Na jó, ezt könnyebb motorral is hamar tanulja az ember
Nézegetem az xj900-as spritmonitor logokat, de kevesen írnak bőségesen, azt is németül Szeretem, ha van komment, nem csak az üres számok, abból lehet tanulni.
Átvételnél mint legfontosabb tudnivalónak megkaptam, hogy a motort eszem ágába se legyen orral előre leparkolni lejtőirányba, ha arra nem tudok majd tovagurulni. Ellenkező esetben külső segítségre fogok szorulni
Azt hiszem spritmonitoron is van egy-két ember aki egész keveset etet meg a Divivel...
Mondjuk egy kicsit ez is olyan (legalábbis nálam) mint a GS, alig van különbség a hajtós és a nem hajtós fogyasztásban. GS-nél, extrémitásoktól eltekintve kb 5 deci volt a difi, itt meg talán egy liter.
Nem megszokott terepem nekem se. Egy adatom van csak, amikor az Egér útról szötymörögtem be a Hungária gyűrűn a felvonulási térig, délutáni csúcsban, akkor 5.9-et mutatott a Yaris mérője. December volt (a Pecsába mentünk a Világvége fesztre), de meleg motorral indultam, mert előtte Fcsurgóról mentünk be Budaörs felől. Csodát azért nem tudok tenni (bár leállítgatva azért valamivel jobb lehetett volna, volt ott piros lámpa bőven)
Motorral viszont ha véletlenül betévedünk Nagyfaluba, az nem szokta észrevehetően rontani a tankot. Valószínűleg a kisebb tömeg miatt kisebb a szívás is, ha mégis fékezni kell
Kíváncsi lennék rá BPi normális napi közlekedés esetén mennyire jönne ki az átlagfogyasztásod. Az általam hajtott járművek fogyasztását vezetem, de csodák nincsenek.
Egyszer úgy odaadnám neked a 900-zat, hadd tudjak utána szörnyülködni... elvileg 24 literes a tankja, de szerintem ez 400 kilométernél többet nem nagyon menne el ennyivel...velem biztos nem. Kíváncsi lennék alattad lemenne-e mondjuk csak 4,5 literig a fogyasztás
Persze, kocsival nekem is marha nehéz, főleg, hogy nincs rajta semmi aerodinamikai tuning De mivel vannak, akik előttem már megcsinálták, bizonyára nem lehetetlen
(EGYSZER megvolt fedcomp szerint anyámékig a 3.0 liter, de az a lejtősebbik irány, és az is még csak a fedcomp és nem a kútfő... ráadásul a rohadt mérő folyton resetel, ha leállítom a motort, szóval a rekordokat meg se fogom tudni mérni soha - legalábbis a beépített műszerrel tuti nem )
Viszont motorral rendszeresen és lazán menni szokott... tegnap is 2.81-es átlagot kaptam a kúton. De télen mindig menthetetlenül 3 fölé megy ez is, a hideg nagy úr
Én még nem tudtam 3l alá levinni a Yaris átlagát a standard 23km-es távon Ami az egész tankokat illeti, még 4 alá se - de dolgozom rajta Főleg, ha jobb idő lesz. Ja, hogy akkor főleg motorral járok...? Így járás
Nekem is megvolt tegnap az eső. Reggel csak a zoknimat kellett kicserélni, este már több víz jött át...
Reggel 4 fok, teszt. Az új kesztyűm fűtése sokkal gyengébb, mint a régié - nemigen lesz ez jó fagyban.
Fagyos ködöt pedig többet nem vállalok be, ez biztos... legjobban az zavar ilyenkor, hogy sötétben esőben-ködben a szemembe világítanak a szembejövők, és olyankor csak találgatok, hogy merre lehet az út
A tegnapi nap nekem sikerült reggel és délután is esőbe menni de nem volt hideg, ma 5 fok volt reggel nálunk ami elég hideg, de esni legalább ma nem esik.
Ha már spór van.
Nézegetem az xj900-as spritmonitor logokat, de kevesen írnak bőségesen, azt is németül Szeretem, ha van komment, nem csak az üres számok, abból lehet tanulni.
Átvételnél mint legfontosabb tudnivalónak megkaptam, hogy a motort eszem ágába se legyen orral előre leparkolni lejtőirányba, ha arra nem tudok majd tovagurulni. Ellenkező esetben külső segítségre fogok szorulni
Amúgy persze, hogy segítene. Kérdés, hogy az utasok díjaznák-e Valamint nem sportszerű, mondhatni csalás
Mondjuk egy kicsit ez is olyan (legalábbis nálam) mint a GS, alig van különbség a hajtós és a nem hajtós fogyasztásban. GS-nél, extrémitásoktól eltekintve kb 5 deci volt a difi, itt meg talán egy liter.
Motorral viszont ha véletlenül betévedünk Nagyfaluba, az nem szokta észrevehetően rontani a tankot. Valószínűleg a kisebb tömeg miatt kisebb a szívás is, ha mégis fékezni kell
(EGYSZER megvolt fedcomp szerint anyámékig a 3.0 liter, de az a lejtősebbik irány, és az is még csak a fedcomp és nem a kútfő... ráadásul a rohadt mérő folyton resetel, ha leállítom a motort, szóval a rekordokat meg se fogom tudni mérni soha - legalábbis a beépített műszerrel tuti nem )
Viszont motorral rendszeresen és lazán menni szokott... tegnap is 2.81-es átlagot kaptam a kúton. De télen mindig menthetetlenül 3 fölé megy ez is, a hideg nagy úr
De mivel nyáron 7 literrel jártam motorral a 6-os fogyi kocsival nem rossz.
És kisebb fogyasztással bár lassabban mint motorral.
Reggel 4 fok, teszt. Az új kesztyűm fűtése sokkal gyengébb, mint a régié - nemigen lesz ez jó fagyban.
Fagyos ködöt pedig többet nem vállalok be, ez biztos... legjobban az zavar ilyenkor, hogy sötétben esőben-ködben a szemembe világítanak a szembejövők, és olyankor csak találgatok, hogy merre lehet az út