Zsír gumik Debrecenből 1 nap alatt. Nekem 65 a vége 50 kényelmes utazó. Többet nem is várok tőle, meg nem is értek hozzá. De csodálom azt az elhivatottságot ahogy ti nekiláttok tökéletesíteni. Ha gyorsabban akarok menni felülök a nagytesóra.
A régi Yamaha MINT-em is 5-öt evet, pedig ugye ismert mekkora....
Alapjaiban mind a 2 SR-t is belőttem 5L-re.....
Most a "nagy" azért eszik többet, mert ugye azt hittem 70-es, és adtam neki 21-es karbit. Plusz ugye Sport szűrő, Leovince cső....vagyis nyitott kissé...de megy is:-)
Akinek a fogyi a számító tényező?
4T robi.....
nem is megy, de csak 1-2L-ert eszik....
Lehetséges!
A tárcsák teljesen összenyomva 16,8mm vagyis a büdös életbe nem fog a 16,5-ös szij felmenni.
Ez ügyben lehet megkereslek....
Tegnap sajna kiderült....
NEM 70-es a henger.....darabokra szedtem, mert tényleg már dührohamot kaptam, hogy mindenkinek (sokaknak) megy 75 környékén a sima 50-es.
Ekkor láttam......Polini.....cikkszám....
Net - rákeresés....
Ez bizony csak 50-es....
Szóval meg is nyugodtam egy pillanatra. Ha 50-es, de megy 81-et, akkor az azért jó:-)))
A fullos olaj? Ebbe Én is azt használom, mert érezhetően többet megy, mint a pókos.....
Ez csak poén volt részemről itt....
Most nézegetem....
70 környékén már meglehet csinálni 70-esnek....
A dilema? még teszek hozzá egy kicsit és lehet venni egy másik mocit... vagy fedezi a 2014-es túrát ez az összeg.
Szóval egyenlőre befejeztem az építést. Majd meglátjuk mit hoz a tavasz:-)))
M5-ös főfúvókád (dellorto) nincs véletlenül 70-80 közt?
Adnék cserébe M6-ost:-)))
Mert ha viszont 50-es, akkor ne zabáljon már 6,5-öt:-)))
Még ha a robin tényleg csak ON és OFF állás van a gázkarnál:-)
Ja! Ezer fordulattal előbb jön a nyomatékcsúcs, ami azért számíthat. A 87 Le-t sokan kevésnek találják, de pont ettől lesz nyomatékos középtartományban, ahol leginkább használatban van, a Hornet elbűvölő 102 Le adata úgyis csak magas fordulaton jön, tehát gyakorlatilag délibáb, cserébe ehhez alul még gyenge is. Szóval szerintem rendben van ez a koncepció. Állítólag jó a fogyasztása is. Külsőre sztem semmi különös. Pl. a váz kimondottan kommersz megjelenésű, persze ettől még valószínűleg kiválóan funkcionál és kezesbárány. Kicsit lehetne könnyebb. Szívesen kipróbálnám.
A régi Yamaha MINT-em is 5-öt evet, pedig ugye ismert mekkora....
Alapjaiban mind a 2 SR-t is belőttem 5L-re.....
Most a "nagy" azért eszik többet, mert ugye azt hittem 70-es, és adtam neki 21-es karbit. Plusz ugye Sport szűrő, Leovince cső....vagyis nyitott kissé...de megy is:-)
Akinek a fogyi a számító tényező?
4T robi.....
nem is megy, de csak 1-2L-ert eszik....
A tárcsák teljesen összenyomva 16,8mm vagyis a büdös életbe nem fog a 16,5-ös szij felmenni.
Ez ügyben lehet megkereslek....
Tegnap sajna kiderült....
NEM 70-es a henger.....darabokra szedtem, mert tényleg már dührohamot kaptam, hogy mindenkinek (sokaknak) megy 75 környékén a sima 50-es.
Ekkor láttam......Polini.....cikkszám....
Net - rákeresés....
Ez bizony csak 50-es....
Szóval meg is nyugodtam egy pillanatra. Ha 50-es, de megy 81-et, akkor az azért jó:-)))
A fullos olaj? Ebbe Én is azt használom, mert érezhetően többet megy, mint a pókos.....
Ez csak poén volt részemről itt....
Most nézegetem....
70 környékén már meglehet csinálni 70-esnek....
A dilema? még teszek hozzá egy kicsit és lehet venni egy másik mocit... vagy fedezi a 2014-es túrát ez az összeg.
Szóval egyenlőre befejeztem az építést. Majd meglátjuk mit hoz a tavasz:-)))
M5-ös főfúvókád (dellorto) nincs véletlenül 70-80 közt?
Adnék cserébe M6-ost:-)))
Mert ha viszont 50-es, akkor ne zabáljon már 6,5-öt:-)))
Még ha a robin tényleg csak ON és OFF állás van a gázkarnál:-)
Lehet tanksofőr volt az uralon túl csak leszerelt.
Igen és tudom csak óvatosan!