindenki tőlük származik, vagy az állatok vannak többségben
Itt egy másik, ha valakit érdekel. És nincs plexi vagy spoiler, fűthető markolat, kényelmes ülés stb.
Bar teny hogy ilyen arakat en se koltok......mindent meg lehet oldani kis penzbol is:)
http://www.youtube.com/watch?v...
......szóval télen motorozni ugyanúgy sport mint ez, csak megfelelő felszerelés kérdése. Itt érdemes a nagyon márkás drágább öltözéket venni, mert összehasonlíthatatlanul jobb. Olyanban teljesen komfortos tud lenni a mutatvány. Persze a megfelelő motorválasztás is fontos. / Alacsonyabb építésű könnyebb motorok. Most már gumi sem akadály: egyre több 4 évszakos, vagy akár téli gumi közt lehet válogatni. A négy évszakosat próbáltam a GS-n /heidenau/. és hibátlan. Szóval rossz beidegződés ősztől letenni a motort. Sokat változott a világ. Mostanra ugyanúgy felfogható sportnak mint a többi téli sport.
Bár azért függ a minőségétől is.
Persze, az lesz, vmit majd beleütök otthon, amúgy elég viccesen néz ki, ott lifeg a telón.
Amúgy az inbuszos sokkal jobb.Azé.
Azt nemtom, h a pöcs japók miért imbuszos lencsefejű kiba... csavarral rakták fel azt qrva lemezt, ami tartja a sárvédőt + 2-2 csavarral a telóhoz is rögzítve van. Na a telórögzítős imbuszok faszán el vannak nyírva, az egyiket ki se tudtam még szedni. A másik kicsi 4-nek legalább alul van anyája, amit meg lehet lazítani.
Asszem rakok bele vmi másfajtát, igazándiból az se tudom, h mi a faszért kellett azt megtépni a szerelőnek, vagy mittom kinek, aki szétszedte.
Úgyhogy idén motorozás nélküli lesz a tél
9 fok, napsütés, száraz idő