Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mint Hölgyként egyedül, gondoltam...
Doki eltünt, de a TITING itt maradt
Nem érzem én magam egyedül hisz olyan sokan itt vagytok
Sziasztok! Ezt a fedelet keresem eladóba: http://www.kephost.com/images4...

Akinek van akár karcos akár ép, az kérem jelezze, mert átvenném emberi áron. Csavarok is kellenek, legalább 2db.
Köszönöm!
A nagy kattanás valóban Akksi! nekem is csinálta, azonnal cseréld le!
És 10W40 olajat rakj bele! ha sűrűbbet raksz és nincs nyári kánikula a hidegindítás érezhetően nehezebb!

A kopogás,lánc szelep.....sokminden lehet, vidd el valakihez.
tudja valaki, hogy mi a 04'-es kék GS500 asok színkódja?
én találtam vagy 3 félét
a kopogásra egy tipp: nekem a generátor "forgó"- részéből tört le egy mágnesdarab. (állítólag a betolós indítás okozhat ilyet ) alapjáraton (1100-1200)szabadon garázdálkodott az elszabadult darab , magasabb fordulaton a centrifugális erő stabilizálta a helyét, akkor megszűnt a jelenség.
a nagy "kattanás" egyértelmű akksiproblem...
Titting
Üdv Mindenkinek! Nem találkoztatok olyan hibával, hogy alapjáraton nagyon kopog valami blokkban? kb 2000felett nem hallom már...eddig nem volt ez a jelenség, nemrém volt szervizben olajcsere stb, minden rendben volt. Most is szépen megy, de az alapjáraton a hangja nem túl szép...Mikor elindítottam (már elég rossz a akksi) forgatta forgatta egy nagy kattanás aztán újra forgatta...ezt már csinálta néhányszor, de nem volt semmi sem utána...ha fel van töltve az akksi szépen indul meg megy, de alapjáraton a hang az szörnyű, mintha valami dízel lenne... :( nincs esetleg valami ötlet?
Igen persze :) Reméljük a napokban be is regisztrál majd :)
üdv a fedélzeten !
érdeklődéssel várjuk a Hölgyet. l Móni legalább nem érzi magát 'egyedül". ( felkészítetted az esetleges lelki traumákra ? "Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel !" )
Remélem lesz még jó idő, ma teletankoltam a gépszerkezetet.
Sziasztok! Remélem mindenki jól van :) Sajnálom hogy ilyen sokáig nem néztem felétek... De össze jöttek a dolgok rendesen körülöttem.. :( Na mindegy majd lesz vhogy :) Jövő héten lesz egy kis kipufogó tuning hogy morcosabb hangja legyen a Suzinak,és persze benne lesz a 30K km is :) Amíg lehet mocival akarok közlekedni.. De hát még alapból naon jó idő is van :) Mit ad isten milyen kicsi a világ.. Pécelen össze futottam XJ900-as fórum társunkkal is.. És sikerült toborozni egy hölgyet is a Gs500-as táborba :) Röviden ezek vannak most :)
Ez így is van :))
Valami olyasmivel, hogy télen úgysem nagyon motoroznak az emberek.
Nem indokolták meg, miért? Esetleg meg kell várni, míg elolvad a hó a hágókon, mert egyesével hajtják át őket, egy pálcával hajtva?
Szíjam van 4db:-)))
Vettem őket, mint ha muszáj lenne.....mert ugye hosszabb---hosszabb....
Oszt kiderült, hogy a gyári szám közelébe sincs....
Ime a példa: Ez 3 hete készült kép Na melyik szíj 747-es vagy 751-es?


Azért hittem, hogy 70-es, mert egyrészt úgy lett véve.....
De mindjárt megyek le úgy is a garázsba, és még azt meg akarom nézni, hogy nem e fúrt.... mert lehet hogy cikkszám alapján 50-es, de ugye a fúrt, akkor az más téma....

Az tény, hogy 50-estől GPS-el mérve nem rossz a 81km/ó:-))
Főleg úgy, hogy a SIMA 50-es SR meg csak 59-el végződik....
Szóval ennyit számít egy variócsere, sportcső, karbi....hiszen más nincs más.

Görgőm is van egy rakat, hiszen próbálgatom. Szóval van 4-4,8-5,5-6,5-6,7-8g-os szett akinek kellhet:-))
Igen az R17-töl . Korrekt és volt minden. Volt ahol azt mondták, hogy "lengyelországbol jön de csak majd tavasszal"
R17-től?
Tőlük nekem is megjött másnapra..... az ilyen boltot szeretem.
Rendeltem pár cuccot a Scooterracingtől....(Győr)
Vasárnap.... Ma péntek van, és még sehol semmi.....
Van egy másik bolt (NAGYON OCCCCCCÓÓÓÓ!)
A bolt Romániában van, de magyar az ipse.
Vasárnap rendelek, hétfőn reggel utalok, kedden délben itt van....

Tehát mi lehet a gond?
Szerintem az, hogy webshop....vagyis NINCS semmi készleten. Ők megrendelik - majd rárakják a hasznukat - és postázák.... ezért nincs itt 1-2 nap alatt.
Ez tényleg csúcs jó móka lehetett. A BW's még alkalmas is rá. Közel áll az ilyen terepes motorozás hozzám is. Régebben még MZ-vel a rácalmási tankpályán ugrató versenyt rendeztünk. Becsíkoztuk a homokot és mértük, mint a távolugrók, hogy hol ért földet megint a kerék. A karbantartás leírást köszi, tényleg az amúgy is uncsi téli estéken jó elmotyorékolni rajt. Ha elakadok akkor majd még kérdezlek
Amit leírtam inkább karbantartása ,hogy sokáig üzemeltethesd gond és költség nélkül.....
Mi több te is meg tudod csinálni a hosszú téli estéken....és akkor a szezonban csak húzod neki

Amúgy nagy álmom.

túlélőtúra
Egyszer én is kaptam katalógusból kikukázott "rövid" szíjat....mire rájöttem ,hogy az a ludas....szóval azért nincs már sok hajam
Te sem vagy áramvonalas pihe lélek....szóval kiba jól megy a 70-esnek hitt robid!
Karbit még csak annyira buheráltam ,hogy tiszta mint a patyolat..és vágtam bele egy fedél tömítést...azóta kívülről is száraz
Van egy csomó súlyom..és egy minta szíj..ha elugrasz...akár végig is próbálgathatjuk,hogy mi lenne a te motorodnak ideális....bár a görgő méret sok esetben (gyártó függően Malossi meg a másik) változik..A garázsban majd meglesem ,hogy mekkorák vannak....meg én is esztergáltattam kicsit nagyobb átmérővel.(bejött
Amúgy a tuning varióknak hosszabb görgőpályájuk van mint a gyárinak (ez benne az okosság))
Nem, mert a TEK- esek nem civil ruhásak!
Szóval ez egy "TEK"-es
A sötét jelenetnél mikor koccan a másik autóval , akkor látni a villogója fényét. Mivel a szélvédője mögött van, ezért nem látni a tetőkamerával. Ezenkívül a szirénája hangját is hallani, ahol éppen nincs az aláfestő zene. A rendőrrel meg azért vitázik. mert Ő van magasabb rangban a civil autós civil akciócsoportos.