Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úristen

Amikor a fedcomp 60-as átlagtempót mutatott , 4db 155-ös téli(!)gumin (nem ám 2db 120-ason), 2 emberrel, 20-25 kiló almával meg mindenféle bevásárolmánnyal együtt, 880 kilós kaszniba rakott literes sornégy kevesebből jött haza a Nyírségből Már sorolni se bírom a handicapeket

...ezeket a zabagépeket komolyan napi használatra szánják...?
Dobogókő kimaradt!
Én meg szétszedtem darabokra.
fogyasztás 4,5 -5 liter....ez a kis pöcsköszörű egy zabagép. gondolom belejátszik a 130-as hátsó 120-as első gumi...a nagy testem...és a nem spórolós tempó.
Amikor Győrbe?Kecskemétre,Velencére mentem a robival...átlag 60-as tempó (gps) akkor is ennyit kajált és a városban is. Belenyugodtam
Az enyémben egyetlen "tunning" van....a stage 6 légszűrő...ami a gyári helyre kompatibilis.
Én a varióval operáltam Teflonoztattam a nyomólapot...0,5 tizedet esztergáltam le a tengelyből.. A vario házából köszörültem,mert full nyitáskor az ékszíj csiszatolta a ház bordázatát....azaz ettől nem tudott teljesen kinyitni. (lehet ,hogy nálad is ezért marad benne pár km.) A bronz paszta és a szilikon minimális használata számomra érezhető javulást mutatott a vario reakciójában és az élettartam javulásában. 26000 km alatt azért pár szíjat és variot elhasználtam.
Jahh..egyet kihagytam....a kontraszt rugót sárgára...erősebbre cseréltem. (nem vagyok kicsi...de a dinamikus gyorsulást szeretem ) A két ütem fordulaton erős...ergo ettől később kapcsol fölfelé.
Szintetikus olaj....hááát ez az én mániám...hiszek benne...nálam bizonyított (autóban,motorban,robiban) Amúgy saját motort használó futárok is ebben erősítettek meg..
Tökéletesebben ég el...jobban bírja a magas fordulatot...és valljuk be egy robogót azért a többség nem nyugger tempóban hajt.
...és most őszintén, nem jobban megy a 900-as?

(Azt már meg se merem említeni, hogy a 650-es nálam kevesebb, mint a felét )
Köszi szépen. Végig zongorázom, de a Blu nem ért teljesen egyet veled.
6,5-öt nekem a 900-as eszik ha cibálom neki.
Ez sajnos igaz szerintem minden régebbi 2T mocira:-(((
De ugye inkább ez kopjon, mint a nagyvas....Én így vagyok vele.

Neked mennyi a fogyija?
Nálam a fekete olyan 5 környéke (sima 50-es)
A tunningolt megeszegeti a 6,5-öt is - no meg ~ 1000km-eként a 3000ft-os olajat
MÁÁÁÁ megint a FULL SYNt olaj:-))))
És mit csinálsz? KENED a variót?
Minden oldalon KIFEJEZETTEN mondják, hogy NEM SZABAD semmivel kenni, fújni a variót - kivéve ami ezt igényli (Pár Peugeot moci, no meg néhány Stage6 varió)

Nekem az egyik egy állóhengeres mina SR....most azzal küzdök.
(70-es henger, 21-es karbi, polini speed varió....)
Jelenleg tényleges 81km/ó a vége (a gyári óra már kiakadt rég:-)
De küzdök vele, mert szerintem ez kevés....a szíj meg eleve nem is megy ki teljesen, tehát van még benne 10-20 plusz km/ó

Ebbe Én is fullos olajat teszek, de csak azért mert eleve nem 50-es henger van rajta, így sokkal nagyobb a hő.
A fekete ami itt állt a ház előtt az meg fekvő mina.....
Friss idö van remélem esni nem fog. Hétvége óta nem volt idöm motorra ülni.
Ne is beszéljünk róla. Azt hittem a hondások komolyan gondolják a fejlesztéseket. Erre kihoznak egy 50cm3-vel nagyobb, de 22 LE-vel kevesebb gépet, mint az előd és hivatkoznak, h a nyomaték az viszont hűha.

A cbr fórumon pont most megy az elemezgetés erről (http://forum.index.hu/Article/...), eddig senkit nem győzött meg az új. Persze biztos, h van benne új technika, meg modernebb, mint a régi konstrukció, de nemtom, h a motorerőt minek kell visszavenni. Miért baj, ha egy sport-túra gépnek van ereje.
Elég haszontalan motornak néz ki. Az árából biztos lehet majd valami rendeset is venni.
Gratula!
Álló Minarelli. Az enyémben 26 ezer van.
Szereti a full synt 2t-t! En minden második tankolásnál egy kis kupaknyi olajat a tankba is beleöntök.
Most hogy megvetted..érdemes kipucolni és lekezelni a vario környékét....önindító szabadonfutója is szereti a tisztaságot és egy kis zsírt. Varió ahol a görgők mászkálnak és a tengely amin csúszik elvileg száraz. Én speciel a görgőpályák oldalára és a nyomólap megvezetésére minimális bronz zsírt kenek. (éppen hogy nem száraz) ellenőrizd a vezető patkókat (műanyag) ,hogy nem e kopottak...ha kell inkább cseréld mert különben megeszi a görgős kúp oldalát és akkor zörögni fog..
Bármilyen hülyén hangzik én néha fújok szilikont a szíj belső közepére. Az elején kicsit csúszik majd de később olyan önkenőssé válik és pontosabban kapcsol. Ha elakadnál vele...van egy csomó görgőm tesztelés és a varió pontos beállításához.
Ha a görgőkön kis kockásodást találsz az még normális...de ha kb. 1,5-2 milliméter a külső ívhez képest akkor már csere.
Ha ne adj Ist variót kell cserélned előtte szólj vagy linkelj ,hogy mit tennél bele.
...na uff
http://www.motorrevu.hu/hirek/uj_negyhengeres_belepomodellek_a_hondatol
_cb650f_es_cbr650f
Újdonság a Hondától, nyomatékra hangolt 4 hengeresek, teljesen új fejlesztés.
Ja, az se sz@r, de nem azt akartam linkelni
Napelemes cserép?
Fussunk neki még egyszer!

Szóval inkább ezt: GSXF

Hozzásegíthetnétek némi extrához 1-1 like-al

Ezt kellene like-olni a Shox Albumában!

Köszi!
Én is hasonlóan.
10-es és terepmintást keresek. 120/90-10 130/90-10
Túl sok keresgélést nem kell tenni.
Valami robigumit kéne rátenni.
12-es talán.
Én gumit keresgélek rá most.
Elraktam..............hol ide,hol oda,hol amoda.Ahova ami fért.
A tuningokat kiárultam maradt széria 50-es.
Most már 5-6 éve porosodik.
Kéne egy NRG váz meg idomok hozzá.