Pontosan! Teljesen jó. Aki motorozik, az ne akarjon autóban ülni, mert nem arról szól. Ezért nem értem Doktor úrat sem, aki 100-nál szélvédelmet akar. Ésszerű határok között még a szélérzet is hozzátartozik a filinghez. Egy jó plexi már elég lehet, felesleges körbe lemezezni a motort. Legalábbis az én ízlésem szerint.
Én zömmel 1-2000 Km-es 3 napos túrákra használom.
Teljesen jó.
Jövőre ha idő engedi szerintem fog menni 3-4000 egy hét alatt.
Feleslegesen sok cucc nem kell.
Úgyis 8-10 óra motorosruhában lesz lenyomva minden nap.
Nem lepődök meg, amit írtál, pedig ez csúcs a kategóriájában. Egy túra gép a kényelemről szól, de nehézkesek, aránytalanok egy motorkategóriának, szememben kevésbé motorok, túl sterilek, a sebességet sem érezni rajtuk, nem elég direktek a visszajelzések semmilyen téren. A kisebb játékosabb motorokat kedvelem én is inkább. Azokat viszont nem értem, akik nem túrázásra is ilyen gépeket használnak, már pedig a magyar motorosok jellemző néhány 100 km-es túráit nem sorolnám ide, a jellemzőbb rövidebb utakról, város stb. nem is szólva. Szóval, ha nincs kihasználva kb. olyan nyűggé válik mint terepjáróval araszolni a városban. Nem véletlenül írod, hogy a street élvezetesebb. Az allrounderekben több fantáziát és élményfaktort látok és azokkal is lehet túrázni.
Nem küldtem neki akkor de annyi lejött hogy nehéz de alacsony súlypont.A blokk húz rendesen de nekem túl steril.Olyan furcsa az enyém után.Olyan van de nem mozgat meg semmit.Ehhez képest az enyém tényleg a lábad alatt csaholó foxterrierhez hasonlít.
Nem rossz csak más.És olyan csatahajó érzés szóval mint az egysínű vasút.A súlya miatt és a lágy felfüggesztés közre játszása okán a szar utakon is jól elboldogul.Nem pattog csak sztoikusan megy előre.
Két dolog ami nem jött be.A váltó beveszi gond nélkül a fokozatokat rövid úton de semmi visszajelzés.Mintha egy tál vajban járna.És mivel nincs fokozatkijelzés a f..sz tudja hanyas fokozatban megy.Szerencsére mindegy mert szerintem 3-asban is elindulna.
A másik az a hülye egyen fejidomos csigacsáp tükör.
A linkelt térkép szerint a szajoli Közösségi ház és Könyvtár volt a cél. A könyvtáraknál időnként van olyan, hogy "megbocsátás napja", amikor késedelmi díj fizetése nélkül vissza lehet vinni a hónapokkal-évekkel korábban kikölcsönzött könyveket, ha elfelejtette visszavinni az ember.
Gondoltam, ez is egy ilyen túra lehetett, de aztán rájöttem, hogy november elsején biztos nincs nyitva semmilyen könyvtár, úgyhogy visszavonom a feltételezést, hogy vannak ilyen elmaradásaid
Egyszer velem megesett hogy megkértem a többieket hogy tolják kicsit arrébb a benzinkúton a motorom (útban volt én meg a kasszánál), hát volt meglepetés hogy milyen nehéz szarral motorozom
Próbáltam Dani barátom 1200-es Banditáját.Nekem elég meggyőző volt.A 900-hoz képest pillekönnyű irányítani,elég khmm....nyomatékos,és kb 100le elég sokmindenre elég
Teljesen jó.
Jövőre ha idő engedi szerintem fog menni 3-4000 egy hét alatt.
Feleslegesen sok cucc nem kell.
Úgyis 8-10 óra motorosruhában lesz lenyomva minden nap.
Nem rossz csak más.És olyan csatahajó érzés szóval mint az egysínű vasút.A súlya miatt és a lágy felfüggesztés közre játszása okán a szar utakon is jól elboldogul.Nem pattog csak sztoikusan megy előre.
Két dolog ami nem jött be.A váltó beveszi gond nélkül a fokozatokat rövid úton de semmi visszajelzés.Mintha egy tál vajban járna.És mivel nincs fokozatkijelzés a f..sz tudja hanyas fokozatban megy.Szerencsére mindegy mert szerintem 3-asban is elindulna.
A másik az a hülye egyen fejidomos csigacsáp tükör.
Gondoltam, ez is egy ilyen túra lehetett, de aztán rájöttem, hogy november elsején biztos nincs nyitva semmilyen könyvtár, úgyhogy visszavonom a feltételezést, hogy vannak ilyen elmaradásaid
A bandit sem egy kis pille.Bár szerintem inkább csak alacsonyabban van a súlypont.
Egy 190 kilós gép na az könnyű.
A fekete nem szín.
Csak elnyeli a fény teljes spektrumát.Nézz utána.