Valójában épp a sima nem jön be- Fás fék? Hát biztos, ezt mire érted? Fejidom meg bejön azt kész! Látod van, akinek az a gülü szemű triumph is tetszik!
A pr3 első guminak a szélén a legpuhább puha rész 25-25 százalék, míg a pr2-nél ez csak 20-20. Egyébként az első gumik középső "kemény" része az ugyan az a keverék mint a hátsók szélsői.
bocsánat...de a nagy spórolásban az ER% nem spórolta meg a nagyobb árát?
Micsoda dolog ez?
Nekem egy autó árát spórolta meg a GS..
Amúgy mi lesz az ER fórummal nélküled?
Hűtlen dög!
Jahh amúgy tényleg jobb lett a nagy kerékkel...de szerintem a Pilot road 2 miatt.
Az átfaragás pedig az olyan emberek sajátossága akik kísérleteznek,próbálkoznak....mert valami késztetést éreznek...
..hátha bejön alapon.
A véleményem jó. De a 2-ről is. Igazából a 3 abban jobb lényegesen, hogy nem csak esőben dolgozik jól, mint a pr2, hanem akkor se érhet akkora meglepetés ha például csak enyhén nedves az út, vagy vízátfolyás, locsolókocsi utáni nedves felületre hajtasz szárazról. De nekem nem volt, ezeket csak különböző topicokból meg tesztekből tudom. Meg olyat is hallottam hogy a mikrolamellák, ha nem kizárólagosan aszfalton használják a motort hajlamosak telemenni kicsi kavicsokkal. Nekem pl ezért nem PR3 van, hanem "csak" 2.
Egyébként mi ez a kérdés? Adsz a véleményemre?
Zoli meg megmondja majd úgyis hogy ő lazán pofára tud esni bármivel aminek PR2 van az elején... de igazából akkor is ha nem
Az egy összevagdalt Road2.
Szélsőséges esetekben (vizes, poros aszfalt) lehet jobb, de láttam róla képeket, hogy egyeseknek a vágások mentén darabokban vált le a minta. Gondolom nagyobb tempónál.
Komolyan, miután lenyomtad anno azt a 200 motoros életmű dumát- és még rátromfoltál a sok hülyeséggel, amit az Er- ről írtál, amit azóta se tapasztalt ilyet senki, nem gondoltam volna, hogy ezt még valamivel meg bírod überelni!
Ez a kémsztori nem semmi, gratulálok!
Na jól van vár a műszak , nem érek rá tovább örültem hogy végre felrázódott az unalmas őszi élet- itt is!
Ezres nem lesz, igazából a ZRX -re hajtottam volna, de ezt te is tudod.. Az nem jött össze, nem anyagi okokból. NA ha már előkerültél, meg amúgy kurva okos vagy mindig, turbékold már el nekem hogy mi a véleményed a Michelin Pilot Road 3 gumiról?
Jók a megérzéseid! Kolondrum nem őszinte, taktikázós figura, de most elszámolta magát. Nagyon nyomulós! Megpróbál olyan hangot felvenni mintha már évek óta köztünk volna és megpróbál olyan kapcsolatban lenni velünk mintha már évek óta barátok lennénk. A fának előbb a törzse nő csak utána a koronája és nem fordítva. Rendkívül visszatetsző a magatartása. Kolondrum egy kém, aki befurakodott ide és azt próbálja elhitetni velünk, hogy egy időben ismerkedtünk meg és régóta barátok vagyunk vele. csak azzal nem számolt, hogy észrevesszük az akcentusát.
A fás az a szar tokico 2 dugós úszó nyereg amit mindenre ráaggattak a köcsög japok ahol spórolni akartak 200 jent.
...bár az arrowmax után bárminél ezt érezném
Ennyi a különbség a mintát leszámítva.
Persze hogy adok, mert nálad úgysem volt olyan amiben ne találtál volna hibát!
Pofára mással esett.De azok legalább nem hozták rá a frászt.A PR2 igen.
Micsoda dolog ez?
Nekem egy autó árát spórolta meg a GS..
Amúgy mi lesz az ER fórummal nélküled?
Hűtlen dög!
Jahh amúgy tényleg jobb lett a nagy kerékkel...de szerintem a Pilot road 2 miatt.
Az átfaragás pedig az olyan emberek sajátossága akik kísérleteznek,próbálkoznak....mert valami késztetést éreznek...
..hátha bejön alapon.
De a régebbi botlábú kicsit fás fékű igen nem szép fejidomos darab.
És túrára kissé nehezebb felpakolni.
Bár tény hogy a szerelem vak de ennyire?
Egyébként mi ez a kérdés? Adsz a véleményemre?
Zoli meg megmondja majd úgyis hogy ő lazán pofára tud esni bármivel aminek PR2 van az elején... de igazából akkor is ha nem
Azt hittem jobb mint a PR2 ,ezek szerint nem?
Szélsőséges esetekben (vizes, poros aszfalt) lehet jobb, de láttam róla képeket, hogy egyeseknek a vágások mentén darabokban vált le a minta. Gondolom nagyobb tempónál.
Komolyan, miután lenyomtad anno azt a 200 motoros életmű dumát- és még rátromfoltál a sok hülyeséggel, amit az Er- ről írtál, amit azóta se tapasztalt ilyet senki, nem gondoltam volna, hogy ezt még valamivel meg bírod überelni!
Ez a kémsztori nem semmi, gratulálok!
Na jól van vár a műszak , nem érek rá tovább örültem hogy végre felrázódott az unalmas őszi élet- itt is!
Széles utat, meg gumifákat nektek!
Elnézést hogy nem szó szerint idézek. De az ER-5 az már nem belépő a nagymotorok világába, hanem maga a nagymotor.
Szóval ezek után akkor mégis minek a Z?
Abból is a rondábbik?
Még mielőtt bele élnéd magad- ha elmegy megmondom miért adtam el. NEM rejtett hiba, vagy ilyen okok miatt. Ha nem akkor meg marad, nincs vele gond!
Kolondrum- doki húzzatok bele addig feltartom őket!