Még nem raktam fel, várok mint te, de itt a szuzukiban 6ért cserélik!
Azon is gondolkodom, hogy esetleg én kicserélem, hiszen adtak hozzá egy patent szemet is.
Ha a régit levágom, szét se kell nagyon szedni a mocit, csak a lánkerékcseréhez!
Nem szarozom ilyennel...... a gyári 32.000-ret bírt ebbe már 34000-van és még tudnék fesziteni, csak valami kattog és nekem nagyon úgy tünik hogy a lánckeréken a lánc........
Legalábbis megnéztem mindent és a csapágyaktól nem jön hang......
de mindegy.....
Szóval 30 pénz.....ez egy dolog....csak ugye a meló....
Erre nekem azt mondták hogy Én ne álljak neki egyedül.....
Ha gondolod megrendelem neked holnap, és hétfő kedden meglesz. Akkor csak egyszer kell jönnöd, az átvételre és a fizetésre. Vagy utalsz nekem, megveszem és Teca partyn átadom!
No, van itt egy-két változó csattogás ügyben. Baromi nehéz lesz így gyógyítani. Gyakorlatilag mindent érintettünk, amitől mén a masina! Egy jó fülű szerelő azonnal megmondja, hogy mi a bajság. Mint pl. az ismerősöd. A karbiszinkron sohasem árt... én azonban, inkább a mechanikát nézetném át. Ha csattog, akkor mindenképp...
Igaza is lehet akár. Nagyjából azonos az intervalluma mindkettőnek. Bár a csattogás az inkább fémes hang...ha a karbi nem jó, akkor az inkább kopog. Éppen úgy ahogy a rossz gyújtásbeállításnál előfordul.
Hülye kérdés: Teljesen hideg motornál állították a szelephézagod?
Pedig nekem nem is volt még igazán rossz tapasztalatom.