Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én megértem, sokszor vannak hasonló gondolataim.
Pedig nekem nem is volt még igazán rossz tapasztalatom.
Még nem raktam fel, várok mint te, de itt a szuzukiban 6ért cserélik!
Azon is gondolkodom, hogy esetleg én kicserélem, hiszen adtak hozzá egy patent szemet is.
Ha a régit levágom, szét se kell nagyon szedni a mocit, csak a lánkerékcseréhez!
Nem szarozom ilyennel...... a gyári 32.000-ret bírt ebbe már 34000-van és még tudnék fesziteni, csak valami kattog és nekem nagyon úgy tünik hogy a lánckeréken a lánc........


Legalábbis megnéztem mindent és a csapágyaktól nem jön hang......
de mindegy.....




Szóval 30 pénz.....ez egy dolog....csak ugye a meló....
Erre nekem azt mondták hogy Én ne álljak neki egyedül.....
és ki tette fel? (mennyiért?) mert ez még a másik NAGY kérdés....


Én az adonyi szerelőmmel csináltam tavaly, de jelenleg nem elérhető és félek hogy ha sikerül is 2-3-4 hetet mond.....
OoLCSÓBBAN IS VEHETSZ, HISZEN TUDOD, CSAK AZ NEM ILYEN.
Van 11ér és 15é is.
22500+ A 2 LÁNCKERÉK , ÚGY30
Hát ez gáz!
Sztem keress másik pasit, biztos volna pár motoros jelentkező!
Bocsi csak vicc volt hiszen tudom a szerelem !
De mennyié? Hiszen valahol 30-at írtál...anyiért BÁRHOL megvehetem:-)
Nem nagyon fűlik hozzá a foga. Finom női praktika? no comment. De sehogysenem...
Erőltesd egy kicsit! Kedvet kell csinálni neki hozzá! Vannak erre finom női praktikák.
Hát én magyarázzam neked ?
Egyébként nagyon jól néz ki a motoromon! Múltkor vezette egy kicsit (kénytelen volt... ) reméltem elkapja a gépszíj, de nem történt semmi.
motorozott, volt vmi gépe, de sok a rossz tapasztalat, és nem akar felülni. Főleg, h miket mesélek neki, mik történnek az utakon...
Miért nem akar?
Nem tudja mi a jó?
Hi!

Ez csak a sóhajtás volt, mert Zs nem akar mocizni... Csak mégis jó volna!

mindketten külön moccal megyünk melózni.... aztán gurulni...

Különmoccal gurulni és külön irányba is?
BP. XX Jókai u.45
06 20 425 6333 0620 923 8057

www.motorbonto.uw.hu

Ha gondolod megrendelem neked holnap, és hétfő kedden meglesz. Akkor csak egyszer kell jönnöd, az átvételre és a fizetésre. Vagy utalsz nekem, megveszem és Teca partyn átadom!
No, van itt egy-két változó csattogás ügyben. Baromi nehéz lesz így gyógyítani. Gyakorlatilag mindent érintettünk, amitől mén a masina! Egy jó fülű szerelő azonnal megmondja, hogy mi a bajság. Mint pl. az ismerősöd. A karbiszinkron sohasem árt... én azonban, inkább a mechanikát nézetném át. Ha csattog, akkor mindenképp...
Akkor szerintem nem is melegítette. ;)
Nem kellet volna!
Ja és tudom, hogy a kérdésed minősítetted.
Nem azonnal csinálta, úgyhogy 1 napot legalább.
Ettől persze még felmelegíthette volna.
Az én kérdésem minősítettem.
Szóval, mennyi időt állt a motorod a szervizben állítás előtt?
Azt mondta tegnap a srác, hogy a karbiszinkron nélkül a szelep csattog. Mivel én nem értek hozzá, nem tudom, milyen alapja van ennek.

Nem hülye kérdés csak nem tudom a választ.
De a fickó motorszerelő, csak tudja mit csinál. Remélem.
Igaza is lehet akár. Nagyjából azonos az intervalluma mindkettőnek. Bár a csattogás az inkább fémes hang...ha a karbi nem jó, akkor az inkább kopog. Éppen úgy ahogy a rossz gyújtásbeállításnál előfordul.
Hülye kérdés: Teljesen hideg motornál állították a szelephézagod?
Még valami:
Tegnap azt mondta nekem egy srác, hogy a szelepállítás karbiszinkron nélkül lófüttym és azért is csattoghat tovább. Vélemény?