Most abban bízom, hogy lakott területen (pl. a nagykőrösin befelé, vagy az M1-M7 bevezetőn) kaptak le, mert akkor "csak" 30e körül lehet, viszont ha az M0, vagy a 4-es, ott már van miért aggódni.
De most komolyan a Horn Gyula és a fején lévő ketrec jutott eszembe.
Életbe nem költenék ennyit plexire meg zselés faszságokra mint a Banditosok.
A vicc hogy gyári zselés ülést akartak eladni márkakereskedésben............Nem olyan vödörméretű kuffert mint amit a kárpitosok csinálnak hanem kinézetre ugyanolyat mint a sima de nem kellett.
Mert 42e lett volna.Nem 70-120e................42.Gyáriban.
Sziasztok.Tudnék vásárolni egy Gs 500 üzemanyagtankot,de a csutkakormányos gs tankja,nekem viszont már a 2001 es tipus van.Kérdenem,hogy a régi tank jó e az enyémre?Köszönöm szépen a segítséget!
Mondjuk arra nagyszerű volt az idő, hogy újra megtapasztalhassam milyen is (volt) nyitott sisakban motorozni. Annyira szakadt hogy kb semmit se lehetett látni lehajtott plexivel... hát mondom nem lesz gáz ez ekkora szélvédővel, felhajtom. Hát a faszt..70-80-nál is ugyan úgy kaptam a tüskéket az arcomba mint kis sebességnél.
Két vagy három hete voltam a Shoxban.. és hát véletlenül felkerült a fejemre az AGV/Diesel Hi-Jack nyitott sisak. Eddig is nagyon tetszett, de élőben sokkal jobb. Már majdnem biztos vagyok benne hogy jövőre veszek is egyet, mert hihetetlen milyen jó a cucc...(esőben meg majd arra gondolok, hogy szar-szar ez így, de milyen stílusos vagyok )
Egyébként meg elég nehéz megállni, hogy ne vegyem meg még most.. de igyekszem meggyőzni magam, hogy télen csak a garancia ketyegne róla, mert hogy 10-15 fok alatt nem nagyon venném fel az is biztos. Azt hiszem ez egy erősen emocionális döntés lesz (ritka nálam.. )
Most abban bízom, hogy lakott területen (pl. a nagykőrösin befelé, vagy az M1-M7 bevezetőn) kaptak le, mert akkor "csak" 30e körül lehet, viszont ha az M0, vagy a 4-es, ott már van miért aggódni.
Miért nem bírtam elengedni azt a Passatot?!